Laserilla brasialainen?

Perunko koko ajan?

Varasin Oulusta laser-karvanpoistoon aikaa. olisin halunnut häpykarvoista poistettavan lähes kaikki, mutta sanoivat että hygieenisyyssyistä poistetaan vain bikinirajat. Onko joku teistä saanut laserilla poistettua laajemminkin?

5

1557

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syynä

Ei se hygienia ole varsinainen syys, desinfioidaanhan laitteet asiakkaiden väleillä (ainakin pitäisi). Mutta syynä voi olla se että laserilla ei saa käsitellä limakalvoja, eikä se valo rajaudu kovin tarkasti niin pitää jättää turvallisuusväliä. Kyllä minulla on otettu aika "tiukasti".

• Perunko koko ajan?

Hävittikö laser häpykarvat? Monestiko kävit ja kauanko on viimeisestä käynnistä? Täällä Oulussa pyytävät bikinirajojen käsittelystä 210 euroa kerralta ja tosiaan sanoi ettei genitaalialueelle mennä. Hinta tuntuu aika suolaiselta... Koetin neuvotella hinnasta, että entäs jos käsitellään myös rinnat ja kainalot samalla, niin silloin hinta on 375 euroa. Huh huh. Kainalot ja rinnat on kuitenkin alueina aika pienet... Olisikohan täällä Pohjois-Suomessa toista paikkaa.. tai vaikka Haaparannassa...

• mutta...
        Perunko koko ajan? kirjoitti:

Hävittikö laser häpykarvat? Monestiko kävit ja kauanko on viimeisestä käynnistä? Täällä Oulussa pyytävät bikinirajojen käsittelystä 210 euroa kerralta ja tosiaan sanoi ettei genitaalialueelle mennä. Hinta tuntuu aika suolaiselta... Koetin neuvotella hinnasta, että entäs jos käsitellään myös rinnat ja kainalot samalla, niin silloin hinta on 375 euroa. Huh huh. Kainalot ja rinnat on kuitenkin alueina aika pienet... Olisikohan täällä Pohjois-Suomessa toista paikkaa.. tai vaikka Haaparannassa...

ei ollut tarkoituskaan kunhan hieman vähensin karvoitusta. Bikiniraja siistiytyi jo tälläkin mukavasti. Olen käynyt Epilaserilla ja todellakin hekään eivät suostu käsittlemään limakalvoaluetta (eikä ilmeisesti kovin lähellekään). Kyllähän tuo laserepilointi on kallista, esittämäsi hinnat taitaa olla aika hyvin linjassa, ehkä jossakin voi saada muutaman kympin halvemmalla.

• tietoa...

Olen käynyt aina alexandriittilaserissa. Epilaserin lääkäri selitti messuilla että molemmilla poistoteho on suunnilleen sama, mutta diodilaserin pulssi on huomattavasti pidempi ja siksi kivuliaampi. Bikinirajoja olen hoidattanut vain kerran (kun en kaivannut täysin puhdasta, pitäisi taas käydä), kasvoista useammin (on pysynyt karvattomana).

• alkuper.
        tietoa... kirjoitti:

Olen käynyt aina alexandriittilaserissa. Epilaserin lääkäri selitti messuilla että molemmilla poistoteho on suunnilleen sama, mutta diodilaserin pulssi on huomattavasti pidempi ja siksi kivuliaampi. Bikinirajoja olen hoidattanut vain kerran (kun en kaivannut täysin puhdasta, pitäisi taas käydä), kasvoista useammin (on pysynyt karvattomana).

Tuo ainakin kuulostaa lupavalta, että kasvoista karvat on pysyneet pois. Minä olen käynyt seitsemän kertaa valoimpulssihoidossa ja sillä konstilla ei ole saatu rintakarvojani kuriin. Nyt toiveet on korkealla laserin suhteen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4578
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4416
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      17
      3572
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2784
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2711
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2113
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      110
      1316
    Aihe