Nyt mielikuvitus laukkaamaan miettimään kaikkein turhinta ja turhamaisinta konetta. Tai jos olet jotakin asiaa joskus pohtinut ja haluaisit siihen todellisen kokemusperäisen vastauksen, ni kerro sekin tähän, koska keksintösi voi konkretisoitua jos se on vaan riittävän turha.
Mitä päättömämpi idea, sen parempi!
Turhin keksintö!?
37
1367
Vastaukset
vesiklosetti.
- jo keksitty`?
----
jo keksitty`? kirjoitti:
----
lukee tarkemmin noi avaukset xD
No mun mielestä se on pikaseen mietittynä turhin juttu. Ei mulla muuta sanomista..chalistra87 kirjoitti:
lukee tarkemmin noi avaukset xD
No mun mielestä se on pikaseen mietittynä turhin juttu. Ei mulla muuta sanomista..Afrikassa huomattava tappaja ovat hygienian puutteessa leviävät taudit. Vesivessa olisi sielläkin tarpeen.
buddy-love kirjoitti:
Afrikassa huomattava tappaja ovat hygienian puutteessa leviävät taudit. Vesivessa olisi sielläkin tarpeen.
siihen on parempikin ratkaisu. On sitä ennenkin eletty ilman.
Tosin kasvava väestö vaatii veronsa maasta. Kakka aihe :Dchalistra87 kirjoitti:
siihen on parempikin ratkaisu. On sitä ennenkin eletty ilman.
Tosin kasvava väestö vaatii veronsa maasta. Kakka aihe :DSe on systeeminä tähän mennessä paras. Ravinteiden kierrätys ei olisi ongelma jos asiaan halutaan parannuksia. Myös veden kulutus voidaan minimoida.
tai shakinpeluukone, joka oikeasti siirtää niitä nappuloita laudalla, mut ne ei mun mielestä ole vielä riittävän turhia.
- limumukin
tasapainossa laskovarjohypyn aikana!!!111!!
- valittiinki
jonkun vuoden turhakkeeks.
Lehtipuhallin. Yks hailee ku ne lehdet maatuu ja saa ne haravallaki, jos haluaa huonontaa pihansa maalaatua :)
Mut mä keksin kohta oman. Venaa viikko.samalla koneella saa kevyen lumen puhallettua pois, samoin irtohiekan poispuhaltaminen on huomattavasti helpompaa mitä käsin harjaus.
on aikaa miettiä, sitte viimeistää pitää jo alkaa tekemään.
Jos palstalta tullut idea toteutetaan, ni lupaan laittaa youtubeen sen toiminnassa.- leviävät kätevästi
runontaja kirjoitti:
samalla koneella saa kevyen lumen puhallettua pois, samoin irtohiekan poispuhaltaminen on huomattavasti helpompaa mitä käsin harjaus.
ympäri keittiötä kun pistää puhaltaen!!!11!
- runoheebo
leviävät kätevästi kirjoitti:
ympäri keittiötä kun pistää puhaltaen!!!11!
voi kuivata hiukset kans.
- täältä pesee..
Sellanen "sytkäri" hitsilaite.. ei sitä ihan migiksikään voi sanoa.
Sillä ei muistaakseni tehny vittuakaan :D
- Michiko_
Kelpaako, kun kyse ei ole koneesta?
Vietäisiin doping uudelle tasolle. Kasvatetaan uimareille kidukset, mäki- pituus- ym. hyppääjistä pitäisi tehdä sammakkomaisia: muuten kevyitä ja hirveät reisilihakset, että hyppäävät pidemmälle.mut toteutusaikaan kokonaisuudessaan on parisen kuukautta, ja tuohon sun ideaan tarviis varmaan jonkinlaisen luvankin.
- Michiko_
relaxed_eyes kirjoitti:
mut toteutusaikaan kokonaisuudessaan on parisen kuukautta, ja tuohon sun ideaan tarviis varmaan jonkinlaisen luvankin.
Huomasin vasta myöhemmin, että idea olisi tarkoitus toteuttaakin :-D Olisi aika pelottavaa laittaa keinoemon synnytys Youtubeen...
- rapiskarpalo
kiharrin :))
- karvojen :
nyppijä auts
- rapiskarpalo
karvojen : kirjoitti:
nyppijä auts
se trimmerin käyttö vai? Sen vuoksiko jotkut jättää ne ällöt karvat tursottaa? Eiks se vaikeuta niistämistä? Nyppijä taitaa olla eri kuin trimmeri? tarvii lähemmin tutustua niihin trimmereihin
karvojen : kirjoitti:
nyppijä auts
karvojen kuuluu kasvaa myös nenässä, suodattaa ilmaa. Nykypäivänä ehkä eniten tarvittava kun ilmassa kaikkea paskaa leijuu.
kone.
Eli sinä pidät pääsi paikoillaan ja suusi auki.
Kone sitten hinkkaa hampaasi puolestasi.
Tosin siinä ei sitten voi itsekkään tehdä mitään järkevää..
Ai niin, aloitetaanko revanssi shakkimatsi samaan aikaan sunnuntaina?
Eli su iltana noin klo 21.00relaxed_eyes kirjoitti:
Otetaan vaan sunnuntaina uusintamatsi. Kellonaikakin on sopiva.
koekaniini uskaltaisi kokeilla.
- =o0
turha vehje =)
On oudoimpia mielestäni laite, joka vatkaa kananmunan ennen sen rikkomista.
- Enrique_Lister
Kone joka tekee toisia samanlaisia koneita joilla ei ol muuta käyttötarkoitusta, kuin tehdä lisää samanlaisia koneita.
- noniin..
relaxed_eyes kirjoitti:
nimittäin ihminen.
mä luulin et sä haet turhinta keksintöä, mut haluut et me keksitään turhin laite ?
(ehkä en osaa lukea..) noniin.. kirjoitti:
mä luulin et sä haet turhinta keksintöä, mut haluut et me keksitään turhin laite ?
(ehkä en osaa lukea..)Ideoita otetaan vastaan, mä en vaan osaa kirjoittaa.
- olla monimutkanen
relaxed_eyes kirjoitti:
Ideoita otetaan vastaan, mä en vaan osaa kirjoittaa.
yksinkertasesti ni laitetaan vaikka:
Automaatti sakset
- väliaika
turhaa krääsää, en hiplaa niitä edes kaupoissa, saati ihaile mainoslehtisistä, joten tietämys turhasta on vähäistä.
Nenäkarvatrimmerin ja jonku sellaisen nukanpoistajan kuitenkin tiedän ja ainakin ne on turhakkeita. - rusalkaa
Se on pieni vekotin, jolla voi yhdistää saman pariset sukat pesun&kuivauksen jälkeen. Sitten se taittaa ne nätisti pinoon.
- rusalkaa
Onnistuneesti on mulla mennyt oja jäähän ja sulamisvettä kertynyt.
Ojanavaaja toimii talvellakin jopa jäässä ja jäisessä maassa: Onko tää työnnettävä vai vedettävä? Aura vai pora, mutta tekee puolen metrin syvystä avausta. Pitäskö jotai räjäyttääkin, kun on patoa?
Luulen, että pitäs olla kuitenkin yhen ihmisen käsin ohjattava kone niinkus semmoset maanmyllääjät kasvimaalla. Tietenkin mahdollisimman kovaääninen ;) - rusalkaa
Kaiken tippuneen ja kadonneen roinan keräilevä robotti, joka kulkee sun perässä. Se noukkii maasta ja lattialta kaiken hyödyllisen tavaran ja mm. on etevä huoneiston eri puolilla lojuvien käytettyjen kalsareitten ja sukkien ym. likasten vaatteitten pinoaja pesukoriin.
Nii sen voisi ohjelmoida tietenkin käymään vaan sillon, kun kaikki muut hiljenee esimes, kun oot pois kotoa...tai yöllä pistää paikat järjestykseen.
*tää on hyvä*
Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀2596576Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis2106138Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai385630Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1444937Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi223738Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1823671Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1313435HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok333123Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja3172730Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan272585