itsekehu haisee

MInä olen...

Minä olen tyhmä, ruma, kelvoton, nyhjys, laiska, epäilyttävä, läski, lättänaama, rasvaletti.

Tästä tuskin kukaan voi syyttää.

10

649

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -
      Kyllä voin!
      Jätät hyvät omninaisuutesi ja mahdollisuutesi mainitsematta. Luettele 10 hyvää ominaisuutta itsessäsi. Miltä tuntuu katsoa hyvää itsessään?

      • ---------------

        Onko Letteenkin iskenyt pätemisen tarve, kun pitää laittaa viivaa viestin alkuun? Harmillista että sairaus noin leviää palstalla.


      • itsekehu haisee

        Parhain ominaisuuteni on, että osaan sanoa huonot ominaisuuteni itsestäni. :)


      • itsekehu haisee kirjoitti:

        Parhain ominaisuuteni on, että osaan sanoa huonot ominaisuuteni itsestäni. :)

        Älä yritä pakoon, pysy asiassa ja anna tulla hyviä ominaisuuksiasi.


      • niin kuin me

        Luettele siis 10 hyvää ominaisuutta, jotka ovat yleisempiä ihmisten keskuudessa. Hyvät ominaisuudet ovat niitä yleisempiä ihmisiltä löytyviä ja huonommat niitä vähäisempiä. Mitkä ominaisuudet ovat toisten (yhteiskunnan) ihmisten määrittelemiä, ja hyväksymiä ja mitä ovat henkilökohtaisesti määriteltyjä sekä hyväksyttyjä?


    • olen

      tyhmä,ruma, läski, epäkelpo, hyljeksitty

      ja toisaalta olen

      älykäs, kaunis, viisas, fiksu, hyvä luonteinen ja lahjakas, niiiin paljon parempi kuin muut ;)

      Nämä monologit vaihtelevat päässäni ajoittain.

      • Minä olen: oma kehu haisee!

        olen aina muita parempi: rehellisempi, luotettavampi, auttavaisempi, ymmärtäväisempi, älykkäämpi, periksiantamattomampi, röyhkeämpi, itsekkäämpi, aikaansaavampi, ylimielisempi, menestyksekkäämpi!


      • "niiiin paljon parempi kuin muut ;)"

        Idealisoit itseäsi ja asetut muiden yläpuolelle. Lue alotus Idealisaatio (Lette) tällä palstalla, siinä puhutaan juuri tästä asiasta.

        Idealisoinnista seuraa romahdus alaspäin (alemmuudentunto). Ihmisen on vaikea nähdä omaa idealisaatiotaan, koska hän kärsii alemmuudentunteesta. Olen ollut psykonalyysissä, joten tiedän tämän omasta kokemuksesta, olen myös opiskellut psykoanalyysiä (Integraalinen psykoanalyysi). Alotukseni on kirjoitetu tältä pohjalta, saan materiaalia psykoanalyytikolta.


      • röyhkeä
        Minä olen: oma kehu haisee! kirjoitti:

        olen aina muita parempi: rehellisempi, luotettavampi, auttavaisempi, ymmärtäväisempi, älykkäämpi, periksiantamattomampi, röyhkeämpi, itsekkäämpi, aikaansaavampi, ylimielisempi, menestyksekkäämpi!

        itsekäs ja ylimielinen eivät ole positiivisia ominaisuuksia, vaikka kyynerpäätaktiikalla pääseekin eteenpäin.


      • on se
        Lette kirjoitti:

        "niiiin paljon parempi kuin muut ;)"

        Idealisoit itseäsi ja asetut muiden yläpuolelle. Lue alotus Idealisaatio (Lette) tällä palstalla, siinä puhutaan juuri tästä asiasta.

        Idealisoinnista seuraa romahdus alaspäin (alemmuudentunto). Ihmisen on vaikea nähdä omaa idealisaatiotaan, koska hän kärsii alemmuudentunteesta. Olen ollut psykonalyysissä, joten tiedän tämän omasta kokemuksesta, olen myös opiskellut psykoanalyysiä (Integraalinen psykoanalyysi). Alotukseni on kirjoitetu tältä pohjalta, saan materiaalia psykoanalyytikolta.

        että olen kaikinkaikkiaan keskinkertainen, eli minulla on vahvuuteni ja heikkouteni. Olen parempi jossain kuin toiset ja joissakin asioissa huonompi. Kyllä minulla järki pelaa päässä :)Joskus, ja varsinkin silloin jos joku ihminen onnistuu minua loukkaamaan, asetun mielessäni hänen yläpuolelleen...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1248
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      884
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      818
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      125
      540
    Aihe