Palstapoikuus, -neitsyys?

Koska sen menetit, miten ja missä?

16

582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • millään

      muistaa niin kauas.

      Jospa lasken vaikka tuosta rekisteröitymisestä. Siitä on nyt noin 2 ja ½ vuotta aikaa.

      Ollaan tässä nyt hommaamassa palstapoikuutta takaisin.

    • hööö.

      nyt meni ohi?

      • näihin juttuihin ja siihen, että täällä olis muka jotenkin reilu meininki?

        Pahoittelen jälleen kerran huonoa omaa ilmaisuani.


      • olisikohan
        relaxed_eyes kirjoitti:

        näihin juttuihin ja siihen, että täällä olis muka jotenkin reilu meininki?

        Pahoittelen jälleen kerran huonoa omaa ilmaisuani.

        se ollut jotakin 20 vuotta sitten, kun lopetin uskomisen reiluun meininkiin.


      • taisin olla
        olisikohan kirjoitti:

        se ollut jotakin 20 vuotta sitten, kun lopetin uskomisen reiluun meininkiin.

        ite vähän syyllinen, kun hautasin kaverin pikkuautot hiekkaan, kun olin kade.


    • kun huomasin,

      että olen itsekin täällä vain jauhamassa tyhjää.

    • rusalkaa

      Heti ekana kesänä. Mä jo suunnittelin tulevaa asua, meikkejä ja hajuvesiä muitten palstan naisten kanssa, kun sinä menit sen jalkasi katkasemaan etkä sitten enää halunnutkaan treffeille mun kaa.

      *miehet ei sitte muista mitää*

      • tarina.

        Kauanko siitä on aikaa?

        Minusta tuntuu että naiset muistaa liikaa.


      • rusalkaa
        tarina. kirjoitti:

        Kauanko siitä on aikaa?

        Minusta tuntuu että naiset muistaa liikaa.

        kun olimme molemmat aika uusia tällä palstalla. taisi hän olla kuitenkin minua vanhempi...


      • niinku ymmärrä
        rusalkaa kirjoitti:

        kun olimme molemmat aika uusia tällä palstalla. taisi hän olla kuitenkin minua vanhempi...

        antaa Relaxin olla rauhassa varattu.


      • rusalkaa
        niinku ymmärrä kirjoitti:

        antaa Relaxin olla rauhassa varattu.

        Itehän se kysyy tollasta.

        haista prkle!!!

        Tuo josta kerroin, oli aikamoinen kylmäsuihku, kun ukko ohjeistaa tiukkasanaisesti.

        *ööö...siis menneitä EI muistella...ainakaan miehen kannalta kiusallisia siis*

        selvä, selvä, selvä...

        kirjoitan pieneen muistivihkooni 'miehen käyttöohjeet'


    • varmaan,

      No varmaan siinä vaiheessa, kun tajusin, että aloituksesi mukainen viestintä pitäisi ymmärtää normaaliksi viestinnäksi, jollei halua "palstaköniin" joiltakin.

    • vili

      joku suht jurrinen 14v ilta kotibileissä...sen mä siitä vain muistan, että tekstasin jätkille "hei, meitsi pääsi pukille!" samaa aikaa sähläsin mimmin kanssa....olin pikkasen leijana skolessa

      • isoja puutteita

        Ooksä vähän yksinkertainen?


      • vili
        isoja puutteita kirjoitti:

        Ooksä vähän yksinkertainen?

        nyt viitsi rikkoa itseäsi


    • Michiko_

      Aloin kirjoitella suomi24-palstoille alkuvuodesta 2006. Sitä en muista, milloin tälle palstalle olen ensimmäistä kertaa kirjoittanut. Säännöllisesti muutaman viime kuukauden, mutta joskus ennenkin olen käynyt. Joillakin muilla palstoilla kävi siten, että kyllästyi esim. uskovaisten kanssa jauhamiseen: eivät ne siitä tokene.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1588
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1238
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      839
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe