Arvon sosiaalisesti rajoittuneet,

tiedän, että tää tekee tiukkaa ja monikin antais vaan mennä mutta toivoisin kuitenkin leikkimielisiä vastauksia, tai vaikka tosimielisiäkin vastauksia seuraavaan tehtävään.

Maailma on ja ihmiskunta on tuhoutunut palstalaisia lukuunottamatta ja nyt sinulle on annettu valta laittaa kymmenen palstalaista kapseliin pelastumaan ja aloittamaan uuden yhdyskunnan sinne jonnekin. Ketkä palstalasista saavat tai tässä tapauksessa joutuvat pelastumaan?

33

1233

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lökfhgf

Eikö niille voi vaan sanoa niin, pakata ne kapseliin ja ampua raketilla jonnekin?

• tätä saa ihan vapaasti soveltaa.

• Hossi

Ainoa keino olisi juoksuttaa palstalaiset alas jyrkältä kalliolta :D

Terkuin,

Hossi, pappatunska ja majurin natsat

• lökfhgf

Koska sua ei mopon selästä kukaan saa irti eikä tosiaankaan juoksemaan laitettua?

• sirpamaikkarilta

pelastaisin kaikki ne jotka on mun galleriakavereita. ;)

• että miksi kukakin sinne kapseliin. Jäi sanomatta alotuksessa.

• Michiko_

Pitäisi tehdä jotain välttääkseen pahinta sisäsiittoisuutta. Laitetaan 2 miestä ja 8 naista.

• ne pysyy hengissä siihen saakka, että alkavat lisääntyä?

• Michiko_
        relaxed_eyes kirjoitti:

ne pysyy hengissä siihen saakka, että alkavat lisääntyä?

olisi tuotettava kasveilla, jotka ottavat vastaan hiilidioksidia ja tuotavat happea ja sokeria. Tähän kai perustuu se väite, että kasveille juttelu olisi hyväksi?

• Jihuuu

Ihan siksi, että mä olen erinomainen lisääntyjä :P

• Mun "panisin" lista ja mä.

• zisel

Mä ihmettelinkin miksei kukaan palstan mies ole maininnut itseään loput palstan naiset :D

• zisel kirjoitti:

Mä ihmettelinkin miksei kukaan palstan mies ole maininnut itseään loput palstan naiset :D

Palstalla on enemmän kuin 9 naista. Pakko jättää ne liikavanhat ja liika-jotain kyydistä. Ihan vaan siksi että suvunjatkamispotentiaali maksimoituisi. Ihan vain siksi.

Mä olen NIIN sankari tässä. Uhraudun. Koko ihmiskunnan puolesta.

• ...

Pete, koska hän on osoittanut siitoskykynsä hänellä on puheiden perusteella hyvät geenit.

Buddy, koska hän on vaan niin viisas että osaa ratkaista kaikki mahdolliset ongelmat.

Yksinketainen blondi, koska hänellä riittää ymmärrystä taiteelle ja hän vaikuttaa aika sopeutuvalta. Sopinee myös äidiksi.

Hunaja, koska hän tekee taidetta ja on hedelmällinen muutenkin.

Alruna, koska hän on nuori, kiltti ja kaunis. Soveltuu siis äidiksi.

Frederico, koska hän on nuori, innokas ja musikaalinen.

Serpico, koska hän on rauhoittava.

Random, koska hän on viisas nainen.

Gekko, koska hän saa kaikki nauramaan kun alkaa elämä olemaan liian epätoivoista ja pitkästyttävää.

Lopuksi vielä ukko pitämään kaikki sovussa keskenään.

• kapseliin menis:

Zizel, koska se on nuori ja hauska, eli lisääntymiskykyinen ja viihdyttäis muita.

Frederico, ku se on varmaan tekevä ja saattaa osata viljellä jotain rehujakin. Ja se on kans nuori.

Scale siksku se on niinku poliisi ja lisäks osaa kalastaa.

Enrique Lister, se on nuori ja osaa metsästää.

Chalistra87, nuori ja veikkaan, että sil on jotain tekemistä maatalouden kanssa.

Michiko siksku se on älykäs ja lisääntymishaluinen.

Rusalkaan siksku tarvitaan elämänkokemusta. Olisin lähettäny naang saaun, mut sitä ei taida enää palstalla olla, ni rusalkaa itseoikeutetusti perii sen paikan.

Ratikkakuskin lähettäisin tasaamaan porukkaa kun alkaa pinna kiristyä.

Sirpanmaikkarilta lähettäisin myös, koska pitää siel yks terveydenhoitajakin olla.

Ja viimeisenä miehenä lähettäisin runontajan elämänkokemuksensa vuoks.

Olisin tietty voinut olla itsekäskin, mutku en kerenny ja kapseli lähti jo.

• zisel

kiitoksia Rela :)

"viihdyttäis muita"... Hmmm... :D

• sirpamaikkarilta

Tässähän ihan herkistyy.

• Michiko_

"Älykäs" on niin helppo allekirjoittaa, lisääntymishaluinen (vastakkaisen sukupuolen kanssa?) olisi hankalampi homma.

• Michiko_ kirjoitti:

"Älykäs" on niin helppo allekirjoittaa, lisääntymishaluinen (vastakkaisen sukupuolen kanssa?) olisi hankalampi homma.

keinosiementäjä unohtu. Tai kyl chalistra vois kyl sirpan avustuksella siin onnistua.

• Sillä todellisuudessa minä Galaktisena Sankarina olisin jo pelastanut kaikki.

• Jorge lorenzo
    • Jos sinne joutus heittämään 10 ihmistä niin

Varmaan valkkaisin...

Teme.:n Sillä pysyis homma hanskassa ja sen pitäs selviytyy käytännönki tilanteista

Sit aurinko tasapainottamaan tilannetta, sitä paitti se on sellanen tyyppi joka ansaitsee elää...

Zisel..

sekä Vänkyrä nainen pääsis völjyyn

Sumi vois mennä varmaan kanssa

Sit iivar runoilija pääsis mukaan siks ku uskon sen pärjäävän mitä ihmeellisimmissä tilanteissä mitä sieltä eteen tulee.

Pari puskaa, länsi rannikolta ja

Hunaja varmaan vois lähtee... Silläki pysynee hommat hanskassa...

Itte lähtisin mielellään mut jos ihmiskunta ois jo niin tuhon partaalla että jouduttas tällaisiin toimiin niin mua kyllä tarvittas myös täällä ainaki varustamaan teille seuraava alus. sikspä luovuttasin paikkani UK-kolle... Se sais ottaa vastuulleen teidän selviämisen...

• 1. Enrique_Lister
      2. Monte24
      3. vänkyrä_nainen
      4. relaxed_eyes
      5. buddy_love
      6. runontaja
      7. Kukkomies
      8. Genio.Mente
      9. Michiko_
      10. iivar_runoilija

Menikö noi nimet ny oikein, perhanan viivat :P
      Tää oli sit iha tunnepohjalta, ei välttiste mitää järkeä ole ;D

• unohit

ittes ja enska lähtee.

Tulis suru puseroon molemmille :(

• unohit kirjoitti:

ittes ja enska lähtee.

Tulis suru puseroon molemmille :(

sai ittesä mukaan ottaa :D
        pitänee harjoitella luetun ymmärtämistä..
        No mie oon se yhestoista sitte, sopu sijaa antaa ;)

• rusalkaa

sun kanssa kaikki muijat, jotka siihe suostuu :D

• rusalkaa

muutes jään palstalle, koska täähän sillo viä on olemassa?

• jaa...

Sinä et siitä tiedä, että ketä pelastaisin.;D Ketään en ainakaan jättäisi pelastamatta...

Jos mun kuitenkin olis pakko summamutikalla tehtävänatosi mukaisesti pelastaa muutama, niin pelastaisin seuraavat ( huolimatta, etten välttämättä aivan kaikista edes pidä):

(Ps. Hullu on se, joka antaa tosimielisiä vastauksia kysymykseesi.)

-uk-ko
      -einsten_1
      -MMies ( se älykkäin niistä)
      -Random_N
      -dauym
      -Serpico
      -charlotte b ( alkuperäinen mustanikki)
      -puska x
      -puska y

Tää on vaikeaa? On monia.:(

No...

kympiksi:

-zomppari

Noi ehkä osais osais luovia kuvaamassasi ikävässä tilanteessa.;(

• hetkellä!

buddy_love ***

frederico ***

serpico ***

alruna **

hunaja **

iivar_runoilija **

kukkomies **

michiko_ **

random_n **

relaxed_eyes **

runontaja **

uk-ko **

vänkyrä-nainen **

zizel **

14 on lähössä, ketkä ei mahdu mukaan? Listatkaa lisää! ;)

• laskettu...

väärin laskettu

• Frederico

mulla oli missio täällä... Ja mie luulen että RE ois kans kyvykäs siihn hommaan kans.

• jäädä koska
        Frederico kirjoitti:

mulla oli missio täällä... Ja mie luulen että RE ois kans kyvykäs siihn hommaan kans.

enemmistö tahtoo sut messiin :)

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      338
      7058
    2. Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä

ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis
      Maailman menoa
      295
      6561
    3. Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia

Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai
      Maailman menoa
      49
      5776
    4. Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)

No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j
      Maailman menoa
      171
      5197
    5. Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen

Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi
      Maailman menoa
      61
      4023
    6. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      283
      3987
    7. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      143
      3589
    8. Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä

ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan
      Maailman menoa
      38
      3308
    9. Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto

Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava
      Maailman menoa
      4
      3291
    10. HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi

Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok
      Maailman menoa
      50
      3221
    Aihe