muut miehet kiinnostaa..

Apuja???

Hei. Olen seurustellut ja asunut avomieheni kanssa jo yli 4 vuotta. Olen 25 vuotias. Menimme kihloihin vuosi sitten..

Olen tuntenut jo monta kuukautta kiinnostusta muihin miehiin. Seksi ei kiinnosta avomiehen kanssa. En siitä kyllä unelmoi todellakaan kenenkään muunkaan kanssa.. kun seksi alkoi tökkimään, siitä on pian jo 2 ja puoli vuotta.

Tulemme hyvin toimeen ja viihdymme yhdessä ja rakastan häntä. Mutta.. unelmoin silloin tällöin, olevani vapaa, unelmoin muutamasta miehestä jotka ovat minusta kiinnostuneita, en unelmoi suhteesta vaan.. tutustumisesta, treffeillä käynneistä, jännityksestä...

Tiedän että se ei ole oikein. En ole pettänyt enkä usko että edes voisin. Vain pääni sisällä..

Mikä avuksi?? Ennen näin vain hänet!!

11

3242

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • quantoo

No auttaisi varman jos selvittäisit ongelmasi hänen kanssaan nyt ensin. Eli tökkiikö seksi hänen kanssaan siksi että sinua ei kiinnosta (vai siis onko ongelma hänestä lähtöisin?) vai onko esim. seksin toimimattomuus hänen kanssaan yksi syy lisää sille miksi hän ei enää kiinnosta sinua? Siinä ainakin yksi lähtökohta josta voi alkaa purkamaan juttua.

Jos hän esimerkiksi oli kiinnostava mies silloin kun tapasitte, mutta hän on nyt muuttunut vässykäksi niin sellaisen voisi kuvitella tappavan sekä sinun kiinnostuksesi häntä kohtaan, että seksihalut. Tämän voin kertoa omakohtaisesta kokemuksesta (olin se vässykkäosapuoli ;) ).

Eli tosiaan tuossa kaksi lähtökohtaa. Joka tapauksessa sinä tunnut nyt keksittyvän siihen että muut miehet kiinnostavat sinua. Kai sinä itsekin ymmärrät että se ei ole sinun todellinen ongelmasi! Vaan siis ongelmasi on se että miksi sinulla ja miehelläsi menee heikosti ja voiko tilanteen korjata. Voiko hän enää muuttua sellaiseksi mieheksi jollaiseen sinä rakastuit vai onko se tie jo jäänyt iäksi taakse jne jne

• Apuja???

Ehkä hän on todellakin vässykämpi kuin ennen.. ennen hän oli aina niin komea, lihaksiskas, hän huolehti itsestään ravinolla ja kuntosalilla ja liikkumalla.. nyt on pyykkikori täynnä ruskeita alushousuja, henki haisee.. lihakset ovat hävinneeet...*huokaus*... ja minä pidän huolta itsestäni enemmän kuin koskaan.
        Hän kyllä seksuaalisesti antaisi minulle tyydytyksen jos sellaisen haluaisin, hän on hyvä rakastaja mutta kun ei kiinnosta...

• quantoo
        Apuja??? kirjoitti:

Ehkä hän on todellakin vässykämpi kuin ennen.. ennen hän oli aina niin komea, lihaksiskas, hän huolehti itsestään ravinolla ja kuntosalilla ja liikkumalla.. nyt on pyykkikori täynnä ruskeita alushousuja, henki haisee.. lihakset ovat hävinneeet...*huokaus*... ja minä pidän huolta itsestäni enemmän kuin koskaan.
        Hän kyllä seksuaalisesti antaisi minulle tyydytyksen jos sellaisen haluaisin, hän on hyvä rakastaja mutta kun ei kiinnosta...

No kenties auttaisi jos sanoisit sen hänelle suoraan sitten että et nykytilanteessa viihdy. Eli jos ongelmista huolimatta menitte kihloihinkin vielä niin ehkä hän ei pidä ongelmia tarpeeksi vakavina tehdäkseen asioille mitään. Kerro siis suoraan mistä kiikastaa hänelle.

Toki parisuhteessa aina kaksi osapuolta on eli ei se riitä että hän alkaa pansotamaan enemmän itseensä ja suhteeseenne vaan sinun pitää se tehdä kanssa.

• kaikille noin käy

On ihan tavallista että suhteen jatkuttua jonkun aikaa muutkin miehet/naiset alkaa kiinnostaa. Nyt on valinnan paikka: joko alat tehdä työtä parisuhteen eteen tai sitten hyväksyt sen ettet vielä halua sitoutua. Unelmoida saa ja mun mielestä flirttaillakin, mutta jos ihan kahdenkeskisessä parisuhteessa ois tarkoitus elää, sen pidemmälle ei voi mennä.

• höpö höpö

Ihan normaalia? No eikä ole!

Unelmoida ei tarvitse ja flirttaillakaan ei saa. Muusta puhumattakaan.

Parisuhde kuntoon, ettei tarvitse miettiä typeryyksiä!

• vihreä ruoho

Puhutaan paljon arjen astumisesta suhteeseen ja tahdosta.Kun seurailee tämän päivän toimintaa parisuhde rintamalla,niin jollakin tapaa saa vaikutelman kuin olis ajauduttu eräänlaiseen oravanpyörään jossa ei osata jatkaa eteenpäin vaan halutaan aloittaa aina vaan alusta uudelleen ja taas uudelleen.
      Miten sit seuraavan kerran kun aloittaa uuden suhteen ja kuluu tuo noin kaksi vuotta?
      Kun riittävän usein kertaa tapahtuman,mitä sitten?
      Huomaatko olevasi vain huomattavasti iäkkäämpi ilman minkäänlaista edistymistä osalla elämänaluetta?
      Jos välittää ihmisestä loppu on tahdon asia.

The Bold and The Beautiful.

• Dynamo.

Eli miehen pitäisi alkaa taas käymään salilla ja treenaamaan ihan hullun tavalla, pyyhkiä perseensä huolellisemmin ja pestä hampaansa useammin, niin sun kiinnostus heräisi taasen? hehe... Ei kun vaan sitten sanot tämän hänelle.

• Karvakäsi

niin,on se erikoista kun 20-kymppiset elää parisuhdepuutteessa eikä edes ole tenavia.Yleensä luulisi noihin juttuihin törmäävän 30-kymppisinä.

• gfhgfhfdghf

Ensinnäkin tilanteessasi on kyse nimenomaan ensihuuman vaihtumisesta arjeksi. Jotkut parit kestävät tämän ihan hyvin, mutta se riippuu molempien tahdosta. Haihattelijat ja tuulien mukana menevät karsiutuvat nopeasti takaisin sinkkumarkkinoille. Juuri tuo sinun jännityksenhalusi on ongelma - jokainen parisuhde muuttuu joskus arjeksi ja jännitys katoaa. Jos jännitystä kaipaat, tee vaikka benjihyppy, mutta hyvää parisuhdetta ei kannata uhrata jännityksenhalun takia. (Ja ei, seksin toimimattomuus ei tee parisuhteesta huonoa. Jos tekee, kyseessä on seksisuhde eikä rakkaussuhde alunalkaenkin).

Ulkonäkö ei ole mikään syy jättää toista, jonka luonne on hyvä. Miltä sinusta tuntuisi, jos miehesi päättäisi jättää sinut vain koska tapaisi jonkun vielä hoikemman ja nuoremman? Tai jos et enää nelikymppisenä jaksakaan meikata joka päivä ja luonnollisesti vartalokin on vähän muuttunut, onko miehellä silloin oikeus hankkia parikymppinen timmi tyttö tilallesi tai painostaa sinut meikkaamaan tai vaikkapa plastiikkakirurgiaan? 'Itsestään huolehtimista' mies tekee ihan tarpeeksi, jos ei ole terveyttä uhkaavalla tavalla ylipainoinen tai juo liikaa alkoholia.

Rakastuitko miehen sixpackiin vai hänen persoonaansa?

Ainoa mikä tilanteeseenne voisi auttaa olisi asennemuutos sinun kohdallasi. Että oppisit näkemään arkisen yhdessäolon yhtä hyvänä asiana kuin mitä se alkuhuuma oli. Että nauttisit vakiintuneisuuden ja turvallisuuden tunteesta luotettavan ja kunnollisen miehen kanssa, ja jos seksi ei toimi niin sitä voi kompensoida enemmällä hellyydellä. Kiinnitä huomiota hänen ihaniin puoliinsa ja mieti mitkä asiat hänen kanssaan olemisessa tekevät sinut onnelliseksi.

Muita naisia ja miehiä kohtaan tunnetaan aina vetoa parisuhteessa oltaessakin paitsi ehkä kovimman alkuhuuman aikaan. Se on normaalia, eikä pettämistä tapahdu jos se on kummallekin vahva periaate. Ei siis pidä tuntea huonoa omaatuntoa mielenkiinnosta muita kohtaan, mutta tätä kininostusta ei pidä myöskään ruokkia erilaisilla haaveilla ja fantasioilla muista.

• kirjoitus tässä!

Niinpä, luuletko ap että saat miestä vaihtamalla ratkaisun ongelmaasi? Et voi saada molempia, pysyvää elämänkumppanuutta parisuhteessa ja jatkuvaa alkuhuumaa. Vaikka miten paljon vaihtaisit miestä(jos edes sattuisit kunnollista enää tapaamaan, se ei ole itsestäänselvyys), tulet törmäämään aina samaan ongelmaan. Huuma laantuu ja arki kohtaa. Sillä ei tosin rakkauden kanssa ole tekemistä. Se että huuma loppuu, ei tarkoita että ei enää rakastaisi, vaan siitä lähteekin se todellinen rakastamisen haaste ja kumppanuuden ydin. Kukaan tuskin säästyy kiusauksilta ja himoilta muita kohtaan.

Todella pinnallista meininkiä jos jostain sixpäkistä on kiinni jos muu on kunnossa. Oletko itse muka täydellinen? Ehkä miehesi miettii samoja asioita jos hän on kaltaisesi, joten varo vaan...

Ehkä et ole vielä kypsä parisuhteeseen ollenkaan. Onnea vaan uusille yrityksille ja aikuistumiselle. Elämä ei ole unelmallista jatkuvaa ruusuilla tanssimista, etkö sitä ole vielä oivaltanut? Paras niellä totuus mahdollisimman ajoissa. Ehkä kantapään kautta sitten, ihmiset kun tuppaavat olemaan tyhmiä eivätkä ota neuvosta vaaria.

• Aliaanan

Jos huuma ja vetovoima laantuvat noin pian ja nuorena, ei suhteella ole kyllä tulevaisuutta. Tottakai rakkaus syvenee ja suhde arkipäiväistyy mutta ei se muutu pelkäksi kaverisuhteeksi kun kyseessä on oikea kumppani. Kipinä säilyy jollainlailla eikä seksittömien jaksojen tulisi venyä liian pitkiksi terveillä ihmisillä,muuten alkaa muut kiinnostamaan. Älä tuhlaa elämääsi, et tule tuossa suhteessa mitenkään jaksamaan. Rakkaus on muuttanut liiaksi muotoaan ja omien kokemusten mukaan paluuta ei enää ole jos tilanne jatkunut noin pitkään. Oikeankumppanin kanssa kipinää löytyy vielä vanhanakin eikä muut kiinnosta :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4451
    2. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2345
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      14
      2337
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      51
      2108
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1667
    6. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1466
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1451
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1274
    9. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82
      1231
    10. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      40
      1084
    Aihe