Uhlu

ram

Osaako kukaan kertoa että koska tuo sukeltajien suosima Uhlun louhos on ollut toiminnassa?

28

24255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turilas

      Toiminta nosturilammella loppui 60-luvun alkupuoliskolla. Näin kertoi eräs, siellä joskus töitä paiskinut henkilö.

    • Snorklaaja

      Onko Uhlu hyvä paikka sukeltamiseen? Kuinka hyvä näkyvyys, entä kuinka syvää siellä on?

      • ram

        Uhlussa käy aika paljon sukeltajia.Vettä löytyy noin 15 metriä.Kuopassa on kaksi vanhaa nosturia,sekä sekalaista romua.


      • Snorklaaja
        ram kirjoitti:

        Uhlussa käy aika paljon sukeltajia.Vettä löytyy noin 15 metriä.Kuopassa on kaksi vanhaa nosturia,sekä sekalaista romua.

        Onko luolia? Mitä sieltä on louhitu?


      • Vehmaa
        Snorklaaja kirjoitti:

        Onko luolia? Mitä sieltä on louhitu?

        ...joka on suoraseinäinen, selkeä ja helppo. Näkyvyys pohjalla yleensä tyyliin 5-10 m. Pintauimari ei pohjaa pääse tarkastelemaan.


      • maitovalas_rus
        Vehmaa kirjoitti:

        ...joka on suoraseinäinen, selkeä ja helppo. Näkyvyys pohjalla yleensä tyyliin 5-10 m. Pintauimari ei pohjaa pääse tarkastelemaan.

        Sukelletaanko siellä talvella? Tarvitaanko joku pääsylupa? kiitos


      • Dragonslayer666

        Ei tarvitse saa mennä omalla vastuulla


    • örvö

      Tietääkö joku Uhlun osotetta :D

    • ngvxdfn

      onko siellä turvallista tavallisen pulliasen uida ja esim. hyppiä kallion reunalta (

      • Anonyymi

        Ei ole


    • Saturasuke2

      On turvallista uida. Puomi vaan on ollut jo monta vuotta kiinni joten autolla ei paikanpäälle enää pääse.

    • Uhlu920271

      Uhlun louhos on noin 25 metriä syvä ja näkyvyys on hyvä

    • Mooi

      Tietääkö joku kuinka korkea korkein kallio seinämä on?

      • Anttiiii

        13m


      • Dragonslayer666

        15m


    • Riminaaalij

      Missä kohtaa ne nosturit on ettei hyppää niiden päälle ja loukkaa?

      • Uimari22

        Ne ovat 15m syvyydessä pohjassa joten ei oo tuota vaaraa


    • rajat

      Sehän on siis yksityisten ihmisten omistama ja siitä syystä puomi tullut. Ei ole yleinen uimapaikka

      • Anonyymi

        noniin ja sitten marjatta 80.v voi menna helvettiin täältä


    • Anonyymi

      siis kyl siel käyä saa mut omalla vastuulla

    • Anonyymi

      jos joku haluaa vielä nykyään tietää jotain uhlun louhoksesta niin minulta voi kysyä syvyyttä,parhaita spotteja,lämpötilaa,osoitetta,yms.

      • Anonyymi

        Mikä on korkein kallio josta voi hypätä


    • Anonyymi

      Mikä osote on siihen louhoksen jossa ei ole nosturia?

      • Anonyymi

        Ei niitä nostureita pelätä tarvii. Pikaisella Googlettamisella selviää, että louhokset on Uhluntien varrella, erillistä osoitetta ei kai oo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä nostureita pelätä tarvii. Pikaisella Googlettamisella selviää, että louhokset on Uhluntien varrella, erillistä osoitetta ei kai oo?

        mapsiin kun kirjoittaa vaikka uhlun kivilouhimo niin löytää kyllä paikalle


    • Anonyymi

      Se pirullinen tauti se syyhy punkki jonka sieltä saa.

    • Anonyymi

      Kyllä, mulle tuli se ja munat oli viikon liekeissä.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      214
      1737
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      82
      1123
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      110
      940
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      78
      895
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      817
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      754
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      733
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      628
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      607
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      19
      596
    Aihe