Kumpi olisi parempi yleiskunnon kehittäjä, juoksumatto vai soutulaite? Kuinkahan nuo laitteet kestävät, ellei ole varaa kaikkein kalliimpiin..?
Juoksumatto vai
7
634
Vastaukset
- ehdottomasti
ylivoimainen kaikista laitteista !!!!
- hieman.
Kerro perusteluja?
- entinen soutaja
Minulla taas on kokemusta crossatrainerista ja soutulaitteesta. Ja noista kahdesta ittelle sopii ainakin crosstrainer paremmin. Siinäkin saa yhtäaikaa käsille ja jaloille töitä, tai pelkästään jaloille.
Onnistuu hyvin televisiota katsellessakin.- tilaa..
Se vie tilaa niin älyttömästi. Soutulaitetta ja juoksumattoakin saa aika pieneen tilaan kasattavaksi.
- tree nariseva
tilaa.. kirjoitti:
Se vie tilaa niin älyttömästi. Soutulaitetta ja juoksumattoakin saa aika pieneen tilaan kasattavaksi.
jos kriteerinä on sittenki laitteen tilanvienti,ni kandee unohtaa koko juttu ja hommata vaikka stepperi ja työntaa se vaatekaapin nurkkaan mistä sitä ei ikinä löydy... Oikeesti kuntolaitteen hankinta on tärkeä päätös ja sille pitää löytää tila ,jossa se on heti ja aina käytettävissä... crossari ehdottomasti!
- Kipuna
Minulla on ollut puolitoista vuotta nyt juoksumatto ja olen ollut todella tyytyväinen hankintaan. Tosin halvalla ei saa hyvää juoksumattoa, joten se on iso investointi. Halvoilla versioilla ei saa kuin liikuntamotivaation sammumaan....valitettavasti. Eikä juoksumatto ole mikään "pieni", vaikka sen kasaan saakin. Yllättävin ison tilan se vaatii. Minullakin on periaatteessa oma huone juoksumattoa varten. Kaikesta huolimatta suosittelen juoksumattoa kaikille kunnon kohottajille.
- sanoa?
Osaatko sanoa kalliin ja halvan maton eroja? Mikä halvoissa mättää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275