hedelmistä parisuhteessa? Vai saatko siitä vaan korkeintaan vaan seksiä, jos sitäkään?
Kysymys on oletusarvoisesti miehille, mutku ei akat kumminkaan osaa hiljaa olla ni vastatkaa ny sitte.
Saatko nauttia vonkauksen
15
609
Vastaukset
- ......
siitä, että sinun ei tarvitse vongata?
- nämä nyt
sitten ovat?
Ilmeisesti en saa.- vonkauksen
relaxed_eyes kirjoitti:
En pysyny kärryillä.
hedelmät?
Kuulostaa etelän hetelmiltä. vonkauksen kirjoitti:
hedelmät?
Kuulostaa etelän hetelmiltä.No meil on ainakin jääkaappi 'täynnä' mun herkkuja vonkaussession jälkeen. Tai tarkemmin sanottuna, seuraavan kaupassakäynnin jälkeen.
Mut sillai siis... ei ainakaan ikinä tarvi sanoa, että 'mikset sä ikinä...jne.' ku vaan tajuaa ja muistaa vongata.- osoitetaan
relaxed_eyes kirjoitti:
No meil on ainakin jääkaappi 'täynnä' mun herkkuja vonkaussession jälkeen. Tai tarkemmin sanottuna, seuraavan kaupassakäynnin jälkeen.
Mut sillai siis... ei ainakaan ikinä tarvi sanoa, että 'mikset sä ikinä...jne.' ku vaan tajuaa ja muistaa vongata.puolin ja toisin. Ei meillä tarvi vongata ja arki soljuu, kun kumpikin tekee osansa.
Jos tarkoitit jotain passauksen saamista, niin ei ole meikäläisestä urosmehiläisen rooliin. osoitetaan kirjoitti:
puolin ja toisin. Ei meillä tarvi vongata ja arki soljuu, kun kumpikin tekee osansa.
Jos tarkoitit jotain passauksen saamista, niin ei ole meikäläisestä urosmehiläisen rooliin.mä tarkotin just tota huomion antamista ja saamista. Vonkaaminen on yks huomion antamisen muoto, mun mielestä ja ainakin sillä saa huomiota, ja positiivista sellaista.
Puhun tietenkin nyt parisuhteen sisällä olevasta vonkaamisesta, sinkkujen ja parisuhteen ulkopuoliset vonkaukset sit erikseen.
Pitäisköhän alkaa vonkaamaan??
Ei sovi mun luonteelle, mutta ehkä pitäis kuitenkin yrittää.että nainen saa tuntea itsensä haluttavaksi? Ja eikai mies voi sen haluttavaksi tuntemisen eteen muuta tehdä kuin vongata.
relaxed_eyes kirjoitti:
että nainen saa tuntea itsensä haluttavaksi? Ja eikai mies voi sen haluttavaksi tuntemisen eteen muuta tehdä kuin vongata.
Ei naisille teot mitään merkkaan...
Richartti kirjoitti:
Ei naisille teot mitään merkkaan...
merkkaa ne silloku on kyse naiselle tärkeästä asiasta. Kai(?)
relaxed_eyes kirjoitti:
merkkaa ne silloku on kyse naiselle tärkeästä asiasta. Kai(?)
Onhan niitä tietysti niitäkin tekoja, mutta, mutta, mutta....nii-i.
Richartti kirjoitti:
Onhan niitä tietysti niitäkin tekoja, mutta, mutta, mutta....nii-i.
...jos muullakaan ei tartte??
Richartti kirjoitti:
...jos muullakaan ei tartte??
mä veikkaan, et yks iso osatekijä mun avioeroon oli juuri tuon saman kysymyksen esittäminen ja sen kysymyksen avoimeksi jättäminen...
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942493Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1422274Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki132078- 1711560
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1381277Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä193898- 85896
- 182872
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala451796- 53703