Laatukellojen alennukset

Omega....

Mitä kokemuksia on kellojen (Rolex, IWC, TAG, Omega...) alennuksista Suomessa? Listahinnoista lähtee kaikissa paikoissa 15-20%. Parhaimmillaan olen saanut 30% alennuksen virallisella myyjällä Omegaan.

Ajattelin hommata IWC:n tai Rolexin ja mietin, että missä neuvottelut myyjän kanssa päätyvät parhaaseen tulokseen mahdollisimman nopeasti.

12

5877

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lehmänkello

Luulen, että tiedät jo aika hyvin, että missä niitä alennuksia saa, jos olet jo tuonkin verran alennuksia saanut.

Jos on vielä jäänyt jotain epäselvää, niin varmaan paras paikka neuvotella kaupoista on kellomyymälä. Neuvottelujen nopeuden voit päättää itse.

Jotkut ulkomaalaiset kuulemma hankkivat kelloja vielä nopeamminkin ja edullisesti liikkeistä, mutta luulen, että et ole kiinnostunut näihin hankintatapoihin liittyvistä ohjeista.

• KeeH

Terve,

Kerro toki mistä noin hyvän alennuksen Omegaan vois saada?

Rolexiin ei pääsääntöisesti saa mitään alennuksia. Mikäli kysymyksessä on esim. liikkeen ns.tunnettu kanta-asiakas tms. niin hyvin painavin perustein voi Rolexiin saada hyvin nimellisen alennuksen, mutta siitäkin tulee olla ensin yhteydessä johonkin tahoon Rolexin organisaatiossa.

Kuten päkaupunkiseudulta ja koko Suomestakin näkyy, niin Rolex-jälleenmyyjiä ei kovin paljoa ole. Hesassakin niitä on vain yksi. Rolex hyvin nopeasti ottaa liikkeltä jälleenmyyjän oikeudet pois, mikäli havaitsee, että kelloja on myyty alennuksella tai että ne eivät ole tarpeeksi näkyvillä näyteikkunassa tms. Nykyään ei Rolexia taida myydä pk-seudulla kuin Lindroos. Aiemmin sitä myi ainakin Westerback ja Kultakönni, mutta eivät enää...?

• Joopajoopajoo

Omegaan saa alennusta ihan hyvin. Itse ostin taannoin Tapiolasta Espoosta. En muista liikkeen nimeä, mutta siinä Akateemisen kirjakaupan vieressä. Taisi olla 30% alennus listahinnasta. Silloin tosin ostin 2 kelloa samassa paketissa.

Eilen osui silmiini Sellossa Espoossa olevan kultakaupan lauantaitarjous, jossa kaikesta sai 25% ja se koski myös Omega-valikoimaa. En niin paljon syventynyt, että olisin katsonut olisiko lähtöhinnat olleet normaalia korkeammat. Kyllä noita alennuksia tuntuu saavan kun tietää mitä mallia hakee ja kysäiseen, että mihin hintaan kauppaa tehdään.

• olet pihalla kuin lumiukko

hesassa on 8,eri likettä jotka myy Rolexsia
        toisistaan riippumattomia.

Mene vielä kouluun oppimaan lisää ennen kuin tulet tänne kehumaan tietojasi,

• aika mautonta

Rolex on merkkinä = 80-luku. Ei sellaista toivottavasti kukaan enää käytä tai edes halua käyttää

• ██████╕
        aika mautonta kirjoitti:

Rolex on merkkinä = 80-luku. Ei sellaista toivottavasti kukaan enää käytä tai edes halua käyttää

En mullakaan oo var.. eiku siis en halua käyttää esim. Rolexia. Katon Nokiasta kellon, se on 2010 -lukua.

• C.E.O.

Ja-ha, prolopoju iski taas.

En tiedä miten siellä Venäjällä mutta täällä Suomessa kartellilainsäädäntö pitää huolen että kuvailemasi pysyy siellä rajan itäpuolella.

Pistäppä prolo ranteeseen ja mene astianpesukoneeseen.

• P.E.R.S.E...
        C.E.O. kirjoitti:

Ja-ha, prolopoju iski taas.

En tiedä miten siellä Venäjällä mutta täällä Suomessa kartellilainsäädäntö pitää huolen että kuvailemasi pysyy siellä rajan itäpuolella.

Pistäppä prolo ranteeseen ja mene astianpesukoneeseen.

mikä sai pojan kaivamaan typerän ja pirun vanhan ketjun??

• Zenith Atlantic

Puumuli myy kaikkein halvimpaan hintaan Rolexia ja Omegaa tilatkaa sieltä.

• huono mainos

Joku ...tana parturi on alkanut laajentaa "antiikkiin ja arvokelloihin".
        Arvo noissa kelloissa on jo hieman kyseenalainen ja epämääräinen. Muutama huonokuntoinen Omega ja yksi Tudor, sekö on näkemyksesi kellokaiupasta, toki edullista on kun ei hyllyssä ei ole tavaraa. Surkea esitys kaiken kaikkiaan.

• /////////
        huono mainos kirjoitti:

Joku ...tana parturi on alkanut laajentaa "antiikkiin ja arvokelloihin".
        Arvo noissa kelloissa on jo hieman kyseenalainen ja epämääräinen. Muutama huonokuntoinen Omega ja yksi Tudor, sekö on näkemyksesi kellokaiupasta, toki edullista on kun ei hyllyssä ei ole tavaraa. Surkea esitys kaiken kaikkiaan.

Olet erittäin epäasiallinen. Ei sinulla taida olla mukavaa oikeassa maailmassa kun tunnut täällä Suolessa asuvan.

• myydä voi asiallises
        ///////// kirjoitti:

Olet erittäin epäasiallinen. Ei sinulla taida olla mukavaa oikeassa maailmassa kun tunnut täällä Suolessa asuvan.

Ai, mainostaja otti itseensä. Nuo kellot joita sivuilla esitellään eivät näytä kaksisilta ja mikä erikoisinta, esim. yksittänen Omegan kellomalli joltain yksittäseltä vuodelta on siellä maininnalla "ei varastossa tällä hetkellä" ikään kuin noita vintagekelloja olisi yleensä hyllyt väärällää ja vieläpä samaa mallia ja vuosimallia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2338
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2233
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1554
    4. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1545
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1447
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1093
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      984
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      118
      963
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      944
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      893
    Aihe