Salomon trail scs gtx -lenkkarit

juoksjuoks

Onko kokemuksia Salomon trail scs goretex miesten lenkkareista? Olis tarjouksessa tuollaiset ja jalkaan tuntui ihan hyvältä ainakin kaupassa.

5

1656

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lenkkarit

Itselläni on siis samat mutta naisten mallin.

Ovat hyvät ja goretex kalvo on hyvä eivät ole vesisateella kastuneet.

Alussa hieman hiesivät mutta loppui noin nejänen käyttö kerran jälkeen.

Lisäksi kengät ovat kevyet ja mielestäni hyvät juosta. Hintatasoon nähden oikein hyvät.

Olen myös miesten lenkkareista kuullut hyvää palautetta tutuilta.

• aloittaja

Ostin sitten kyseiset kengät. Joo, kyllä ovat hyvät. Erityisesti pidän tukevuudesta.

• Vääräjalkainen

Hyvä jos sinulle sopii. Itselleni ei goretex kengät sovi yleensäkkään. Olen kokeillut käytännössä kaikki merkit ja kengät on auttamatta liian jäykkiä. Tunnen monia jotka niitä kehuvat. Myös tuota Salomonin mallia.

Sen verran on itsellä ollut jalkavaivoja, että pitää olla erittäin hyvin vaimennettu ja aika "herkkä" kenkä käytössä.

• herkät jalat

eli juoksen talvet samoilla kuin kesät, kun oon sopivan löytänyt (Nike Pegasus).
      Mutta sehän on henkkoht asia mistä omat jalat tykkää joten se sopiva vain pitää etsiä.
      Onhan se goretex mukava märillä keleillä jos vaan sopii jalkaan.

• aloittaja

Itselläni myös entiset kengät Nike Pegasus goretex, jotka olivat todella hyvät. MEinasin ostaa uudet samaa mallia, mutta nyt oli vain tuota 25-vuotis juhlamallia, joka ei sopinutkaan jalkaan yhtä hyvin, kuin vanha malli. Kantapää tuppasi nousemaan siinä liikaa. Harmi, että hyvä malli on menty pilamaan, mutta ehkä se joillekin sopii.

Nämä Salomonin kengät ovat muuten mielestäni aika hyvin vaimennetut.

Harmi vaan, että taisin ostaa puoli kokoa liian isot kengät, jalka vähän liikkuu kengässä, mutta parempi vähän liian iso kuin liian pieni mielestäni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1516
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1345
    3. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      86
      993
    4. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      17
      982
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      936
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      876
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      831
    8. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    9. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      93
      797
    10. Kaipaan seuraasi niin

monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.
      Ikävä
      17
      740
    Aihe