Please, voisiko joku auttaa. Tämä läppärin näppäimistö toimii OK, mutta haluaisin käyttää parempaa, langatonta näppäimistöä. Siitä kuitenkin tulee nyt ihan outoja merkkejä. p = pö, o = ol, i=ik, u=uj, y=y, t=t, r=rf, e=ed jne., eli se ottaa osalle kirjaimista kaveriksi alapuolella olevan merkin. Mitä pitäisi painaa/tehdä, että näppis antaisi normaalit kirjaimet?
Näppiksen oudot merkit
3
251
Vastaukset
se langaton, jos ei auta, niin kokeile jossain muussa koneessa. jos tekee samaa niin vie takuuseen jos on vielä jäljellä.
katso ohjauspaneelista näppäimistön asetukset.
oletko asentanut sen näppiksen mukana tulleen softan?
tosiasiassa siinä on jokin pieni juttu mitä ei tajua ja millä korjaantuu helposti, mutta kun ei vaan tajua :) joku varmaan vinkkaa kun aamu valkenee :)- Alkuperäinen kysyjä
Olen asentanut softan ja poistanut ja asentanut uudelleen. Ei vaikutusta. Yritän soittaa Logitechin tukeen.
- DigiJussi
Alkuperäinen kysyjä kirjoitti:
Olen asentanut softan ja poistanut ja asentanut uudelleen. Ei vaikutusta. Yritän soittaa Logitechin tukeen.
Luultavasti näppäimistössä lähetin on sökö tai väärin asennettu vastaanottomen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1871868
- 1121026
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28544Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473