Jani Lehtonen on poissa

osanotto

13

22378

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hhhgg

Työskenteli rakennusalalla eli työtapaturma on mahdollinen. Noin nuorena kun joku poistuu, niin oman käden kautta lähtökin on voinut olla kyseessä.

• yu-gradu

oma rakennusliike eli tod.näkisesti lama teki tehtävänsä ja poks.Kun kuukausi kulunut kuolemasta niin voisi vetää johtopäätös että oman käden kautta.Eikös tämä heppu muisteta paremmin siitä että tuli nälkä kesken kisojen?Eikä niinkään suomen ennätyksistä.

• JaniP

Poiminta muistokirjoitukseta SUL:n sivulta:

Työuransa Jani Lehtonen teki rakennusalan yrittäjänä. Käsistään taitava rakennusmestari urakoi ja rakensi asuintaloja valtaosin itse Tampereen talousalueella. Suhdanneherkkä toimiala osoitti myös nurjat puolensa ahkeralle ja aikaansaavalle ammattimiehelle

• Anonyymi

Ja eikös sinut tulla muistamaan kateellisuudesta ja lahjattomuudesta.

• ex-haastattelija

Todella ikävä juttu. Jani on nyt poissa - ja aivan liian nuorena.
      Sain häneen työn kautta aikanaan hyvän kontaktin. Kohtasimme pelkästään työn merkeissä, mutta aika hauskaa oli monet kerrat.
      Jani oli hyvä suustaan. Osasi antaa juuri oikealla tavalla takaisin, kun "läppä alkoi lentää".
      Jani oli kova seiväshyppääjä ja hyvä jätkä! Turha pohtia mitään ylimääräisiä, kun ei tiedä eikä tarvitse tietää.
      Osanottoni omaisille ja kaikille läheisille!

• k.ggg,rrr

Kukahan tuokin mahto olla, ikinä en ole kuullutkaan. ??????????????

• maage1

Jos urheilua seuraat yhtään, niin Lehtosen ulkona 582 ja sisäradoillla 583 hypätyt seivästulokset olisivat kovaa valuuttaa tänäkin päivänä. Olympiamitalista taisteltaisiin tänäänkin näillä tuloksilla.

• Anonyymi

Katsoisit enemmän urheilua ja vähemmän aikuisviihdettä

• Anonyymi
        maage1 kirjoitti:

Jos urheilua seuraat yhtään, niin Lehtosen ulkona 582 ja sisäradoillla 583 hypätyt seivästulokset olisivat kovaa valuuttaa tänäkin päivänä. Olympiamitalista taisteltaisiin tänäänkin näillä tuloksilla.

Eipä tänäkään päivänä suomalainen mene vastaavissa korkeuksissa kuin Jani Lehtonen.

Tällä hetkellä MM-tason kymmenottelijat hyppäävät samoille lukemille tai korkeammalle kuin suomalaiset spesialistit.

• Anonyymi

Aloittaja kertoo muistavansa Lehtosen lupaavana ja lahjakkaana urheilijana. Minä kyllä muistan hänen aikanaan maailman parhaimmistoon kuuluneena hyppääjänä.
      Ns. oman käden kautta hän tiettävästi lähti, niin kuin muuten hämmästyttävän moni muukin hyvä varsinkin miesurheilija on lähtenyt.

• Anonyymi

Veikkaan että oli murha. Itsaria ei voitu todistaa. Rakennusala o täynnä hämäräbisneksiä, rikollisia jne.

• Anonyymi

Näinhän se on... Ehkä eniten mistään aloista.

• Anonyymi

Alan myös epäillä jotain hämärää. Tiesin kaverit jotka Janin "löysi" kun kurkkasivat postiluukusta....yms yms

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      181
      8387
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4558
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4118
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3562
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3136
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2870
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2586
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      35
      2288
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2046
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2043
    Aihe