Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

em-kisat starttaa

tänään

Suomi tavoittelee kahta mitalia tänään Helsingissä alkavista taitoluistelun EM-kisoista. Suomen joukkueen mitalisuosikit Kiira Korpi, Laura Lepistö ja Susanna Pöykiö aloittavat urakkansa naisten lyhytohjelmalla perjantaina.

http://www.hs.fi/urheilu/artikkeli/Suomi hakee kahta mitalia taitoluistelun EM-kisoista /1135242868951

peukut pystyssä vaan tytöille. sekä tietty saulille avajaisiin!

12

1180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KIKKA 4

      Kiira. Kaunis, nuori ja taitava. ONNEA. Luotan Häneen 100 %. Siis ONNEA Kiiralle. T. Yksi mummi

      • Sellaista se on

      • KIKKA¤

      • mummi..

        eiks mummoja vois olla enemmän?


    • katselija.....

      Onnea ja pärjäämistä Suomen luistelija tytöille!

    • ehkä myös susanna

      Uskon ja luotan eniten noista kolmesta Lauraan, hän toivottavasti otanee mitalin.
      Mutta joka tapauksessa, koskaan, siis EI KOSKAAN pienellä Suomella ole ollut näin monta hyvää juistelijaa yhtäaikaa! Ja vielä kotikisat.

      Kaunista ja jännittävää kilpailua ja onnea tytöille ja mysö miesluistelijoille! Nouseva tanssipari myös, venäläis-suomalaiset Oksana ja Sahsa.

      • Ninna

        Eniten odotan miesten sarjaa, onneksi on huomenna vapaapäivä niin pääsen heti klo 16 katsomaan =)


      • vaan tiirailee
        Ninna kirjoitti:

        Eniten odotan miesten sarjaa, onneksi on huomenna vapaapäivä niin pääsen heti klo 16 katsomaan =)

        poitsuja. Ootsää eri mänttiukko noine nimimerkkeinesi.


      • Ninna
        vaan tiirailee kirjoitti:

        poitsuja. Ootsää eri mänttiukko noine nimimerkkeinesi.

        Mikä mun viestissä sua niin vitutti? Onko outoa jos miesten luistelu kiinnostaa enemmän kuin naisten- tai pariluistelu?
        Ja nimimerkkikin sua häiritsi? Oot sä vaan surkea, epäonnistunut yksilö.
        Onko sun nimim sitten parempi...? "vaan tiirailee"?

        Tosin katson muutkin luistelut mitkä vaan pystyn, en vaan "poitsuja"


      • Ninna kirjoitti:

        Mikä mun viestissä sua niin vitutti? Onko outoa jos miesten luistelu kiinnostaa enemmän kuin naisten- tai pariluistelu?
        Ja nimimerkkikin sua häiritsi? Oot sä vaan surkea, epäonnistunut yksilö.
        Onko sun nimim sitten parempi...? "vaan tiirailee"?

        Tosin katson muutkin luistelut mitkä vaan pystyn, en vaan "poitsuja"

        Miesten Taitoluistelua. Voi VITSIT tuo Brian Joubert on tyyliltään, vauhdiltaan, liikkeiltään ja flirtiltään ihanku uusi Evgeni Plushenko! OON IHAN LÄTKÄSSÄ.

        P.S. Naiset on vähän tylsiä (oma mielipiteeni). Ne hyppäävät (yleensä) matalammalla ja vähemmän. Tykkään vaan miehistä, sorry! :o}


      • Ninna
        Aishwarya kirjoitti:

        Miesten Taitoluistelua. Voi VITSIT tuo Brian Joubert on tyyliltään, vauhdiltaan, liikkeiltään ja flirtiltään ihanku uusi Evgeni Plushenko! OON IHAN LÄTKÄSSÄ.

        P.S. Naiset on vähän tylsiä (oma mielipiteeni). Ne hyppäävät (yleensä) matalammalla ja vähemmän. Tykkään vaan miehistä, sorry! :o}

        Olet NIIN oikeassa, Brian on aivan uskomattoman namu! Samoin kuin Plushenko josta olen tykännyt aina. Varsinkin just tuo mieletön kyky flirtata jäällä on semmonen joka muhun iskee.

        Molemmilla näillä mun suosikeilla on (muun lisäksi) fantastiset askelsarjat, tykkään tykkään =)


      • Ninna kirjoitti:

        Olet NIIN oikeassa, Brian on aivan uskomattoman namu! Samoin kuin Plushenko josta olen tykännyt aina. Varsinkin just tuo mieletön kyky flirtata jäällä on semmonen joka muhun iskee.

        Molemmilla näillä mun suosikeilla on (muun lisäksi) fantastiset askelsarjat, tykkään tykkään =)

        ja ASKELSARJAT. Räjähtäviä, riehuvia ja lähestulkoon hullaannuttavia!!! :oP

        http://anuradha.vuodatus.net


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2122
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1808
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      30
      1760
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1520
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1471
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1392
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1354
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1312
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1271
    Aihe