olla tärkiän näköönen.
Sillei sitte oo niin väliä, että onko tärkiä vai ei. Mut vaikka olis kuinka tärkiä ja jos on turhan näköinen ni kyllä on vaikia olla uskottava.
Tärkeintä elämässä on
12
391
Vastaukset
- Michiko_
rakastettu. Kappale aiheesta:
http://www.youtube.com/watch?v=KrbiRBDHwrU&feature=related- ...
Tärkeintä on rakastaa.
... kirjoitti:
Tärkeintä on rakastaa.
mä yritän olla rationaalinen ja heti se tullaan rakkaudella sotkemaan...
- Michiko_
relaxed_eyes kirjoitti:
mä yritän olla rationaalinen ja heti se tullaan rakkaudella sotkemaan...
Minäkin olen rationaalinen, kun on kyse vaikka opiskelusta, mutta ihmissuhteissa siitä ei kyllä ole juuri hyötyä.
taitoa olla tärkiän näköinen. Pitää itse uskoa olevansa tärkiä, niin se tekee tärkiän näköiseksi:)
näkyyks kello? Näillä pääsee jo pitkälle.
- Gordion's complaint
moneen käyttöön, pikku aforismisi.
Esim minun työssäni on tärkeää luoda itsestään asiakkaan toiveet täyttävä ammatillinen mielikuva: ammattini on osittain mystifioitu. Sillä mitä sanon ja mitä teen (siis sillä tuotteella), ei ole mitään arvoa, jos en persoonana vastaa asiakkaan mielikuvaa siitä, mitä hän tilaa.
Se on absurdia, kun ottaa huomioon, että ne asiakkaat ovat sentään fiksua koulutettua porukkaa, jotka tutkintojensa perusteella erottavat oikean väärästä ja vasemman oikeasta.- Michiko_
Olen CSI-fani ja suosikkisivuhahmoni on lady Domina Heather. Hän on sekä kaunis ETTÄ älykäs.
- hjölkfsakjh
Eri alojen huiput voivat olla vaikka kuinka erikoisen ja räjähtäneen näköisiä silloin kun teot ja saavutukset puhuvat puolestaan. Wal Martin perustaja, Sam Walton, joka oli maailman rikkain mies 100 miljardin omaisuudellaan, ajeli 63-vm. pick-upillaan loppuun (1992) asti.
niin .... :D
Toisaalta sit kyllä riittänöö jos puhuu niiku ruuneperi kuunaan.- KoppavaHoro
mutta on mulla silti elämä.
Mulle tärkeintä on rakkaus. Eikä se tärkein kohde ole edes ihminen...- ...
Kerro.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede16572- 65531
- 92518
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42447
- 47427
