Turhin keksintö!?

Nyt mielikuvitus laukkaamaan miettimään kaikkein turhinta ja turhamaisinta konetta. Tai jos olet jotakin asiaa joskus pohtinut ja haluaisit siihen todellisen kokemusperäisen vastauksen, ni kerro sekin tähän, koska keksintösi voi konkretisoitua jos se on vaan riittävän turha.

Mitä päättömämpi idea, sen parempi!

37

1381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesiklosetti.

      • jo keksitty`?

        ----


      • jo keksitty`? kirjoitti:

        ----

        lukee tarkemmin noi avaukset xD

        No mun mielestä se on pikaseen mietittynä turhin juttu. Ei mulla muuta sanomista..


      • chalistra87 kirjoitti:

        lukee tarkemmin noi avaukset xD

        No mun mielestä se on pikaseen mietittynä turhin juttu. Ei mulla muuta sanomista..

        Afrikassa huomattava tappaja ovat hygienian puutteessa leviävät taudit. Vesivessa olisi sielläkin tarpeen.


      • buddy-love kirjoitti:

        Afrikassa huomattava tappaja ovat hygienian puutteessa leviävät taudit. Vesivessa olisi sielläkin tarpeen.

        siihen on parempikin ratkaisu. On sitä ennenkin eletty ilman.
        Tosin kasvava väestö vaatii veronsa maasta. Kakka aihe :D


      • chalistra87 kirjoitti:

        siihen on parempikin ratkaisu. On sitä ennenkin eletty ilman.
        Tosin kasvava väestö vaatii veronsa maasta. Kakka aihe :D

        Se on systeeminä tähän mennessä paras. Ravinteiden kierrätys ei olisi ongelma jos asiaan halutaan parannuksia. Myös veden kulutus voidaan minimoida.


    • tai shakinpeluukone, joka oikeasti siirtää niitä nappuloita laudalla, mut ne ei mun mielestä ole vielä riittävän turhia.

    • limumukin

      tasapainossa laskovarjohypyn aikana!!!111!!

      • Tuossa on jo ideanpoikasta.


        Hullu pyytää lisää!


    • valittiinki

      jonkun vuoden turhakkeeks.

      Lehtipuhallin. Yks hailee ku ne lehdet maatuu ja saa ne haravallaki, jos haluaa huonontaa pihansa maalaatua :)

      Mut mä keksin kohta oman. Venaa viikko.

      • samalla koneella saa kevyen lumen puhallettua pois, samoin irtohiekan poispuhaltaminen on huomattavasti helpompaa mitä käsin harjaus.


      • on aikaa miettiä, sitte viimeistää pitää jo alkaa tekemään.

        Jos palstalta tullut idea toteutetaan, ni lupaan laittaa youtubeen sen toiminnassa.


      • leviävät kätevästi
        runontaja kirjoitti:

        samalla koneella saa kevyen lumen puhallettua pois, samoin irtohiekan poispuhaltaminen on huomattavasti helpompaa mitä käsin harjaus.

        ympäri keittiötä kun pistää puhaltaen!!!11!


      • runoheebo
        leviävät kätevästi kirjoitti:

        ympäri keittiötä kun pistää puhaltaen!!!11!

        voi kuivata hiukset kans.


      • täältä pesee..

        Sellanen "sytkäri" hitsilaite.. ei sitä ihan migiksikään voi sanoa.

        Sillä ei muistaakseni tehny vittuakaan :D


    • Michiko_

      Kelpaako, kun kyse ei ole koneesta?

      Vietäisiin doping uudelle tasolle. Kasvatetaan uimareille kidukset, mäki- pituus- ym. hyppääjistä pitäisi tehdä sammakkomaisia: muuten kevyitä ja hirveät reisilihakset, että hyppäävät pidemmälle.

      • mut toteutusaikaan kokonaisuudessaan on parisen kuukautta, ja tuohon sun ideaan tarviis varmaan jonkinlaisen luvankin.


      • Michiko_
        relaxed_eyes kirjoitti:

        mut toteutusaikaan kokonaisuudessaan on parisen kuukautta, ja tuohon sun ideaan tarviis varmaan jonkinlaisen luvankin.

        Huomasin vasta myöhemmin, että idea olisi tarkoitus toteuttaakin :-D Olisi aika pelottavaa laittaa keinoemon synnytys Youtubeen...


    • rapiskarpalo

      kiharrin :))

      • karvojen :

        nyppijä auts


      • rapiskarpalo
        karvojen : kirjoitti:

        nyppijä auts

        se trimmerin käyttö vai? Sen vuoksiko jotkut jättää ne ällöt karvat tursottaa? Eiks se vaikeuta niistämistä? Nyppijä taitaa olla eri kuin trimmeri? tarvii lähemmin tutustua niihin trimmereihin


      • karvojen : kirjoitti:

        nyppijä auts

        karvojen kuuluu kasvaa myös nenässä, suodattaa ilmaa. Nykypäivänä ehkä eniten tarvittava kun ilmassa kaikkea paskaa leijuu.


    • kone.

      Eli sinä pidät pääsi paikoillaan ja suusi auki.
      Kone sitten hinkkaa hampaasi puolestasi.

      Tosin siinä ei sitten voi itsekkään tehdä mitään järkevää..

      Ai niin, aloitetaanko revanssi shakkimatsi samaan aikaan sunnuntaina?
      Eli su iltana noin klo 21.00

      • Otetaan vaan sunnuntaina uusintamatsi. Kellonaikakin on sopiva.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Otetaan vaan sunnuntaina uusintamatsi. Kellonaikakin on sopiva.

        koekaniini uskaltaisi kokeilla.


    • =o0

      turha vehje =)

    • On oudoimpia mielestäni laite, joka vatkaa kananmunan ennen sen rikkomista.

    • Enrique_Lister

      Kone joka tekee toisia samanlaisia koneita joilla ei ol muuta käyttötarkoitusta, kuin tehdä lisää samanlaisia koneita.

      • nimittäin ihminen.


      • noniin..
        relaxed_eyes kirjoitti:

        nimittäin ihminen.

        mä luulin et sä haet turhinta keksintöä, mut haluut et me keksitään turhin laite ?

        (ehkä en osaa lukea..)


      • noniin.. kirjoitti:

        mä luulin et sä haet turhinta keksintöä, mut haluut et me keksitään turhin laite ?

        (ehkä en osaa lukea..)

        Ideoita otetaan vastaan, mä en vaan osaa kirjoittaa.


      • olla monimutkanen
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Ideoita otetaan vastaan, mä en vaan osaa kirjoittaa.

        yksinkertasesti ni laitetaan vaikka:

        Automaatti sakset


    • väliaika

      turhaa krääsää, en hiplaa niitä edes kaupoissa, saati ihaile mainoslehtisistä, joten tietämys turhasta on vähäistä.

      Nenäkarvatrimmerin ja jonku sellaisen nukanpoistajan kuitenkin tiedän ja ainakin ne on turhakkeita.

    • rusalkaa

      Se on pieni vekotin, jolla voi yhdistää saman pariset sukat pesun&kuivauksen jälkeen. Sitten se taittaa ne nätisti pinoon.

    • rusalkaa

      Onnistuneesti on mulla mennyt oja jäähän ja sulamisvettä kertynyt.

      Ojanavaaja toimii talvellakin jopa jäässä ja jäisessä maassa: Onko tää työnnettävä vai vedettävä? Aura vai pora, mutta tekee puolen metrin syvystä avausta. Pitäskö jotai räjäyttääkin, kun on patoa?

      Luulen, että pitäs olla kuitenkin yhen ihmisen käsin ohjattava kone niinkus semmoset maanmyllääjät kasvimaalla. Tietenkin mahdollisimman kovaääninen ;)

    • rusalkaa

      Kaiken tippuneen ja kadonneen roinan keräilevä robotti, joka kulkee sun perässä. Se noukkii maasta ja lattialta kaiken hyödyllisen tavaran ja mm. on etevä huoneiston eri puolilla lojuvien käytettyjen kalsareitten ja sukkien ym. likasten vaatteitten pinoaja pesukoriin.

      Nii sen voisi ohjelmoida tietenkin käymään vaan sillon, kun kaikki muut hiljenee esimes, kun oot pois kotoa...tai yöllä pistää paikat järjestykseen.

      *tää on hyvä*

    Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe