Oletteko te kokeillut liikutin.fi-palvelua? En kirjoita tätä tänne mainoksena, vaan kiinnostaa tietää mielipiteitä ennenkuin maksan mistään mitään.
Saako sieltä hyviä kuntosaliohjelmia? MItä mieltä olette?
Liikutin
3
1461
Vastaukset
- lue ja ylläty
Unohda tommoiset sivustot. Jos haluat oikeasti tuloksia ja kunnon ohjelman, tsekkaat tästä linkistä pari juttua ohjelmista ja sapuskoista!
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=32394 - Kiinnostaa
Onko Liikutin.fi tosiaan ilmainen ja toimiva vai ihan huijausta?
- liikunta on kivaa
On se ihan toimiva sinänsä. Mun pt pisti liikkeet sitä kautta ylös ja yhteydenpito oli sitä kautta. Mutta kyllä mäkin suosittelisin ennemmin ehkä pakkotoistosivuston lukemista. Liikutin antaa järjettömän määrän liikkeitä /treeni. Tais munkin pt sieltä ottaa valmiin ohjelman koska liikkeitä oli jopa 15-20 erilaista. Kerran tein läpi treenin joka kesti lämmittelyineen jne 2,5h. Ei kenelläkään ole noin paljon aikaa viettää salilla? Eikä ole tarvettakaan. noin tunnissa pitäs keretä tekee liikkeet läpi.
Voin myös suositella FitFarmin toimintaa. Ainakin bikinichallange oli tehokas ja toimiva. Töitä kyllä sai tehdä, että reenejä riittää! Eka treenikerta saattoi tuntua tappavalta mutta seuraava meni jo todella paljon helpommin ja näin ollen ei vienyt intoa siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733814Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92041Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2291365- 1351266
- 1121158
- 1121138
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701050Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35906