Nutrilett halpoja hintoja Oulussa/netissä?

Nutrittajatar

Moro!

Lääkärin valvonnassa aloitan ensi viikolla nutrittamisen ja vain nutrittamisen. Ei mitään muuta 3kuukauteen.
Mutta... mistä saa halvimmat nutripaketit Oulusta? Mistä netistä?
Aika monta pakettia joutuu ostamaan että vähän vois jo juosta halpojen hintojen perässä.

24

2706

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oululainen.

      En ole pitkään aikaan nutrannut, mutta muistelen että halvimmat hinnat silloin oli raksilan euromarketissa tai prismassa. Kato ne molemmat ennenkuin ostat. City on yleensä kallis. Myös kärkkäinen kannattaa ehkä käydä katsomassa.
      Apteekit, stockmann ja luontaistuotekaupat kannattaa ainakin unohtaa.
      Yli kahta kymppiä ei kannata missään nimessä maksaa.Sellaisiakin hintoja peritään vaikka normaali "ohjehinta" on 19.90. Oliskohan ne olleet jotain 17-18 euroa marketissa, en kyllä muista tarkkaan.
      Ainakin starttipaketti on ollut marketeissa jotain 32 euron hintaan, kun siitä muualla saa maksaa 38-43 e. Stokmanni myi hulluilla päivillä pakettia samaan hintaan kuin marketti jatkuvasti.

    • kitupiikki.

      Kai sitä Nutrilettin hintaa pähkäillessäsi muistat sen, ettei sinulle nyt tule muita ruokakuluja tänä aikana.

      Jos saat Nutrilettin samalla hintaa kuin normiruokasi maksaa, olet omillasi. Minä muuten epäilen, että joka tapauksessa saat Nutrilettin halvemmalla kuin tähän astisen ruokasi. Vai oletko tyyppi, joka on tähänkin asti ryntäillyt ympäri Oulua löytääkseen sen halvimman hampurilaisen?

      • miettiä.

        Minä muuten epäilen, että joka tapauksessa saat Nutrilettin halvemmalla kuin tähän astisen ruokasi.


        Ehkä ruokakulut ei kallistu, mutta kuitenkin... Eläminen on tänä päivänä kallista ja tuskin kukaan haluaa maksaa mistään ylimääräistä jos ei ole pakko.Ruokakulut sais halventua huomattavasti, jos elää pelkillä pirtelöillä jossa on pari lusikkaa syötävää! Yksittäisten pirtelöpakettien hintoja ei kannata laskea, mutta jos käyttää niitä monta viikkoa, niin tottakai kannattaa valita halvinta.
        Kyllä sitä yhden kerran jaksaa halvimpaan kauppaan rynnätä, jos kerran osataa kerralla eväät pidemmälle ajalle.

        Tästä löytyy 3 makua halvalla, 16.90, muut ovat kalliimpia. Kyllähän säästö on huomattava, jos vertaa johonkin yli 20 euron hintaan.

        http://www.terveyskaupat.net/epages/HameenLuontaistuote.axl/?ObjectPath=/Shops/HLT/Products/223/SubProducts/223-0005


      • ....

        Minä muuten epäilen, että joka tapauksessa saat Nutrilettin halvemmalla kuin tähän astisen ruokasi


        Tapauskohtainen. Esim miehet syö 6 pussia päivässä ja joskus täytyy otta ylimääräinenkin pussi jos on tiukka tilanne. Jos syö vähän vihanneksia lisäksi, niin ne maksaa myös. Itse juon nutratessa myös kahvia sekä teetä ja lähes kalorittomia virvoitusjuomia, nekin maksaa. Pitää ostaa kahviin vähän maitoa tai kevytkermaa. Lisäksi syön kurkkupastilleja vähän.
        Eli kyllä niitä pikkusummia menee kokoajan nutratessakin kauppaan.


      • ...
        .... kirjoitti:

        Minä muuten epäilen, että joka tapauksessa saat Nutrilettin halvemmalla kuin tähän astisen ruokasi


        Tapauskohtainen. Esim miehet syö 6 pussia päivässä ja joskus täytyy otta ylimääräinenkin pussi jos on tiukka tilanne. Jos syö vähän vihanneksia lisäksi, niin ne maksaa myös. Itse juon nutratessa myös kahvia sekä teetä ja lähes kalorittomia virvoitusjuomia, nekin maksaa. Pitää ostaa kahviin vähän maitoa tai kevytkermaa. Lisäksi syön kurkkupastilleja vähän.
        Eli kyllä niitä pikkusummia menee kokoajan nutratessakin kauppaan.

        ainiin, makeutusaine on kallista. Haluan laittaa sitä reilusti pirtelöön, koska on muuten liian mauton eikä vie makeanhimoa.


      • ja ruuan hinta
        ... kirjoitti:

        ainiin, makeutusaine on kallista. Haluan laittaa sitä reilusti pirtelöön, koska on muuten liian mauton eikä vie makeanhimoa.

        "Ei mitään muuta 3kuukauteen."

        Aloittaja ei siis aio (lääkärin määräyksestä?) syödä mitään muuta kuin Nutrilettia kolmeen kuukauteen. Muita ruokamenoja hänelle ei siis tule!

        Tottakai rahaa saa kulumaan vaikka millaisia summia, jos haluaa lisäillä nutrausruokavalioonsa jos minkälaisia herkkuja, mutta tämän keskustelun aloittaja siis kyselee hintoja omassa tapauksessaan, jossa ei nautita muuta kuin Nutrilettia (maustamatta tuotetta millään omintakeisella tai ryypiskelemättä maitoa tai rouskuttelematta kasviksia).


      • anna_84o
        ... kirjoitti:

        ainiin, makeutusaine on kallista. Haluan laittaa sitä reilusti pirtelöön, koska on muuten liian mauton eikä vie makeanhimoa.

        itse ostin ennen joulua toppilan halpa-hallista kanakeittonutriletteja,ne makso vain 9 euroa ja risat.nyt oli jotain 18 e,kyllä niitä välillä löytyy puolet halvemmalla,myös toppilan tokmannissa oli vasta alle kympillä...


    • ja ruokakin maksaa

      eli kyllä sinä syöt 3:ssa päivässä enemmäm kuin 25 eurolla, ethän muuten lihava olisikaan.
      Eli apteekin hinta on noin 25-26 euroa
      kolmen päivän satsi.

      sitten muualta..ja nämä on noin hintoja.
      prismoista ja marketeista en tiedä mutta
      Lidl n 18 euroa/3 pv
      ja Tarjoustalo n 19 euroa/3 pv.

      • Ylijumala

        "eli kyllä sinä syöt 3:ssa päivässä enemmäm kuin 25 eurolla, ethän muuten lihava olisikaan."

        Mitääääääh??? vaikka viesti on 14.1.2009 jätetty niin pakko kommentoida... missä syöt jos kolmen päivän ruuat on 25€??

        Minulla taitaa mennä ~3€/päivä ja olen siltikkin ylipainoinen.


    • Nutrittajatar

      Menipäs aikamoiseksi pilkunviilaukseksi vastaukset, mutta kiitos asiallisista!
      Lidliä enkä kärkkäistä en huomannukkaa ajatella.

      Ja joo, saan myös syödä 500g kasviksia päivässä sekä light-limuja. Anteeksi vain tämä "harhaan johtaminen".

      Miksei nykypäivänä sais juosta halvimman perässä? Mielummin mä siitä paketista maksan 19e ku 23-25e mitä tuntuu apteekissa ja life-liikkeissä olevan.
      Kyllä mä yleensä muutenki ostan halvinta enkä gourmet-ruokaa vaikka en muuten tarjousten perässä juoksekkaan.
      Ja jos vedän 5 pussia päivässä, se on 35pussia viikossa. eli about kaks lootaa. ni kyl mielummin maksan 38e ku 50e... onhan tossa jo eroa. kasvikset (jotka on ihan törkeen hintasia nyt) ja limut.

      Mut kiitti tosiaan vastauksista ja ei muutako onnea muillekkin nutraukseen!

    • tuomita, jos

      toinen kysyy neuvoa niin ei teidän asia ole arvostella! Minä sain dieettini alkuun juuri Nutraamalla ja suosittelen sitä sinullekkin hyvällä omatunnolla! Mutta 3kk on aika pitkä aika, itselläni ainakin tulisi tuossa ajassa no nuo korvista ulos - mutta jos tosiaan välttämättä haluat ja pystyt, toivotan onnea matkaan. :) Suosittelisin itse tehostarttia ja jatkamista niillä pirtelöillä jonkin aikaa.

      Kärkkäisellä on tällä hetkellä tarjouksessa kana ja suklaapirtelöt
      https://www.karkkainen.com/webapp/wcs/stores/servlet/ResolveUrl?urlToResolve=ProductDisplay?catalogId=10101&storeId=10551&productId=13569&langId=-11&fromSearch=true

      Katsoin muita verkkokauppoja, siellä oli vaihtelevasti hintaan 30-40€ ja postikulut päälle.

      • Nutrittajatar

        Kiitti asiallisesta vastauksesta!
        Lidlissä oli myös tarjouksessa pirtelöt. Vielä kana- ja kasviskeitto ostamatta ennen ku sunnuntaina alkaa rääkki.

        Tosiaan oon tällähetkellä yksityisellä laihdutusklinikalla asiakkaana ja sieltä tuli lekurin ja terapeutin ohjeet vetää 3kk ehkä jopa pitempään. 30kg pitäis lähtä jos noudattaa ohjeita. 2vk välein käydään tarkastuksessa että kaikki ok. Motivaatio on aika korkealla =)
        Mutta mennään nyt ammattilaisten ohjeilla ja kattellaa sitten taas lisää jos ei onnistu...


      • Itsekin harkitseva
        Nutrittajatar kirjoitti:

        Kiitti asiallisesta vastauksesta!
        Lidlissä oli myös tarjouksessa pirtelöt. Vielä kana- ja kasviskeitto ostamatta ennen ku sunnuntaina alkaa rääkki.

        Tosiaan oon tällähetkellä yksityisellä laihdutusklinikalla asiakkaana ja sieltä tuli lekurin ja terapeutin ohjeet vetää 3kk ehkä jopa pitempään. 30kg pitäis lähtä jos noudattaa ohjeita. 2vk välein käydään tarkastuksessa että kaikki ok. Motivaatio on aika korkealla =)
        Mutta mennään nyt ammattilaisten ohjeilla ja kattellaa sitten taas lisää jos ei onnistu...

        Hyvinvoinnin tavaratalossa on alennuksessa ainakin nuo keitot, 12 päivää maksaa 60 €, jos aattelee että yks paketti maksaa n.20 euroa niin halvemmalla saa tuolta, varsinkin jos tilaa yli 75 €:lla niin ei ole postikulujakaan ja kannattaa varmasti tilata kerralla ainakin muutama paketti, ei heti tarvitse olla ostamassa lisää. Tsemppiä!!

        https://www.hyvinvoinnin.fi/ryhma/368/Nutrilett


      • pultzka
        Itsekin harkitseva kirjoitti:

        Hyvinvoinnin tavaratalossa on alennuksessa ainakin nuo keitot, 12 päivää maksaa 60 €, jos aattelee että yks paketti maksaa n.20 euroa niin halvemmalla saa tuolta, varsinkin jos tilaa yli 75 €:lla niin ei ole postikulujakaan ja kannattaa varmasti tilata kerralla ainakin muutama paketti, ei heti tarvitse olla ostamassa lisää. Tsemppiä!!

        https://www.hyvinvoinnin.fi/ryhma/368/Nutrilett

        Huomasin juuri, että Stockmannin kantiskortilla tammikuun loppuun saakka kasvis- ja kanakeitto paketit 10,96 euron hintaan. Käykääpä kipinkapin ostamassa-


    • Voima-----

      Lidlistä, Kärkkäiseltä... Kokeile myös Allevoa ja naturdiettiä (vastaa nutrilettia eli viis ateriaa päiväs)! Onnea!

    • nutaaja

      tämä Leirasin kampanja ollut valtakunnallinen, ainakin minä ostin apteekista nutrifast 2 ltk 33 € ja nutrilettin hintaa en katsonut, mutta muutoin mitä sitä olen käyttänyt niin prismas maksaa 18,90.

      Kerro toki uusia uutisia. B

      • ei nutraaja

        ainakin Haukiputaalla paketti maksoi muistaakseni 15.90, liekö myös Oulussa?


      • gjfgfjgf
        ei nutraaja kirjoitti:

        ainakin Haukiputaalla paketti maksoi muistaakseni 15.90, liekö myös Oulussa?

        Halpahallissa nyt Nutrilett kanakeitto ja kasviskeitto alle 15 euron, käväisin ostamassa pari pakettia. : )


      • Nutraaja
        gjfgfjgf kirjoitti:

        Halpahallissa nyt Nutrilett kanakeitto ja kasviskeitto alle 15 euron, käväisin ostamassa pari pakettia. : )

        Nutrilettia saa ainakin Hyvinvoinnin tavaratalosta... näkyy olevan kasviskeitto tarjouksessa; 15 pussia maksaa vaan 9,95 euroa. Itse tilasin viime viikolla kolme pakettia kasvisversiota sekä suklaanmakuista jauhetta 25pss about 30 euron paikkeilla.


      • nutris_
        Nutraaja kirjoitti:

        Nutrilettia saa ainakin Hyvinvoinnin tavaratalosta... näkyy olevan kasviskeitto tarjouksessa; 15 pussia maksaa vaan 9,95 euroa. Itse tilasin viime viikolla kolme pakettia kasvisversiota sekä suklaanmakuista jauhetta 25pss about 30 euron paikkeilla.

        Tokmannilta kannattaa käydä katsomassa, välillä siellä on tosi hyvin ollut tarjouksessa nuo nutrilettit. Toissaviikolla oli nuo ateriankorvikepatukat melkein puoleen hintaan ja quick starttikin tosi halvalla.


      • Nutrinutri
        nutris_ kirjoitti:

        Tokmannilta kannattaa käydä katsomassa, välillä siellä on tosi hyvin ollut tarjouksessa nuo nutrilettit. Toissaviikolla oli nuo ateriankorvikepatukat melkein puoleen hintaan ja quick starttikin tosi halvalla.

        Terveysteekistä näyttäis ainakin saavan 14 pv paketin hintaan 77,90 e ja sitten aika hyvällä tarjouksella kasviskeitto 9,45 e ja Mocca pirtelö 2,5 e. Ainakin tuo Mocca on halvempaa kuin muualla. Meinasin ite tuolta tilata.
        http://www.terveysteekki.fi/tuotemerkit/nutrilett.html


    • PainoAlasJaBaanalle

      terveysmarketista saa moccaa ainakin vielä alle 6e loota

    • Merkkari46

      Tarjoustalossa, Tockmannilla ja Tockmannin nettikaupassa nutrilett mokka ja modifast pussit 4,90

    • TarkanMarkanVartija

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe