Uhlu

ram

Osaako kukaan kertoa että koska tuo sukeltajien suosima Uhlun louhos on ollut toiminnassa?

28

24270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turilas

      Toiminta nosturilammella loppui 60-luvun alkupuoliskolla. Näin kertoi eräs, siellä joskus töitä paiskinut henkilö.

    • Snorklaaja

      Onko Uhlu hyvä paikka sukeltamiseen? Kuinka hyvä näkyvyys, entä kuinka syvää siellä on?

      • ram

        Uhlussa käy aika paljon sukeltajia.Vettä löytyy noin 15 metriä.Kuopassa on kaksi vanhaa nosturia,sekä sekalaista romua.


      • Snorklaaja
        ram kirjoitti:

        Uhlussa käy aika paljon sukeltajia.Vettä löytyy noin 15 metriä.Kuopassa on kaksi vanhaa nosturia,sekä sekalaista romua.

        Onko luolia? Mitä sieltä on louhitu?


      • Vehmaa
        Snorklaaja kirjoitti:

        Onko luolia? Mitä sieltä on louhitu?

        ...joka on suoraseinäinen, selkeä ja helppo. Näkyvyys pohjalla yleensä tyyliin 5-10 m. Pintauimari ei pohjaa pääse tarkastelemaan.


      • maitovalas_rus
        Vehmaa kirjoitti:

        ...joka on suoraseinäinen, selkeä ja helppo. Näkyvyys pohjalla yleensä tyyliin 5-10 m. Pintauimari ei pohjaa pääse tarkastelemaan.

        Sukelletaanko siellä talvella? Tarvitaanko joku pääsylupa? kiitos


      • Dragonslayer666

        Ei tarvitse saa mennä omalla vastuulla


    • örvö

      Tietääkö joku Uhlun osotetta :D

    • ngvxdfn

      onko siellä turvallista tavallisen pulliasen uida ja esim. hyppiä kallion reunalta (

      • Anonyymi

        Ei ole


    • Saturasuke2

      On turvallista uida. Puomi vaan on ollut jo monta vuotta kiinni joten autolla ei paikanpäälle enää pääse.

    • Uhlu920271

      Uhlun louhos on noin 25 metriä syvä ja näkyvyys on hyvä

    • Mooi

      Tietääkö joku kuinka korkea korkein kallio seinämä on?

      • Anttiiii

        13m


      • Dragonslayer666

        15m


    • Riminaaalij

      Missä kohtaa ne nosturit on ettei hyppää niiden päälle ja loukkaa?

      • Uimari22

        Ne ovat 15m syvyydessä pohjassa joten ei oo tuota vaaraa


    • rajat

      Sehän on siis yksityisten ihmisten omistama ja siitä syystä puomi tullut. Ei ole yleinen uimapaikka

      • Anonyymi

        noniin ja sitten marjatta 80.v voi menna helvettiin täältä


    • Anonyymi

      siis kyl siel käyä saa mut omalla vastuulla

    • Anonyymi

      jos joku haluaa vielä nykyään tietää jotain uhlun louhoksesta niin minulta voi kysyä syvyyttä,parhaita spotteja,lämpötilaa,osoitetta,yms.

      • Anonyymi

        Mikä on korkein kallio josta voi hypätä


    • Anonyymi

      Mikä osote on siihen louhoksen jossa ei ole nosturia?

      • Anonyymi

        Ei niitä nostureita pelätä tarvii. Pikaisella Googlettamisella selviää, että louhokset on Uhluntien varrella, erillistä osoitetta ei kai oo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä nostureita pelätä tarvii. Pikaisella Googlettamisella selviää, että louhokset on Uhluntien varrella, erillistä osoitetta ei kai oo?

        mapsiin kun kirjoittaa vaikka uhlun kivilouhimo niin löytää kyllä paikalle


    • Anonyymi

      Se pirullinen tauti se syyhy punkki jonka sieltä saa.

    • Anonyymi

      Kyllä, mulle tuli se ja munat oli viikon liekeissä.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe