pahin kauneusvirhe?

jassootatota

Mikä on naisessa pahin "kauneusvirhe"mitä ette voi sietää tai mistä pidätte vähiten?Onko se paino,pituus,iso nenä,roikkopylly,huono iho,kamala meikki,hirveät hiukset,huonot hampaat vai joku muu?Mitä olisi vaikein sietää?

42

6717

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies26E-Suomi

Ehkä jokin kasvoissa oleva silmiinpistävä yksityiskohta. Oikeasti tärkeintä on kokonaisuus, mutta ehkä ne kasvot on kuitenkin silloin tärkeimmät kun naisen kanssa seurustelet ja sitä samaa naamaa "joudut" katsomaan päivästä toiseen. En kuitenkaan näkisi, että meikki, vaate yms voisi olla se pahin kauneusvirhe vaan ennemmin se on sitten jokin fyysinen juttu naisessa.

• ja kaupan

päälle vielä ylimielinen, itsestään liikoja luuleva luonne. Se karkoittaa miehen kuin miehen.

• hahahaaa

Kyllä säkin vielä sellaisen löydät, joka ei naura sua pihalle. :)

• parrado

Mun muijan kaveri on just tuollainen!:)

On 25v ja ollut sinkkuna jo n.8vuotta eikä edes pyydetä treffeille saati muuten baareissa lähestytä,ja silti tämä diiva luulee olevansa joku lahja miehille:)

todella ärsyttävä akka..

• kyl totta :)

Nää piirteet karkottaa ainakin minut ;)

• upposi
        hahahaaa kirjoitti:

Kyllä säkin vielä sellaisen löydät, joka ei naura sua pihalle. :)

vai? :)

• montaa olen
        upposi kirjoitti:

vai? :)

pyytänyt hienotunteisesti karkottumaan :)

• pakin antaminen
        montaa olen kirjoitti:

on ylimielisyyden osoitus, eikös vain olekkkin?

• sinusta on
        montaa olen kirjoitti:

karkoituttu ihan oma-aloitteisesti ja hienotunteisesti. Olet vain käsittänyt tilanteen omalla tavallasi. ;)

• kestät asian.
        sinusta on kirjoitti:

karkoituttu ihan oma-aloitteisesti ja hienotunteisesti. Olet vain käsittänyt tilanteen omalla tavallasi. ;)

Minä tiedän keskustelut, sinä et. :)

• eräs mies

Kaikki muu vielä menee...

• ex-karsastava

Tuokin on onneksi makuasia.

Minulla oli keskivaikea karsastus ja miehiä oli aina tarjolla. Olin hoikka. Sitten menin silmäleikkaukseen. Nyt on suorat silmät mutta olen lihonut. Mitäs luulet, onko miehiä tarjolla..? Ei yhden yhtä sen jälkeen kun lihoin.

• Nainen kylläkin
        ex-karsastava kirjoitti:

Tuokin on onneksi makuasia.

Minulla oli keskivaikea karsastus ja miehiä oli aina tarjolla. Olin hoikka. Sitten menin silmäleikkaukseen. Nyt on suorat silmät mutta olen lihonut. Mitäs luulet, onko miehiä tarjolla..? Ei yhden yhtä sen jälkeen kun lihoin.

Vaikea uskoa, että olit viehättävämpi hoikkana ja karsastavana kuin vähän lihoneena ja suorasilmäisenä. Poikkeuksena tietenkin, jos olet nykyään kovinkin iso. Silmät ovat niin keskeinen osa ulkonäköä!

• ex-karsastava
        Nainen kylläkin kirjoitti:

Vaikea uskoa, että olit viehättävämpi hoikkana ja karsastavana kuin vähän lihoneena ja suorasilmäisenä. Poikkeuksena tietenkin, jos olet nykyään kovinkin iso. Silmät ovat niin keskeinen osa ulkonäköä!

Teinistä lähtien oli poikakavereita tarjolla, ja myös aikuisena vientiä oli. Ja ihan vakavaan suhteeseen. Toki välillä, esim. baarissa kävi niinkin että jotkut "säikähtivät" ja lähtivät, kun näkivät silmäni. Valtaosa miehistä ei kuitenkaan alkujännityksen jälkeen välittänyt asiasta. Silmät sitten leikattiin ja aloin suunnilleen samaan aikaan lihoa.

Kun BMI alkoi olla yli 27, "tarjonta" alkoi vähetä radikaalisti ja esim. s24-treffien ym. kautta en enää päässyt edes sokkotreffeille(paitsi niiden kanssa jotka halusivatkin vain seksiseuraa). Livenä tarjontaa oli vielä jonkun verran. BMI 30 jälkeen luovutin kokonaan seuranhaussa. Irtoseksiä olisi vielä tarjolla mutta nettideittailu on toivotonta näillä mitoilla(BMI 34) ja livessä olen kaikille "ilmaa".

Sanottakoon että minua on aina pidetty kasvoiltani kauniina, ja läskit ovat jakautuneet naisellisesti, enkä ole keskivartalolihava. Miehet kuitenkin hyväksyivät karsastamisen mutta eivät ylipainoa. Tosiaalta tämä on loogista, koska karsastamiselle ei voi mitään ilman leikkausta(eikä sekään aina täysin auta) mutta lihavuutta pidetään luonteen heikkoutena.

• kiusattu ja pidetty
        Nainen kylläkin kirjoitti:

Mulla oli aivan sama juttu karsastamisesta huolimatta. Eli teinistä lähtien poikakavereita riitti ja aikuisena oli myös vientiä siihen saakka kunnes lihoin! Silmät leikattiin vasta reilu kolmekymppisenä.

Itse ajattelen, että mukava ja sopuisa luonteeni oli iso syy sille, että teininä vientiä riitti, vaikka toisaalta minua on myös kiusattu peruskoulussa silmien vuoksi. Olin suosittu (kiusaamisesat huolimatta) sekä ystävänä että poikien keskuudessa. Olin ns. hyvä tyyppi poikienkin mielestä. Mutta en liian hyvä kaveri, koska seurustelukumppaneita oli koko ajan tarjollla.

• olette jos..................

naisella on paljon ihokarvoja; vaaleahkoja (jossain tummia, kuten häpykarvoitus) ja hentoja mutta paljon normaalien alueiden lisäksi ei niin naisellisilla paikoilla, mutta jos nainen aina poistaa ne.. mutta jos siis saisit "vahingossa" tietää tällaisesta ominaisuudesta? olisiko ehdoton turn off?

• naisella ovat:

- ylipaino

- raskas rakenteisuus

- roikkuvat rinnat

- roikkuva peppu

- roikkuva maha

• En nyt ulkonäöllisiä asioita tähän listaisi sille se, että jollakin on iso nenä tai pienet silmät tai muuta niin eihän se ihminen sille itse mitään voi. Joten ei voida puhua kauneusvirheestä.
      Mutta se asia mitä ei voi sietää on sellainen ylimielinen asenne. Eli kävellään sellaisella leuhkalla asenteella, yleensä katse vähän pystyssä ja harpovin askelein mennään eteenpäin. Tulee heti ihmisestä mieleen sellainen asenne, että tuohan pitää itseään paljon parempana kuin muut vaikka on ihan samaa kastia. Sellainen diiva asenne mitä kyllä näkee varsinkin kaupungissa kävellessä naisilla todella usein. Siinä ei paljoo ulkonäkö auta kun asenne näyttää olevan vituillaan heti alkuun. :)
      Tietenkin voi olla, että se on vain sen ihmisen tyyli eikä yritä tarkoittaa mitään pahaa, mutta yleensä sen kyllä huomaa jos on sellainen diivaleidi joku ajattelee koko maailman olevan hänelle jotain velkaa vain koska on kaunis.

• yks nainen vaan

Enpä olis arvannu, että oma luonnostaan maailman nopein kävelyaskel olisi jonkun mielestä joku ylimielisyyden osoitus.

Enpä itsekään arvioi nopeasti käveleviä miehiä siten.

Katse nyt kai suuntautuu milloin kenkiin, milloin taivaalle, milloin näyteikkunaan, milloin kanssaihmisiin. Jotain vikaa varmaan näissäkin kaikissa on, ainakin jonkun mielestä :D

• yks nainen vaan kirjoitti:

Enpä olis arvannu, että oma luonnostaan maailman nopein kävelyaskel olisi jonkun mielestä joku ylimielisyyden osoitus.

Enpä itsekään arvioi nopeasti käveleviä miehiä siten.

Katse nyt kai suuntautuu milloin kenkiin, milloin taivaalle, milloin näyteikkunaan, milloin kanssaihmisiin. Jotain vikaa varmaan näissäkin kaikissa on, ainakin jonkun mielestä :D

Jos sä kävelet nopeasti ja välillä katselet taivaalle pilviä ja siinä että kävelet diivamaisesti. Varmasti olet nähnyt sellaisia ihmisiä joko livenä tai tv:ssä. Eli katsotaan nenänvartta pitkin muita ihmisiä ja kävellään ylevästi.

• kirjoittaja
        beefcake kirjoitti:

Jos sä kävelet nopeasti ja välillä katselet taivaalle pilviä ja siinä että kävelet diivamaisesti. Varmasti olet nähnyt sellaisia ihmisiä joko livenä tai tv:ssä. Eli katsotaan nenänvartta pitkin muita ihmisiä ja kävellään ylevästi.

haluais itelleen tollasen kauniin naisen, muttei saa ja siks on vaan kateellinen

• parrado

Täydellinen vastaus.

Itsekin ensin katson naisessa ja ylipäänsä ihmisessä eka sitä millainen "fiilis"henkilöstä huokuu,meinaan just hymyä,iloisuutta,positiivisuutta jne..ja vasta sen jälkeen katselen muita ruumiinosia.ja jos naisen nokka on kohti taivasta ja tyyli just tuollainen koppava,ylimielinen,ni ei siinä paljoa pelasta isot rinnat ja hyvä peppu,näin on.

tästä paljon puhuttu kavereiden kanssa ja ovat samaa mieltä.Eli vinkkinä valitettavan monille naisille,hymyä huuleen ja laskuvarjolla alas taivaista ni alkaa miehiä lähestyä:)

• moee

Rumat kasvot. Sellaiset, missä on ulkoneva profiili. Sen huomaa sivusta. Nenä työntyy pitkälle ja leukaa ei ole lainkaan. Vielä jos on mulkosilmät ja punakka ihonväri niin avot. Kaksoisleuka ei oo nätti eikä sellaset silmät joiden päälle silmäluomet jää. Kovera profiili on yhtä lailla ruma. Yleensä jos kasvot on rumat niin ne on kanssa rumat. Viimeistään sitten 6-kymppisenä ku ne alkaa roikkumaan niinku muutkin paikat. Vois sanoo että kauneimmillaan naiset on yleensä 25 ikävuoden jälkeen ku sellainen kakaramainen pyöreys lähtee naamasta.. riippuu tietty tapauksesta. Jotkut ei oo koskaan ja toiset on viel 5-kymppisenäkin

• kirjoittaja kirjoitti:

haluais itelleen tollasen kauniin naisen, muttei saa ja siks on vaan kateellinen

Toisaalta jos perusnättiin naiseen lisätään mukava luonne on se 10x parempi vaihtoehto kuin todella kaunis, mutta ylimielinen nainen.
        Toki jokaisella saa olla omat maut, mutta tälleen itse asian näen.

• mutta mutta...

En silti luokittele itseäni ylimieliseksi. Ihmisillä on vähän vääränlainen kuva jäänyt sellaisista jotka ns.kävelevät itsevarmana. Ei se tietääkseni ole silti ylimielisyyden merkki. Ja itseasiassa ihmettelen koko kuvaustasi, miten "diiva" on automaattisesti vittumainen...? Käsitän itseni diivana, mutta en kylläkään ole vittumainen vaan ystävällinen, diivailu näkyy minussa muissa piirteissä. Ärsyttää joskus tälläinen luokitteleminen ja asioitten yksinkertaistaminen. Ei kaikki ole aina niin mustavalkoista. :)

• b-londi
        beefcake kirjoitti:

Ei kävelystä kyllä mitään voi päätellä. Mä oon kaikkea muuta kun leuhka tai suvaitsematon, tyhmä tai diiva, mutta mua ensinäkemältä usein pidetään sellasena. Miksi? koska olen pitkä ja hoikka, kävelen itsevarmasti ja suorassa, en nöyristele, vaan olen se, mikä olen (jostain syystä mä olen helposti leuhka ja narttu, jos olen itsevarma, kun taas mun lyhyt ystäväni on "suloisen pippurinen", vaikka se ois kuinka törkeekin jo...), niin, sitten mä nyt olen ihan nätti, ja vaalee. Joo, leuhka, ja dorka ja diiva.

Sori vaan, mutta näin se menee, ensivaikutelma musta on melkein aina jotain varsin muuta, kun mitä olen ja esim. mun pitäs aina olla ylikorostetun totinen, että oisin uskottava, -millon olen tietenkin ämmä, mutta vaan sillee mulla voi olla aivot, ja kuitenkin pyydellä anteeksi olemassa oloani, -tai olen leuhka, ja jos mä en tykkää kaikista ihmisistä, ja hymyile niille ja oo sellanen avoin ihminen, huom.! Vaikka ne muut ei olisikaan! Niin mä "katson muita nenänvartta pitkin"... Ja kun mä olen ystävällinen ja iloinen, mä olen tietenkin blondi, eli tyhmä. Ja ympyrä sulkeutuu.
        Ihan kakkaa tollanen.

Mä en kyllä itse lähde tekemään mitään ensivaikutelmia kovin tuomitsevaan sävyyn, enkä edes kenenkään "leuhkasta olemuksesta", koska se "leuhkuus" voi olla sen katsojan mielikuvitusta (ja ehkä omaa heikkoa itsetuntoa?).

Jos ei tunne, ei tunne ja se siitä.

• entä jos?

Jos on ollu jossain isossa leikkauksessa ja maha on kun sotatantere? Iso arpi ja pienempiä myös. Lentääkö oksennut heti kun paitaa ylös nostaa vai miten on? Ne arvet on vielä uusia eli aika punaisia. :/ huolettaa hiukan, kun ei edes yleiseen saunaan oikein uskaltaudu.

• Lihavuus

Lihavuus

• kun se ei

kerro pelkästään ulkonäöstä vaan luonteesta ja asenteesta.

• lihavuudesta

Läskeille kuuluis samanlaiset kumppanit, kun on itsekin. Mutta asiaan: pahanhajuinen hengitys on se juttu ja huonosta hygieniasta johtuva muukin löyhkä. Tosin joillakin ominaishaju on jo luonnostaan luotaantyöntävä. Tekohampaita en tykkäisi pussata, ainakaan vielä.

• ,,,,
        lihavuudesta kirjoitti:

Läskeille kuuluis samanlaiset kumppanit, kun on itsekin. Mutta asiaan: pahanhajuinen hengitys on se juttu ja huonosta hygieniasta johtuva muukin löyhkä. Tosin joillakin ominaishaju on jo luonnostaan luotaantyöntävä. Tekohampaita en tykkäisi pussata, ainakaan vielä.

lihoo suhteen aikana? Mitä jos tulee kilpirauhasen vajaatoiminta tms. aineenvaihduntahäiriö, onko se muka "luonteenpiirre"?

• S.J.S

Mitä läski muka kertoo ihmisestä?

• ja myös
        S.J.S kirjoitti:

Mitä läski muka kertoo ihmisestä?

tylsämielisyydestä.

Monet ylipainoiset ovat puhdittomia säkkejä joita joutuu joka paikkaan raahaamaan.

Jos ei itsestään edes sen vertaa huolehdi niin mitä se kertoo ihmisen tahdonvoimasta?

Tahdonvoima on pyöreä kuin nolla, samoin kuin muukin asia.

• vajaatoimintaa
        ,,,, kirjoitti:

lihoo suhteen aikana? Mitä jos tulee kilpirauhasen vajaatoiminta tms. aineenvaihduntahäiriö, onko se muka "luonteenpiirre"?

voidaan lääkitä.

Aika monella vaikuttaisi olevan tuo vajaatoiminta jos katukuvaa katsoo.

• dddh
        ja myös kirjoitti:

tylsämielisyydestä.

Monet ylipainoiset ovat puhdittomia säkkejä joita joutuu joka paikkaan raahaamaan.

Jos ei itsestään edes sen vertaa huolehdi niin mitä se kertoo ihmisen tahdonvoimasta?

Tahdonvoima on pyöreä kuin nolla, samoin kuin muukin asia.

Monet ylipainoiset ovat erittäin ahkeria ja tunnollisia työntekijöitä, jotka lihovat, koska eivät ehdi harrastaa liikuntaa. Ja stressi ja vähäinen uni lihottavat myös.

• naisella

Pahimmat kauneusvirheet ovat naisilla tietysti iso nenä, tummat ihokarvat kasvoissa ja ylipaino.

Ja omistan ne kaikki!

Olen maailman epätäydellisen olento, voi ei. Nyt kuolen.

• sehän on...

..eri paria olevat tissit.

• Masa---

Liiallinen laihuus (luiseva), lihavuus, huono iho,keltaiset hampaat ja runsas ihokarvoitus.

• kmz28

Kyllä se niin on, että luonteesta se kauneuskin on kiinni.

Itsekkyys ja itsekeskeisyys pilaa kaiken kauneuden, kun taas positiivisuus, avoimuus ja toisten huomioiminen tekee kauniin kenestä tahansa.

Tuli varmaan kommentoitua väärälle palstalle noista edellisistä kommenteista päätelleen, mutta elämä on

• jos sillä on kaksi päätä.

• Ottakaahan opiksi

No jos ulkonäöstä puhutaan ja noin suurin piirtein terveestä niin mielestäni pahimmat kauneusvirheet ovat:

Lättypylly
      Lautarinnat
      Länkisääret
      Heikko hiusten kasvu
      Roikkuvia iho tai läskipoimuja
      Kapea lantio
      Miesmäinen tai muuten epänaisekas ääni
      Karvoja väärissä paikoissa
      Ruskeat silmät
      Poikkeuksellisen pitkä

Voisihan tätä jatkaa vieläkin

• 18+17

Lyhyet hiukset on pahin koska se on ihan itse ja tietoisesti hommattu. Joku voi tähän kommentoida, että onhan se ylipainokin, mutta on pikkaisen eri asia lihoa 10 vuoden aikana kuin käydä kampaajalla ja pilata ulkonäkönsä yhdellä sekunnin kestävällä saksenliikkeellä. Omissa silmissä miestukka vastaa n. 15 kg:n ylipainoa. Vasta sen jälkeen timmi kroppa kompensoi hiusten aiheuttamaa kammotusta tosin sekin vain vertailutilanteessa lyhythiuksinen vs. ylipainoinen pitkähiuksinen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3101
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1590
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1442
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      89
      1349
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1304
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      152
      1219
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      999
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      912
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      793
    Aihe