Ei yksin sulle, vaan koko maailmalle, tiedätkö?
G: Mitä tapahtuu tulevalla viikolla?
7
364
Vastaukset
- lähtee
viimeistään keskiviikkona nousuun.
Huomenna heti salkun kasvatukseen.
Jos ette ota neuvosta vaarin, niin turhaan loppuviikosta sitten valitatte. ottelu jatkuu
Obama pitää linjapuheen?
Vanhanen ja Katainen riitelevät
Syntyy kolme uutta sotaa
ensimmäinen murhayritys Obamaa vastaan
Halonen ei matkusta vielä ensiviikolla tapaamaan Obamaa
Työntekijöiden turvaa vähennetäännousee uudellen pinnalle. Tsekin Pressan tila päivittyy... Obamasta tulee taatusti jotain juttuu.. Eikä israel edisty Gazan tilanteessa. Venäjä kokeilee uudestaan kaasun kuljetusta ukrainan läpi.
sit urheilun maailmaan
Peltosen polvivamma ja se taklaus puhuttaa...
Magnitogorsk voittaa ja Brendan Shanahan luistelee kaukaloon ja tekee tehopisteen.
nii ja taitoluistelun em:ssä venäjä jyllää.virkaan tiistaina, niinku alruna jo tuossa vastauksessaan kertoi. Mä vaan vähä testailin. ;)
Frederico kirjoitti:
mitä sattuu :O .... EEEn usko
voidaanhan se viel salamurhata ennen sitä.
- rusalkaa
tulivuoren purkaus.
Joku vakuutuslaitos ajautuu umpikujaan.
Kuolee joku merkittävä patu.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad911487- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että384877- 156859
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632