Uhlu

ram

Osaako kukaan kertoa että koska tuo sukeltajien suosima Uhlun louhos on ollut toiminnassa?

28

24245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turilas

      Toiminta nosturilammella loppui 60-luvun alkupuoliskolla. Näin kertoi eräs, siellä joskus töitä paiskinut henkilö.

    • Snorklaaja

      Onko Uhlu hyvä paikka sukeltamiseen? Kuinka hyvä näkyvyys, entä kuinka syvää siellä on?

      • ram

        Uhlussa käy aika paljon sukeltajia.Vettä löytyy noin 15 metriä.Kuopassa on kaksi vanhaa nosturia,sekä sekalaista romua.


      • Snorklaaja
        ram kirjoitti:

        Uhlussa käy aika paljon sukeltajia.Vettä löytyy noin 15 metriä.Kuopassa on kaksi vanhaa nosturia,sekä sekalaista romua.

        Onko luolia? Mitä sieltä on louhitu?


      • Vehmaa
        Snorklaaja kirjoitti:

        Onko luolia? Mitä sieltä on louhitu?

        ...joka on suoraseinäinen, selkeä ja helppo. Näkyvyys pohjalla yleensä tyyliin 5-10 m. Pintauimari ei pohjaa pääse tarkastelemaan.


      • maitovalas_rus
        Vehmaa kirjoitti:

        ...joka on suoraseinäinen, selkeä ja helppo. Näkyvyys pohjalla yleensä tyyliin 5-10 m. Pintauimari ei pohjaa pääse tarkastelemaan.

        Sukelletaanko siellä talvella? Tarvitaanko joku pääsylupa? kiitos


      • Dragonslayer666

        Ei tarvitse saa mennä omalla vastuulla


    • örvö

      Tietääkö joku Uhlun osotetta :D

    • ngvxdfn

      onko siellä turvallista tavallisen pulliasen uida ja esim. hyppiä kallion reunalta (

      • Anonyymi

        Ei ole


    • Saturasuke2

      On turvallista uida. Puomi vaan on ollut jo monta vuotta kiinni joten autolla ei paikanpäälle enää pääse.

    • Uhlu920271

      Uhlun louhos on noin 25 metriä syvä ja näkyvyys on hyvä

    • Mooi

      Tietääkö joku kuinka korkea korkein kallio seinämä on?

      • Anttiiii

        13m


      • Dragonslayer666

        15m


    • Riminaaalij

      Missä kohtaa ne nosturit on ettei hyppää niiden päälle ja loukkaa?

      • Uimari22

        Ne ovat 15m syvyydessä pohjassa joten ei oo tuota vaaraa


    • rajat

      Sehän on siis yksityisten ihmisten omistama ja siitä syystä puomi tullut. Ei ole yleinen uimapaikka

      • Anonyymi

        noniin ja sitten marjatta 80.v voi menna helvettiin täältä


    • Anonyymi

      siis kyl siel käyä saa mut omalla vastuulla

    • Anonyymi

      jos joku haluaa vielä nykyään tietää jotain uhlun louhoksesta niin minulta voi kysyä syvyyttä,parhaita spotteja,lämpötilaa,osoitetta,yms.

      • Anonyymi

        Mikä on korkein kallio josta voi hypätä


    • Anonyymi

      Mikä osote on siihen louhoksen jossa ei ole nosturia?

      • Anonyymi

        Ei niitä nostureita pelätä tarvii. Pikaisella Googlettamisella selviää, että louhokset on Uhluntien varrella, erillistä osoitetta ei kai oo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä nostureita pelätä tarvii. Pikaisella Googlettamisella selviää, että louhokset on Uhluntien varrella, erillistä osoitetta ei kai oo?

        mapsiin kun kirjoittaa vaikka uhlun kivilouhimo niin löytää kyllä paikalle


    • Anonyymi

      Se pirullinen tauti se syyhy punkki jonka sieltä saa.

    • Anonyymi

      Kyllä, mulle tuli se ja munat oli viikon liekeissä.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      53
      2636
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      914
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      11
      885
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      866
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      76
      770
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      741
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      640
    8. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      76
      582
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      85
      566
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      555
    Aihe