Tietääköhän joku kuinka kauan mahdollisesti
ilmoitus siellä pyörii.
Olen yrittänyt poistaa,mut ei onnistu.
ysi yhdistää
11
9272
Vastaukset 11
- jhgalkaöhjalö
Kyllä sen pitäisi poistua kun noudatat ohjeita! Ainakin kun itse olen viestin poistanut.
kokenut 50v sinkku mies kaipaa Naisen läheisyyttä satakunnasta
- Anonyymi
täällä kaipaa nainen miehen läheisyyttä muutenkin kun ... pakkaa oleen kylmiä ihmisiä.
- e.lehmussaari
hei sinä rehellinen ja luotettava hellä saa otta juskus alkoholia toivon että pidät erotiikasta kerro paikakunta ja miten asut mahdolisti haluan tavata mulla on yksi kaveri joka on vailla naista seuraa ja etsin tummaruskea tai ruskea tai vaalea pitkä hiukset kerro pituus ja paino mahd. jatkossa puh numerosi naista minä olen 43v n.190cm n.90kg rehellinen ja luotettava ja raitis savuton asun lahdessa yksin nimim. suo jään kaipamaan
- erKKARANTS_1987
enpä tiedä, mikä on viive, mutta kai se siellä aika kauan pyörii, luulisin näin...
- hempa
ee sytytä heti.
- hempa
Hempa tere.
- hempa
olen 56v.
- Anonyymi
Täällä 68v mukava nainen Helsingistä. Haen ikävistäni tai vanhempaa miestä.
- Anonyymi
täällä olisi tarjolla
Moikka! Täällä on myös mies vailla seuraa Pirkanmaalla 😀
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53927
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan67706Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli54689- 55660
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.37590Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33583- 61572
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk7566- 78486
- 33445