Miley Cyrus/Hannah Montana

pööpiupau

Nii et tekeeks se miley enää hannah montana tuottiksii vai oliks toi 2 vika tuottis?!

8

952

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miley Cyrus fan97

Miley on jo tehnyt osan 3.tuotantokauden jaksoista!!!

• MileyFan4ever

Ja vielä tulee 4 tuottis, 2010 tammikuussa aletaan kuvaan. Se on vika! ;D

• No joopa joo..

Oottakaahan ku vähän kasvatte pois tosta pentu iästä nii oottekohan sitten enää Hännäh Möntänä forever?!? Veikkaanpa että ette oo.. No ihan vapaasti, purkkapopittajat;D!

• Parempi.Kuin.Miley96
        No joopa joo.. kirjoitti:

Oottakaahan ku vähän kasvatte pois tosta pentu iästä nii oottekohan sitten enää Hännäh Möntänä forever?!? Veikkaanpa että ette oo.. No ihan vapaasti, purkkapopittajat;D!

Oikeesti, musta "Miley Cyrus" on tekopyhä PASKA!!! Se saa kaiken mitä ikinä haluaa, ja on diiva. Se on kirjottanu itestään elämänkerran, jossa se kertoo kuinka se oli ala-asteella koulukiusattu ja byöhähhhähähähähähhhhääääääää!!!!!!! Siis niin paskaa koko juttu! Ja sitte se kaksoiselämäjuttu!!! Ei LoL! Kuka jaksaa kattoo tota: Mun suuri salaisuus oli paljastua tänään, ja muuta Mileypaskaa tossa sarjassa jauhetaan! JA kaikki pikkulikat onki sitten et: Miley, suurin idolini ikinä ja hallelujaa!!! Ja sit se elokuva! Ihan väkinsin väännettyä juttua sekin!!! Huohh!

• anskuua
        Parempi.Kuin.Miley96 kirjoitti:

Oikeesti, musta "Miley Cyrus" on tekopyhä PASKA!!! Se saa kaiken mitä ikinä haluaa, ja on diiva. Se on kirjottanu itestään elämänkerran, jossa se kertoo kuinka se oli ala-asteella koulukiusattu ja byöhähhhähähähähähhhhääääääää!!!!!!! Siis niin paskaa koko juttu! Ja sitte se kaksoiselämäjuttu!!! Ei LoL! Kuka jaksaa kattoo tota: Mun suuri salaisuus oli paljastua tänään, ja muuta Mileypaskaa tossa sarjassa jauhetaan! JA kaikki pikkulikat onki sitten et: Miley, suurin idolini ikinä ja hallelujaa!!! Ja sit se elokuva! Ihan väkinsin väännettyä juttua sekin!!! Huohh!

lol oot pelle

• ..................
        Parempi.Kuin.Miley96 kirjoitti:

Mileylla taitaa olla joku identiteetti kriisi kun joskus se esiintyy myös Hannah Montanana siis ihan oikeessa elämässä.
        ne hampaat on ihan hirveet ja se ei oo mitenkään hyvännäkönen...
        ja yäk mikä ääni...kuunnelkaa tarkasti.laatta lentää kohta :D

• bieber fever
        .................. kirjoitti:

Mileylla taitaa olla joku identiteetti kriisi kun joskus se esiintyy myös Hannah Montanana siis ihan oikeessa elämässä.
        ne hampaat on ihan hirveet ja se ei oo mitenkään hyvännäkönen...
        ja yäk mikä ääni...kuunnelkaa tarkasti.laatta lentää kohta :D

se yrittää päästä tosta roolista eroon ja olla pelkkä miley cyrus ja jos mä olisin sen fani mä kunnioittaisin tota päätöstä.

• Anonyymi

Juuh tota tiiän et tää on tehty monta vuotta sitten yli kymmeneXD....Mut tota tulin vaa kertool et oo. Kaikista suurin Hannah Montana/Miley Cyrus fani tiiän siitä kaiken ❤️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      76
      4026
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      161
      3513
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3129
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      191
      1905
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      27
      1737
    6. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      44
      1736
    7. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      23
      1734
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1684
    9. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19
      1587
    10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      18