Kullanarvoinen Nainen

Mun piti vähä poikkeuksellisesti herätä jo neljältä ja lähteä nyt jo hommiin. Tottumuksesta menin jääkaapille, meinasin tehdä eväät ja myös keittää kahvit termariin mukaan. Kuten olen tottunut tekemään kun pitää epäinhimillisiin aikoihin lähteä jonnekin.

Mut, kultsi olikin jo vääntänyt eväät valmiiksi jääkaappiin ja kahvikin oli jo tippumassa. Mä en tajua missä välissä se on ne käyny tekemässä hipihipihiljaa, mut tiedättekö, että kuinka pienillä asioilla voi helpottaa sitä yhteistä, omaa ja toisen omaa elämää? Mä olisin ollu tyytyväinen jo siihenkin, ettei sitä mun, toisen ja yhteistä elämää yritetä vaikeuttaa kaikenmailman jutuilla, mut kyllä tää on jo iha jotain...On niin jumalattoman helppo yrittää kun ei tartte sitä yksin tehdä.

28

731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käsi raamatulla

      että tuo aloituksesi teksti on totta?

      • en mun mielikuvitus riitä keksimään tälläsiä tarinoita.


      • miksi,
        relaxed_eyes kirjoitti:

        en mun mielikuvitus riitä keksimään tälläsiä tarinoita.

        tälläinen juttu piti tulla kertomaan palstalle?

        Eikö se ole sinun ja rakastamasi naisen yhteinen asia.


      • jotta...
        miksi, kirjoitti:

        tälläinen juttu piti tulla kertomaan palstalle?

        Eikö se ole sinun ja rakastamasi naisen yhteinen asia.

        muutkin naiset ottaisivat opiksi, miten mies saadaan kehräämään (ja lähes kyynelehtimään)


      • jotta... kirjoitti:

        muutkin naiset ottaisivat opiksi, miten mies saadaan kehräämään (ja lähes kyynelehtimään)

        ja lisäks mun mielestä jo ihan tarpeeks moni, sekä mies, että nainen tuo sitä esille, että kuinka ei saa tai ei pidä tehdä.


    • scale

      mulla onkin vielä matkaa edessä, ennen kuin saan C:n tekeen mulle eväät.

    • NAINEN83

      kuulostaa siltä et sulla on nainen joka tekee kaiken sun puolesta ja uuvuttaa itseään, mut teetkö sä sille ikinä mitään palveluksia, vai onko suhteenne täysin ykspuolinen. Toi voi alkuun toimia, mutta jossain välissä terve itsekkyys voi tulla esiin ja nainen katkeroitua.

      Mä rakastan miestäni ja me tehdään molemmat toisillemme palveluksia. En alkais kenenkään ilmaseksi kotipiiaksi. Niin ei saa ralkkautta.

      • Emmäny kuitenkaan tällä kertaa viitti. Tosi hieno juttu, et sul o hyvä mies ja, et sä muistat olla sille hyvä.


      • nainen, jonka vuosiluku

        on 83, alkaa neuvomaan Relaa :) Kyllä rakas me joilla ikävuosia on useampi 10 kasassa kuin sulla jo tiedetään noi asiat. Varsinki ku ei olla ihan ekassa suhteessa... Kateellisena taisit lukea tuon viestin, etkö itse pystyis samaan omalle miehelles?


      • NAINEN83
        nainen, jonka vuosiluku kirjoitti:

        on 83, alkaa neuvomaan Relaa :) Kyllä rakas me joilla ikävuosia on useampi 10 kasassa kuin sulla jo tiedetään noi asiat. Varsinki ku ei olla ihan ekassa suhteessa... Kateellisena taisit lukea tuon viestin, etkö itse pystyis samaan omalle miehelles?

        Mä en ole enää pikkutyttö ja uskon et mul on varmaan jopa parempi ihmissuhde kuin sulla. Olen huomannut että miehet vanhetessaan rupeavat katkeriksi ja ilkeiksi. Näin parikymppisinä me ollaan vielä aidosti rakastuneita, eikä odoteta vaan palveluksia toiselta ja sitä kuinka paljon toinen antaa mulle.

        Ja kateellinen kahvinkeittotaidosta vai? Hah. Mun 5v pikkusiskokin osaa kahvia keittää...Mut ei en alkais heräämään ennen neljää keittääkseni kahvia...


      • NAINEN83
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Emmäny kuitenkaan tällä kertaa viitti. Tosi hieno juttu, et sul o hyvä mies ja, et sä muistat olla sille hyvä.

        Mulla on upea mies joka oikeesti rakastaa mua ja jolle olen selkeesti se tärkein asia täs maailmassa. Näkee kaikesta hänen käytöksestään sen. Hän ei ikinä vaatis mua palvelijakseen vaan kannattaa tasa-arvoa. Mutta ehkä nää mun sukupolven miehet on vaan parempia ja evoluutio tehnyt tehtävänsä. ;)


      • vastauksesi kertoikin
        NAINEN83 kirjoitti:

        Mä en ole enää pikkutyttö ja uskon et mul on varmaan jopa parempi ihmissuhde kuin sulla. Olen huomannut että miehet vanhetessaan rupeavat katkeriksi ja ilkeiksi. Näin parikymppisinä me ollaan vielä aidosti rakastuneita, eikä odoteta vaan palveluksia toiselta ja sitä kuinka paljon toinen antaa mulle.

        Ja kateellinen kahvinkeittotaidosta vai? Hah. Mun 5v pikkusiskokin osaa kahvia keittää...Mut ei en alkais heräämään ennen neljää keittääkseni kahvia...

        sinusta jo kaiken. Jutellaan 15 v:n kuluttua uudelleen. :)


      • mieleen lukea
        NAINEN83 kirjoitti:

        Mulla on upea mies joka oikeesti rakastaa mua ja jolle olen selkeesti se tärkein asia täs maailmassa. Näkee kaikesta hänen käytöksestään sen. Hän ei ikinä vaatis mua palvelijakseen vaan kannattaa tasa-arvoa. Mutta ehkä nää mun sukupolven miehet on vaan parempia ja evoluutio tehnyt tehtävänsä. ;)

        tuo aloitus? Aloittajan vaimo teki sen ihan yllätyksenä. Joka minusta on pikemminkin suloista kuin että repisin siitä noin paljon inhoa irti kuin sinä?


      • nuoret naiset on...
        NAINEN83 kirjoitti:

        Mulla on upea mies joka oikeesti rakastaa mua ja jolle olen selkeesti se tärkein asia täs maailmassa. Näkee kaikesta hänen käytöksestään sen. Hän ei ikinä vaatis mua palvelijakseen vaan kannattaa tasa-arvoa. Mutta ehkä nää mun sukupolven miehet on vaan parempia ja evoluutio tehnyt tehtävänsä. ;)

        ei niiden tasa-arvokäsitys kestä oman rakkaan hemmottelua, eikä varsinkaan sitä jos mies kehuu toista naista...


      • NAINEN83
        mieleen lukea kirjoitti:

        tuo aloitus? Aloittajan vaimo teki sen ihan yllätyksenä. Joka minusta on pikemminkin suloista kuin että repisin siitä noin paljon inhoa irti kuin sinä?

        kokoajan tollasia yllätyksiä, mutta en ole kuullut että aloittaja tekis mitään ikinä...


      • NAINEN83
        vastauksesi kertoikin kirjoitti:

        sinusta jo kaiken. Jutellaan 15 v:n kuluttua uudelleen. :)

        Olen ollut nykyisen mieheni kanssa jo 6v yhdessä. olemme kihloissa ja onnellisia.... en ole mieheni piika vanhanakaan


      • eiole
        NAINEN83 kirjoitti:

        kokoajan tollasia yllätyksiä, mutta en ole kuullut että aloittaja tekis mitään ikinä...

        vaimoa.


      • päätäsi Relaxin
        NAINEN83 kirjoitti:

        kokoajan tollasia yllätyksiä, mutta en ole kuullut että aloittaja tekis mitään ikinä...

        vaimokkeen hyvinvoinnilla?


      • Lainkaan. Ja minä
        NAINEN83 kirjoitti:

        Olen ollut nykyisen mieheni kanssa jo 6v yhdessä. olemme kihloissa ja onnellisia.... en ole mieheni piika vanhanakaan

        olen puolestasi todella onnellinen. Kyse oli lähinnä suhtautumisestasi aloitukseen, jota et millään pysty ottamaan puhtaasti hemmotteluna, vaan haluat sekoittaa siihen tasa-arvokysymyksen, naisten aseman ja orjuuttamisen/piikomisen. Se ei kuitenakaan ole keskeinen asia tässä aloituksessa, vaan nimenomaan se, miten paljon aloittaja arvostaa puolisonsa pieniä eleitä. Relan tietäen se, että hän aiheesta palstalle kirjoittaa on merkki siitä, että vaimoa odottelee tulevaisuudessa ihana yllätys.


      • NAINEN83
        Lainkaan. Ja minä kirjoitti:

        olen puolestasi todella onnellinen. Kyse oli lähinnä suhtautumisestasi aloitukseen, jota et millään pysty ottamaan puhtaasti hemmotteluna, vaan haluat sekoittaa siihen tasa-arvokysymyksen, naisten aseman ja orjuuttamisen/piikomisen. Se ei kuitenakaan ole keskeinen asia tässä aloituksessa, vaan nimenomaan se, miten paljon aloittaja arvostaa puolisonsa pieniä eleitä. Relan tietäen se, että hän aiheesta palstalle kirjoittaa on merkki siitä, että vaimoa odottelee tulevaisuudessa ihana yllätys.

        jos asia näin on. Ymmärrän toki hemmottelun jos se on molemmin puolista. Olen ehkä saanut väärän kuvan henkilöstä...


      • ehkäpä se
        NAINEN83 kirjoitti:

        jos asia näin on. Ymmärrän toki hemmottelun jos se on molemmin puolista. Olen ehkä saanut väärän kuvan henkilöstä...

        tällä korjaantui. Siinä on sellainen parisuhde, jonka kestävyyteen jopa minä, kyyninen ihminen uskon.


      • NAINEN83
        nuoret naiset on... kirjoitti:

        ei niiden tasa-arvokäsitys kestä oman rakkaan hemmottelua, eikä varsinkaan sitä jos mies kehuu toista naista...

        osoittaa ettet todellakaan osaa olla hyvä mies. Sulla tuskin on onnellista vaimoa. Hemmottelen toki miestäni, mutta hän myöskin mua. Ja hänellä ei ole tarvetta kehuskella muita naisia tai mulla tarvetta kehuskella muita miehiä.

        Mut meillä ei olekaan takana viittä parisuhdetta ja eroja ym. Ei olla katkeria eikä vihata toista sukupuolta. Ollaan luvattu pysyä aina yhdessä ja hyvin menee. Ei ole tarkoitus olla katkera ja eronnut kolme tai nelikymppinen tulevaisuudessa.


      • NAINEN83
        päätäsi Relaxin kirjoitti:

        vaimokkeen hyvinvoinnilla?

        Mutta ällöttää se jos mies vaatii vaan naiselta palvelua mut ei ole itse tekemässä mitään toisen hyväksi. Tietysti jos nainen siihen tyytyy ja on jotenkin epätoivoinen ja haluaa vain ulkoisista syistä miehen niin hän voi osaansa joksikin aikaa tyytyä.


      • oikea kuva
        NAINEN83 kirjoitti:

        jos asia näin on. Ymmärrän toki hemmottelun jos se on molemmin puolista. Olen ehkä saanut väärän kuvan henkilöstä...

        rela on naista alistava sovinisti joka asiassa eikä sen suhteet sen takia kauaa kestä. tämäkin on vähän aikaa vasta kestänyt ja sillä siinä nyt vielä nainen jaksaa passata.


      • NAINEN83 kirjoitti:

        Mutta ällöttää se jos mies vaatii vaan naiselta palvelua mut ei ole itse tekemässä mitään toisen hyväksi. Tietysti jos nainen siihen tyytyy ja on jotenkin epätoivoinen ja haluaa vain ulkoisista syistä miehen niin hän voi osaansa joksikin aikaa tyytyä.

        täs ei kukaan muu puhu vaatimisesta kuin sinä. Jos sulta on joskus joku jotaki vaatinu, ni olen pahoillani puolestasi, mut se vaatija en ole ollut minä.


      • Lainkaan. Ja minä kirjoitti:

        olen puolestasi todella onnellinen. Kyse oli lähinnä suhtautumisestasi aloitukseen, jota et millään pysty ottamaan puhtaasti hemmotteluna, vaan haluat sekoittaa siihen tasa-arvokysymyksen, naisten aseman ja orjuuttamisen/piikomisen. Se ei kuitenakaan ole keskeinen asia tässä aloituksessa, vaan nimenomaan se, miten paljon aloittaja arvostaa puolisonsa pieniä eleitä. Relan tietäen se, että hän aiheesta palstalle kirjoittaa on merkki siitä, että vaimoa odottelee tulevaisuudessa ihana yllätys.

        mut tuskin kuitenkaan palstalla siit yllätyksestä mitään mainitsen. Se ei ole tarkoituksenmukaista ja kyllä naiset sanomattakin itse tietävät kuinka heitä pitää kohdella.


    • totta, niin kato

      ny asiat niin että saat kans pitää sen. Muistat kans naistas ja kultaa nimettömään merkiksi, et rakastat ja arvostat.

    • rusalkaa

      Mullahan on kertynyt tästä sitte kokemusta tyttärien kohdalla. Millon pitänyt pitkän päivän jatkeeksi kouluun evästä laittaa ja sitte harrastuksiin kisamatkoille ym. matkoille.

      Ensteksii pitää olla kunnon rasiat eväksiä varten. Sitte...VOI olla ihan ruoka eväänä eikä jotain toissijaista murkinaa.

      Jotenka sämpylien ja leipien väliin on mulla eksynyt kunnon sisäfilettä, lihaviipaletta ja jauhelihapihvii sekä paistettua kananmunaa ja erilaisii leikkeleitä. Levitteenä voi käyttää uskomattoman monenlaisia majoneesei eikä pelkästää voileipälevitteitä ja jopa valmissalaatteja. Kaikkea kerroksittain. Hyvää kuulemma ollut. Tietenkin oma osasto hedelmäviipalaille ja -paloille ym. makeannälkään tarkoitetuille piparille ja kakuille...pikku jälkiruuaksi.

      Ihaninta ja parhaimman makuista juuri toisen laittama ruoka...miksei sitten toisen laittamat eväät.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe