Miley Cyrus/Hannah Montana

pööpiupau

Nii et tekeeks se miley enää hannah montana tuottiksii vai oliks toi 2 vika tuottis?!

8

812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miley Cyrus fan97

      Miley on jo tehnyt osan 3.tuotantokauden jaksoista!!!

    • MileyFan4ever

      Ja vielä tulee 4 tuottis, 2010 tammikuussa aletaan kuvaan. Se on vika! ;D

      • No joopa joo..

        Oottakaahan ku vähän kasvatte pois tosta pentu iästä nii oottekohan sitten enää Hännäh Möntänä forever?!? Veikkaanpa että ette oo.. No ihan vapaasti, purkkapopittajat;D!


      • Parempi.Kuin.Miley96
        No joopa joo.. kirjoitti:

        Oottakaahan ku vähän kasvatte pois tosta pentu iästä nii oottekohan sitten enää Hännäh Möntänä forever?!? Veikkaanpa että ette oo.. No ihan vapaasti, purkkapopittajat;D!

        Oikeesti, musta "Miley Cyrus" on tekopyhä PASKA!!! Se saa kaiken mitä ikinä haluaa, ja on diiva. Se on kirjottanu itestään elämänkerran, jossa se kertoo kuinka se oli ala-asteella koulukiusattu ja byöhähhhähähähähähhhhääääääää!!!!!!! Siis niin paskaa koko juttu! Ja sitte se kaksoiselämäjuttu!!! Ei LoL! Kuka jaksaa kattoo tota: Mun suuri salaisuus oli paljastua tänään, ja muuta Mileypaskaa tossa sarjassa jauhetaan! JA kaikki pikkulikat onki sitten et: Miley, suurin idolini ikinä ja hallelujaa!!! Ja sit se elokuva! Ihan väkinsin väännettyä juttua sekin!!! Huohh!


      • anskuua
        Parempi.Kuin.Miley96 kirjoitti:

        Oikeesti, musta "Miley Cyrus" on tekopyhä PASKA!!! Se saa kaiken mitä ikinä haluaa, ja on diiva. Se on kirjottanu itestään elämänkerran, jossa se kertoo kuinka se oli ala-asteella koulukiusattu ja byöhähhhähähähähähhhhääääääää!!!!!!! Siis niin paskaa koko juttu! Ja sitte se kaksoiselämäjuttu!!! Ei LoL! Kuka jaksaa kattoo tota: Mun suuri salaisuus oli paljastua tänään, ja muuta Mileypaskaa tossa sarjassa jauhetaan! JA kaikki pikkulikat onki sitten et: Miley, suurin idolini ikinä ja hallelujaa!!! Ja sit se elokuva! Ihan väkinsin väännettyä juttua sekin!!! Huohh!

        lol oot pelle


      • ..................
        Parempi.Kuin.Miley96 kirjoitti:

        Oikeesti, musta "Miley Cyrus" on tekopyhä PASKA!!! Se saa kaiken mitä ikinä haluaa, ja on diiva. Se on kirjottanu itestään elämänkerran, jossa se kertoo kuinka se oli ala-asteella koulukiusattu ja byöhähhhähähähähähhhhääääääää!!!!!!! Siis niin paskaa koko juttu! Ja sitte se kaksoiselämäjuttu!!! Ei LoL! Kuka jaksaa kattoo tota: Mun suuri salaisuus oli paljastua tänään, ja muuta Mileypaskaa tossa sarjassa jauhetaan! JA kaikki pikkulikat onki sitten et: Miley, suurin idolini ikinä ja hallelujaa!!! Ja sit se elokuva! Ihan väkinsin väännettyä juttua sekin!!! Huohh!

        Mileylla taitaa olla joku identiteetti kriisi kun joskus se esiintyy myös Hannah Montanana siis ihan oikeessa elämässä.
        ne hampaat on ihan hirveet ja se ei oo mitenkään hyvännäkönen...
        ja yäk mikä ääni...kuunnelkaa tarkasti.laatta lentää kohta :D


      • bieber fever
        .................. kirjoitti:

        Mileylla taitaa olla joku identiteetti kriisi kun joskus se esiintyy myös Hannah Montanana siis ihan oikeessa elämässä.
        ne hampaat on ihan hirveet ja se ei oo mitenkään hyvännäkönen...
        ja yäk mikä ääni...kuunnelkaa tarkasti.laatta lentää kohta :D

        se yrittää päästä tosta roolista eroon ja olla pelkkä miley cyrus ja jos mä olisin sen fani mä kunnioittaisin tota päätöstä.


    • Anonyymi

      Juuh tota tiiän et tää on tehty monta vuotta sitten yli kymmeneXD....Mut tota tulin vaa kertool et oo. Kaikista suurin Hannah Montana/Miley Cyrus fani tiiän siitä kaiken ❤️

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      93
      6738
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2676
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2263
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      80
      1931
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1477
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe