Eli mikähän olisi Helsingin halvin sukellustarvikkeiden kauppa ?
Halvin sukellusliike Helsingissä ?
7
5888
Vastaukset
- TJ..
http://www.varuste.net/
Tosin kannattaa käydä (liikkeestä riippumatta) paikan päällä huudattamassa. - PADI MSD
Helsinkiläisitä sukellusliikkeistä mikään ei ole erityisen halpa. Liikkeistä saa palvelua ja opastusta mutta palvelu maksaa. Lisäksi liikkeet edustavat pitkälti jotain tuotemerkkiä, joten tuotevalikoima ei ole kovin laaja. Helposti joutuu käymään useassa liikkeessä jos haluaa tehdä vertailuja.
Legendaarinen Auvo Puurtisen kauppa-auto, joka käy keskiviikkoisin Otaniemen ostarin parkkipaikalla on ylivoimaisesti edullisin ostopaikka. Se on lähinnä kokeneen sukeltajan ostopaikka koska varastotyyppisesssä myymäläautossa ei voi sovittaa kamoja eikä myyjältä muutenkaan heru neuvoja. Täytyy itse tietää mitä haluaa mutta hinnat ovat edulliset.
Venenäyttely on hyvä paikka käydä tutustumassa sukelluskamoihin. Liikkeet ovat siellä esillä ja tavaroita pystyy vertailemaan. Lisäksi venenäyttelyn aikaan liikkeillä on aika hyviä tarjouksia mutta siltikään hinnat eivät pärjää Auvolle.- 8-6
Tosin tilaa on niukalti, mutta riittävästi.
Siinä kyllä oot oikeassa, että asiakkaan on itse tiedettävä mitä on ostamassa.
Linkki Auvon sivuille--> http://www.wasser-spielen.fi/ - Anonyymi
Ulkomailta voi ostaa kun matkustaa suomessa on verotus kovempi kylmä ilmasto kulut kovemmat.Laatu maksaa mitä parempi laite tai materiaali.
- tai muu
Sukelluskamat ovat jo sisäänostovaiheessa arvokkaita ja niitä myydään kohtalaisen pienin kattein joten eiköhän kaikki ole tasasen kalliita, tosin kaupan päälle saa osaavaa palvelua.
- Timppathödiver
Hivenen vanha viesti mutta taas ajankohtainen.
Miksi ihmeessä etsiä halvin? Halpa tuote tarpeeksi tukeva sukellusvakuutus henkivakuutus joka korvaa laadukkaan tuotteen on kalliimpi yhdistelmä kuin ammattitiedolla jataidolla myyty laatutavara joka on juuri kyseiselle henkilölle sopiva kyseiseen tarkoitukseen ja joka ehkä on hivenen kalliimpi mutta turvallinen yhdistelmä. Itse etin laadukasta ja löysin sellaisen ja sitä käytän.- Anonyymi
Hyvää ei saa halvalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991536Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131206- 2271189
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2671058Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81989- 141960
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179953Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15929Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33802- 71797