Nii et tekeeks se miley enää hannah montana tuottiksii vai oliks toi 2 vika tuottis?!
Miley Cyrus/Hannah Montana
8
926
Vastaukset
- Miley Cyrus fan97
Miley on jo tehnyt osan 3.tuotantokauden jaksoista!!!
- MileyFan4ever
Ja vielä tulee 4 tuottis, 2010 tammikuussa aletaan kuvaan. Se on vika! ;D
- No joopa joo..
Oottakaahan ku vähän kasvatte pois tosta pentu iästä nii oottekohan sitten enää Hännäh Möntänä forever?!? Veikkaanpa että ette oo.. No ihan vapaasti, purkkapopittajat;D!
- Parempi.Kuin.Miley96
No joopa joo.. kirjoitti:
Oottakaahan ku vähän kasvatte pois tosta pentu iästä nii oottekohan sitten enää Hännäh Möntänä forever?!? Veikkaanpa että ette oo.. No ihan vapaasti, purkkapopittajat;D!
Oikeesti, musta "Miley Cyrus" on tekopyhä PASKA!!! Se saa kaiken mitä ikinä haluaa, ja on diiva. Se on kirjottanu itestään elämänkerran, jossa se kertoo kuinka se oli ala-asteella koulukiusattu ja byöhähhhähähähähähhhhääääääää!!!!!!! Siis niin paskaa koko juttu! Ja sitte se kaksoiselämäjuttu!!! Ei LoL! Kuka jaksaa kattoo tota: Mun suuri salaisuus oli paljastua tänään, ja muuta Mileypaskaa tossa sarjassa jauhetaan! JA kaikki pikkulikat onki sitten et: Miley, suurin idolini ikinä ja hallelujaa!!! Ja sit se elokuva! Ihan väkinsin väännettyä juttua sekin!!! Huohh!
- anskuua
Parempi.Kuin.Miley96 kirjoitti:
Oikeesti, musta "Miley Cyrus" on tekopyhä PASKA!!! Se saa kaiken mitä ikinä haluaa, ja on diiva. Se on kirjottanu itestään elämänkerran, jossa se kertoo kuinka se oli ala-asteella koulukiusattu ja byöhähhhähähähähähhhhääääääää!!!!!!! Siis niin paskaa koko juttu! Ja sitte se kaksoiselämäjuttu!!! Ei LoL! Kuka jaksaa kattoo tota: Mun suuri salaisuus oli paljastua tänään, ja muuta Mileypaskaa tossa sarjassa jauhetaan! JA kaikki pikkulikat onki sitten et: Miley, suurin idolini ikinä ja hallelujaa!!! Ja sit se elokuva! Ihan väkinsin väännettyä juttua sekin!!! Huohh!
lol oot pelle
- ..................
Parempi.Kuin.Miley96 kirjoitti:
Mileylla taitaa olla joku identiteetti kriisi kun joskus se esiintyy myös Hannah Montanana siis ihan oikeessa elämässä.
ne hampaat on ihan hirveet ja se ei oo mitenkään hyvännäkönen...
ja yäk mikä ääni...kuunnelkaa tarkasti.laatta lentää kohta :D - bieber fever
.................. kirjoitti:
Mileylla taitaa olla joku identiteetti kriisi kun joskus se esiintyy myös Hannah Montanana siis ihan oikeessa elämässä.
ne hampaat on ihan hirveet ja se ei oo mitenkään hyvännäkönen...
ja yäk mikä ääni...kuunnelkaa tarkasti.laatta lentää kohta :Dse yrittää päästä tosta roolista eroon ja olla pelkkä miley cyrus ja jos mä olisin sen fani mä kunnioittaisin tota päätöstä.
- Anonyymi
Juuh tota tiiän et tää on tehty monta vuotta sitten yli kymmeneXD....Mut tota tulin vaa kertool et oo. Kaikista suurin Hannah Montana/Miley Cyrus fani tiiän siitä kaiken ❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356