runoja naiselleen lausuvasta miehestä?
Nainen, mitä olet mieltä
9
470
Vastaukset
- bubastis.tmi
mutta mulle on jäänyt joistakin runoista traumoja. Ei kai siihen auta kuin ylittää kynnys, ja kuunnella lisää runoja. Tykkäätkös lausua niitä ääneen? Minä olen kerran lähiöbaarissa lukenut runojani ääneen, siitä on vuosia ja minut muistetaan vieläkin siitä - ilmeisesti ikuisesti. Joskus kun tekee jotain täysin odottamatonta ja tavallisuudesta poikkeavaa, se jättää syvän vaikutuksen ihmisiin.
lausu runoja. En edes osaisi. Mut ei siin sillai mitään, ku akkakaan ei voi sietää runoja lausuvaa miestä.
Tuo alotuksen kysymys vaan pälkähti päähän.
runosta :)Varmaan pitäisin. Runoilisin jotain takaisin.
- zisel
iske ollenkaan...
pistin kunkkuni kumoon.
Revanssi ensi su itana?
En lausu naisille runoja kuin korkeintaan kevyellä flirtti mielellä, mitään muuta kuin hyvää mieltä aikaansamaan.otetaan vaan uusinta sillo. Kävin siel kommentoimas jo.
Ja ni, tän alotuksen kysymys tuli vaan mieleen, ja niinku yleensäkin mun alotukset ja kommentit, ni niit ei kauheesti tuu mietittyä.relaxed_eyes kirjoitti:
otetaan vaan uusinta sillo. Kävin siel kommentoimas jo.
Ja ni, tän alotuksen kysymys tuli vaan mieleen, ja niinku yleensäkin mun alotukset ja kommentit, ni niit ei kauheesti tuu mietittyä.vedetty aloitus saattaa saada aikaan mitä mielenkiintoisimman ja vivahdekkaimman keskustelun.
Samoin myös näkemään kohdan, mitä ei ole tullut ajatelleeksi.
- seota niistä
mennä niistä sekaisin. Luulen. En ole kokenut paitsi lukioikäisenä, mutta sillon en osannut arvostaa runoilijasielun (mahdollista) hienoutta.
- sininen_sitruuna
... riippuu aika pitkälti siitä kuinka usein niitä lausuisi. Harvoin on ok. Usein, sanoisin, että mitäs jos kipittäisit jonnekin muualle runoilemaan.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631852- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281308- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67644