Mä oon ajatellu, että olis ihan fiksuakin sen kautta pitää yhteyttä jo vähän etääntyneisimpiin kavereihin, mutkumutku...ei vaan jaksa ja palsta tuntuu kuitenkin vievän voiton siitä.
Kuka käyttää Naamakirjaa?
17
734
Vastaukset
- nyt se..
naamas vielä sinneki.
- .sitä.
relaxed_eyes kirjoitti:
toisesta maailman sodasta saakka. En oo vaan nii paljoo sitä käyttäny.
jaa. Onneks olkoon.
- tyrsk...
En mitenkään tarkoita ( oikeasti) nauraa esim. relaxed_ eyesille tai sinullekaan, mutta jotenkin tulin ihan hysteeriseksi naurusta tosta sun kommentistasi.;D
:
" tunge nyt se.. naamas vielä sinneki."
Heh heh... Mikä kannanotto! Et ihan taida pitää ainakaan kaikenlaisista naamakirjoista?;D
- cookos
se on?
- cookos
relaxed_eyes kirjoitti:
yks kaveri oli avannut sivun sinne ja pyyti muakin..vaan jääkö aikaa surffailla siellä enää. Jostain pitäs luopua..
cookos kirjoitti:
yks kaveri oli avannut sivun sinne ja pyyti muakin..vaan jääkö aikaa surffailla siellä enää. Jostain pitäs luopua..
se kaikki siellä surffailu on palstailusta pois.
- cookos
relaxed_eyes kirjoitti:
se kaikki siellä surffailu on palstailusta pois.
kiinnostas aukasta se sivu, taidan kuitenkin jättää.liika on liikaa.
Ei siitä mitää hyötyä ollut pitemmän päälle. Koko ajan jotai hemmetin kisoja ja testejä tuppaa tuleen ja johki kasvimaan täyttämiseen meni aikaa :D
Oli siellä mulla jotai vähä vajaa 50 tuttua ja sukulaista mutten ne joiden kanssa en ole ollut muutenkaan yhteydessä niin ei tullut kyllä facebookissakaan oltua.. Mese, kännykkä, eemaili ja irc-galleria saa riittää yhteydenpitoon mun osalta :)se systeemi tuntuu jotenkin sekaiselta. Liikaa kaikkea härdelliä ja mainoksia ja varmistuksia sun muita. Kyl siihen aikaa meni sillon kun mulla siellä oli, ja siihen panostikin mutta ei oikein mitää hyödyllistä irronnut..
chalistra87 kirjoitti:
se systeemi tuntuu jotenkin sekaiselta. Liikaa kaikkea härdelliä ja mainoksia ja varmistuksia sun muita. Kyl siihen aikaa meni sillon kun mulla siellä oli, ja siihen panostikin mutta ei oikein mitää hyödyllistä irronnut..
jo poistikin kaikki sovellukset sielt ja mä ajattelin tehdä saman homman. Selkiytti kuulemma huomattavasti ja sit alko käyttää sitä siihen mihin se on tarkotettukin, eli kommunikointiin.
- siihen
yhteydenpitoon riittää ihan kännykkä ja sähköpostikin näin varttuneemmalla iällä.
siihen kirjoitti:
yhteydenpitoon riittää ihan kännykkä ja sähköpostikin näin varttuneemmalla iällä.
mistä roikkuu.
Minulla on paljon kavereita joten kännykän alinomainen käyttö yhteydenotoissa tietäisi konkkaa.
Sähköpostin vääntämisessä menee aikaa eikä se ole niin sutjakasta kuin messengerissä.
Irc-galleriaa käyttää mukavikseen, näkee kavereista uusia kuvia jos ei pääse livenä kovin usein tapaamaan.- sitten
chalistra87 kirjoitti:
se systeemi tuntuu jotenkin sekaiselta. Liikaa kaikkea härdelliä ja mainoksia ja varmistuksia sun muita. Kyl siihen aikaa meni sillon kun mulla siellä oli, ja siihen panostikin mutta ei oikein mitää hyödyllistä irronnut..
irtoo? köh, köh.
Kiva tirkistellä mitä tutuille ja puolitutuille kuuluu. Jotta myös minä tarjoaisin jotain tirkisteltävää, päivitän statukseni säännöllisesti. Siellä tulee juteltua niidenkin vanhojen tuttujen kanssa, joihin ei muuten tulisi pidettyä yhteyttä. En ole kerännyt facebook-kavereiksi satunnaisia tuttavuuksia tms, vaan sellaisia ihmisiä joiden kuulumiset minua oikeasti kiinnostavat.
En käytä niitä sovelluksia yms vaan pidän yhteyttä kavereihin/vanhoihin koulukavereihin/sukulaisiin jne. Oon tosi huono muutenkin pitämään yhteyttä ja facebookin kautta se onnistuu simppelisti. En ole pyytäny tai hyväksyny yhtäkään jota en oikeasti kunnolla tunne.
Pari viikkoa sitten tapasin erään kaverin jonka olen nähny viimeks reilu 10vuotta sitten, lapsuusvuodet pyörittiin tiiviisti käskikynkässä samassa leikkipuistossa. Oli ihan mieletöntä tavata ja siitä sai taas "uuden" todella hyvän kaverin, luulen ma. Nyt suunnitellaan vanhan luokan kanssa luokkakokousta, ilman feissaria tuskin olis mahdollista kun ei tosiaan kaikkiin olis saanu yhteyttä. Opiskelen feissarin kautta myös kirjoittamaan viroksi kun siellä on sukua/kavereita tuolta Tallinnan puolelta. Laitan lasten kuvia jotta sukulaiset niitä näkee kun ei tule läheteltyä postin kautta niin paljon ja niin edelleen. Ja facebook kyllä vie kevyesti voiton palstasta (vaikka reaali on vieny voiton kummastakin) siellä on tuttuja tyyppejä ja aina saa hyvän mielen siellä pyörähtäessä, samaa ei voi sanoa palstasta... ;)
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091025
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä30611ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482