mikä tekee sinusta miehen?
Kerro
maniamania
19603
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Mahdatko ymmärtääEttä olet samassa korissa kaikkein rakkaimpien kanssa. Öitä.
- Tunnetko piston sydämessäsiTunnetko piston sydämessäsi?
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
Vastaukset 19
Vanhimmat
ja kirurgin veitsi.
Tulisikohan mulle sirmakka soiro?
eli peniksen? Mut sehän on vaan letku. Miks semmosta kukaan haluis? Kun naisella ne on sievemmässä muodossa.
jo noinkin päin?
Mitä 4D:tä viimeksi kattelin, niin miehen vehkeistä pystyy rakentamaan melko toimivan vaginan, mutta toisin päin taitaa olla melko mahdotonta.
Jonkinlaisen nahkatupen ne saa aikaiseksi, johonka joutuu laittamaan keinotekoista fyllinkiä aina tosiasiallisen käytön ajaksi.
miehen vaikka ois niille nainenkin kelvannu.
Siittiö määrää lapsen sukupuolen.
Pitääkö se paikkansa että jotkut miehet kykenevät tekemään vain tyttöjä?
jos miehellä on tyttösiittiöt parempilaatuisia. miehillä on molempia siittiöitä. pojat ovat pienipäisi ja vikkeliä. tytöt isopäisiä ja hitaampia. tytöt ovat hitautensa vuoksi kestävempiä. kuluttavat vähemmän enrgiaa uimiseen ja kestävät kauemmin elossa kohdussa.
munasoluun ja sen tapahtuman aikaansaannos on lapsi. Tyttö, tai poika. Kysyin, että mikä tekee miehen..
jos miehellä on tyttösiittiöt parempilaatuisia. miehillä on molempia siittiöitä. pojat ovat pienipäisiä ja vikkeliä. tytöt isopäisiä ja hitaampia. tytöt ovat hitautensa vuoksi kestävempiä. kuluttavat vähemmän energiaa uimiseen ja kestävät kauemmin elossa kohdussa.
ei siihen isä ois yksin pystyny.
Yksinkertainen ajattelu ja detaljien yli käveleminen.
Ja jossain määrin kulttuuripaine.
Muita "mieheksi tekeviä" juttuja sitten ei oikeastaan olekaan olemassa :)
Miks sitten on virkamiehiä, palomiehiä, lautamiehiä, talonmiehiä, merimiehiä... Mistä niitä tulee?
En unohda panomiestä.
Vastaus kysymykseesi on tietysti kromosomit. Olisit kysynyt, mikä tekee miehestä miehekkään. Se vaatisi jo vähän enemmän.
näin yleisesti ottaen.
satu olemaan itseni kehumispäivä.
Palaan asiaan jonain päivänä, kun masennus iskee päälle... mikäli muistan.
että se on toi mitä haarovälistä löytyy, sit se vastuu jota harteille kasataan .
Ei miestä ole ilman naista.
Miehen vehkeet ja ruma pärstä. :-D