Nykynaiset huoria?

Leena 42v

Olen 42 v naimisissa oleva nainen.
Mihinkähän tämä suomalaisten naisten elämä on menossa, kun tuntuu että ei ole väliä enää onko varattu vai sinkku niin aina vois harrastaa yhden illan juttuja joka viikko. Jopa minun ikäluokassani on jo ilmennyt tälläistä ilmiötä. Minuakin on pyydety näihin laivareissuihin mukaan missä rajat saa ylittää. Olen tässä laskeskellut että noin kahdeksan kymmenestä naisesta harrastaa jo tällaista hurjaa menoa. Nuorista tuntuu olevan normaalia tämä, että joka viikonloppu on aina eri partneri housuissa. Virossahan on tällainen ilmio kylla mutta ne naiset osaavat sentään ottaa siitä maksun. Ja ihmetellään hiv lisääntymistä mikä on lisääntynyt valtavasti viime vuosina suomessa. Onko asialle enää mitään tehtävissä?

38

5029

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vittu..

      mikä jeesuspelle.

      • sivusta--->

        tarkoitat sillä, että alk.p. kirjoittaja on
        'jeesuspelle'? onko sinun mielestäsi parisuhteessa ollessaan oikein hyppiä vieraissa sängyissä? kertoo aika paljon sinusta, jos näin ajattelet.


        olen huomannut tuon saman ilmiön, moraalin puutteesta kai se kertoo. miehissä on noita samantyyppisiä ollut aina myöskin. olen yrittänyt pysytellä kaukana tuollaisista, niin miehistä kuin naisistakin.


      • tietämätön paskanpuhuja!
        sivusta---> kirjoitti:

        tarkoitat sillä, että alk.p. kirjoittaja on
        'jeesuspelle'? onko sinun mielestäsi parisuhteessa ollessaan oikein hyppiä vieraissa sängyissä? kertoo aika paljon sinusta, jos näin ajattelet.


        olen huomannut tuon saman ilmiön, moraalin puutteesta kai se kertoo. miehissä on noita samantyyppisiä ollut aina myöskin. olen yrittänyt pysytellä kaukana tuollaisista, niin miehistä kuin naisistakin.

        Eipä sen enempää eikä vähempää.


      • sitten kirjoittelemaan
        tietämätön paskanpuhuja! kirjoitti:

        Eipä sen enempää eikä vähempää.

        tänne, kun olet kasvanut aikuiseksi?


    • seurassa

      liikut?
      Onko kunniakkaampaa ottaa sitä maksu?
      Tiedätkö, että nämä uudet HIV-positiiviset ovat naisia?

    • nainen 31

      meidän kaveripiirissämme harrastetaan juuri tällaista parien vaihtoa joka viikonloppu meitä ei haittaa olemmeko varattuja vai emme.

      • kenen kanssa panevat?

        Eli NAISET siis panee keskenään tai ufojen kanssa?

        Eli naiset vain ovat huoria.

        Selvä.


      • RouWa B

        ja sillä asialla vielä kehuskellaan.....ei todella ole kehumisen arvoinen asia,mehille kyllä pillu kelpaa,jos vaan nainen löytyy joka sitä jakaa,seläntakana nauraavat kavereidensa kesken miten sai helposti.Mutta ikävä ilmiö jokatapauksessa,eipä se pian enää tunnu millekkään luultavasti kun siitä on tehty kun siwassa käyntiä.Ihmisten tunteilla leikitään eikä mitään kunnioiteta ja tämä asia on tosi.


    • Utelias olen

      Oletko tehnyt johtopäätöksesi kaveripiirisi perusteella vai täysin omasta päästä?

      No, provojahan riittää. Olisivatpa vain parempia.

    • FrozenCorpse

      Uskollisuus on aate tänä päivänä. Niinhän nuo irvileuat louskuttaa, että jokaisesta tekee tilaisuus varkaan, mutta äläpä sano.
      Itse olen näitä harvoja uskollisia joita ei houkutella. Juoksen karkuun tai vedän turpaan, mutta vieraat ei muhun koske.

    • Todellinen huorahan

      Ottaa maksun pillustaan.

      • Lasten asiamies

        Ei kyllä monet käyttäytyvät kuin huorat, mutta ovat ilmaisia sellaisia.


      • sitä tasa-arvoa

        ennen vanhaan ainoastaan miehillä oli "oikeus" harrastaa naisia liukuhihnalla, sehän teki heistä kovia naisten miehiä ja taputeltiin selkään ylpeänä. Nyt kun naiset tekee saman niin heistä tulee heti huoria....
        en silti hyväksy syrjähyppyjä, mutta jos on vapaa ihminen niin kai se on hänen asiansa miten elämänsä elää. itse en harrasta yhden illan juttuja, enkä myöskään varattuja.


      • Eivät ne kortongitkaan
        Lasten asiamies kirjoitti:

        Ei kyllä monet käyttäytyvät kuin huorat, mutta ovat ilmaisia sellaisia.

        Ilmaisia ole.


    • dfaag

      Anaali-Anna, menes nyt nukkumaan. Äiti tuo aamulla pullaa.

    • tätä...

      Miksi naiset leimataan huoriksi jos haluaa hellyyttä ja seksiä silloin tällöin?

      Miksei nainen saa nauttia seksistä siinä missä mieskin? Ei pidä syyllistää yksin naisia, yhtälailla sitten miehetkin ovat huoria.

    • Sininen1977

      ,eläimellistä ja käsittämättömän tyhmää. Enää ei tartte mennä Korkeasaareen kattomaan ihmisapinoita. Tuo antaa osviittaa siitä, miten yhteiskunta tulee jakautumaan luusereihin ja menestyjiin yhä jyrkemmin myös täällä Suomessa.

    • meidät...

      syntiset pelastukseltasi ja jatka pannulappujen virkkaamista ja kakkujen leipomista koulun myyjäisiin...

      No oikeesti: mitä se sinulle kuuluu, jos naapurin eukko käy torttuaan jakamassa - kunhan ei tee sitä sinun miehesi kanssa. Ole onnellinen uskollisesta suhteestasi ja pidä se sellaisena - ja kaunista osaltasi tilastoja.

      • Sininen1977

        Virkkaa pannulappuja tai leivo kakkuja. Ei vastaa koulutusta. Kyllä me sen verran saadaan palkkaakin että ei paljon kiinnosta hässiä keskinkertaisuuksien kanssa, eikä itseasiassa edes jutella. Alitin itseni tänään.


      • ns koulutettu!
        Sininen1977 kirjoitti:

        Virkkaa pannulappuja tai leivo kakkuja. Ei vastaa koulutusta. Kyllä me sen verran saadaan palkkaakin että ei paljon kiinnosta hässiä keskinkertaisuuksien kanssa, eikä itseasiassa edes jutella. Alitin itseni tänään.

        Jos oikeasti olet koulutettu, niin todella alitit itsesi! Kuulostat kylläkin lähinnä joltakin AMK tradenomilta, et oikeasti koulutetulta.

        Korkeasti koulutettukin voi leipoa tai virkata harrastuksenaan ja se sun ns hyvä palkkasi ei liity mitenkään siihen kenen kanssa hässit... Valitsetko hässimiskumppanisi sen perustella että hän saa ns hyvää palkkaa tai on yhtä koulutettu ja bimbo kuin sinä?

        Ja ihan vain kuriositeettina sinulle että Suomessa kukaan ei saa hyvää, edes siedetävää palkkaa!!! Teknisesti korkeakoulutetutkin rypevät naurettavilla alle 5000€/kk palkoilla ennen kuin ovat tehneet töitä 15-20 vuotta. Hemmetti että tässä maassa on oikeesti köyhä meininki niin palkkojen, kuin ihmisten älynlahjojenkin suhteen... Sinä olet hyvä esimerkki jostakin "koulutetusta" alle 3000€/kk ansaitsevasta AMK diivasta!


    • johon kuulut

      en tiedä mitään, mutta arvioisin että oman ystäväpiirini naisten keskuudessa tuota ei juurikaan esiinny. Ehkä 1-2/30.
      Ei mekään patalappuja virkkailla, mutta arvonsa kullakin.
      Ei pidä siis kaikkiin tuota yleistää.
      Tiedän myös miehiä, jotka tuota harrastavat, ja monia jotka eivät siihen suostu.
      Voi olla, että arvot yleisesti ottaen otetaan tänäpäivänä tv:stä, mutta toki riippuu ihmisestä, kuka niihin taipuu. Ja uskoo.

      • Leena 42v

        jo näiden mileipiteiden perusteella tämä h.....minen on aika yleistä nykynaisilla


      • edellinen
        Leena 42v kirjoitti:

        jo näiden mileipiteiden perusteella tämä h.....minen on aika yleistä nykynaisilla

        että olen itse niin sinisilmäinen, että en vaan huomaa, mitä ympärilläni tapahtuu...
        En kyllä siltikään usko..


      • --ljlk
        Leena 42v kirjoitti:

        jo näiden mileipiteiden perusteella tämä h.....minen on aika yleistä nykynaisilla

        kaveripiiris valinnu.


    • ne miehet

      sitten? Mihinkäs tämä suomalaisten miesten elämä on menossa kun ei vaimollensa uskollisia olla?!
      Pettäjiä riittää tänä päivänä, niin miehet kuin naisetkin pettävät,ikävä kyllä.
      Mihin on hävinnyt parisuhteen arvostus,sitoutuminen ja uskollisuus??

    • Neito vaan

      Mustakin ainakin jos on jo avioliitossa tai seurustelee pitäis miehen olla uskollinen. Yleensä naisiaan pettävät miehet eivät edes pidä naista arvossa vaan ajattelevat ensisijaisesti itseään ja yleensä ovat myös v....mäisä ja haukkuvat aina kaikkia naisia huoriksi. Toivottavasti kun joskus vakiinnun kohdalleni sattuisi uskollinen ja naista arvostava ja aidosti rakastava mies.

    • ressukka..?

      olet!
      Sama urpÅ mikä l*tkittelee naisia täällä kun oma muija petti ja sen jälkeen et ole saanut naista.
      Get over it...

      • Huiputtaa

        Niin mitä järkeä tässä koko keskuetelussa sitten on?


    • trreef

      Haetaan vaan nautintoa itselle, sen sijaan että suunnataan energia ulospäin.

    • sitä

      kai sitä ny saatana pitäs olla samanlaiset oikeudet juosta seksin perässä sekä naisilla että miehillä!

    • ..........

      Ne, jotka harrastavat paljon irtosuhteita, eivät yleensäkään saa hiviä, koska se on vaan vielä aika harvinainen tauti. Yleisimpänähän ovat papilloomaviruksien aiheuttamat kohdunkaulansyöpä ja kondylooma sekä klamydia. Myös herpekset ovat todella yleisiä, koska harva aikuinenkään ymmärtää niiden tarttumisesta. Kondomihan ei suojaa kaikilta sukupuolitaudeilta, vaikka aikoinaan seksivalistuksessa näin väitettiin.

      Etköhän vähän paisuttele juttuasi? Harva voi edes harrastaa joka viikko irtosuhteita. Esim. nuorilla opiskelijoilla esteenä ovat soluasunnossa asuminen tai rahan puute. Myöhemmin parisuhteessa ei niin helposti voi joka viikko harrastaa irtosuhteita. Myös lapset estävät erittäin hyvin, että iskemään ei pääse, ellei ole lapsenvahtia. Irtosuhteita taitavat eniten harrastaa teinit, jotka eivät saa ylläpidettyä ihmissuhteita raivokohtauksien vuoksi.

    • minun ikäluokkaani....hah...

      Ai, Seppo elikkäs Sepi alkanu taas motkottamaan, ku ei muna nouse enään. Ootkos taas vaimos pikkuhousut ja sukkikset jalassa?

    • ei kiitos yhdenillan jutuil...

      Hyvä Leena!! olen itsekkin jo 40v..ja terveys alalla töissä...joka viikko kuulee...Hiv....jne en tässä nyt ala moralisoimaan!! Mutta jäitä hattuun kanssa sisaret!!....Jos harrastatte yhden illan juttuja..niin käyttäkää kortsua!! Se yksikin kerta voi olla viimeinen...kun terveytensä menettää! Ja ei voi syyllistää yksin naisiakaan....moni mies menee tuolla ns...puukkoselässä...ilman mitään suojii mukana...mut jos välittää itsestänsä välittää myös toisestakin...."Parisuhteet kunniaan Aidsin aikakautena!"

      • Kanssasisar

        Terveellistä olis osata yh-dys-sa-nat..


    • Jeremias82

      Vuosi 2018 ja meno on pahentunut, kaupungit ja jatkuva seksin korostaminen joka tuutista muuttaa tytöt ja naiset huoriksi kun luullaan että se on jotenkin hienoa ja mahtavaa. Monta naista saanut skipata kun semmoista lutka touhua, hyi helvetti varsinkin helsingin huoruleille.

    • diibadaaba

      Laivareissuilla käydään, mutta ei kyllä vieraissa. Mutta ok alan tajuta, miksi juuri laivalla miehet tuppautuu heti seuraan. Ollaan nelikymppisiä naisia.

    • Mmb

      Nykynaiset on huoria minkä sille mahtaa. Kaikki visvakullit käy.

    • Huolijako

      Suomalaiset 40 v naiset tahtovat vielä kerran tuntea olevansa haluttuja, siksi kuljetaan lompsa levällään, mutta kilpailu on kovaa. Kun suomalaisen ja virolaisen välillä valitaan kyllä virolainen tai venäläinen vie valitettavasti voiton, sillä suomalaisista naisista on tullut maatuskoja.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe