Halvin sukellusliike Helsingissä ?

hikki

Eli mikähän olisi Helsingin halvin sukellustarvikkeiden kauppa ?

7

5443

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TJ..
    • PADI MSD

      Helsinkiläisitä sukellusliikkeistä mikään ei ole erityisen halpa. Liikkeistä saa palvelua ja opastusta mutta palvelu maksaa. Lisäksi liikkeet edustavat pitkälti jotain tuotemerkkiä, joten tuotevalikoima ei ole kovin laaja. Helposti joutuu käymään useassa liikkeessä jos haluaa tehdä vertailuja.

      Legendaarinen Auvo Puurtisen kauppa-auto, joka käy keskiviikkoisin Otaniemen ostarin parkkipaikalla on ylivoimaisesti edullisin ostopaikka. Se on lähinnä kokeneen sukeltajan ostopaikka koska varastotyyppisesssä myymäläautossa ei voi sovittaa kamoja eikä myyjältä muutenkaan heru neuvoja. Täytyy itse tietää mitä haluaa mutta hinnat ovat edulliset.

      Venenäyttely on hyvä paikka käydä tutustumassa sukelluskamoihin. Liikkeet ovat siellä esillä ja tavaroita pystyy vertailemaan. Lisäksi venenäyttelyn aikaan liikkeillä on aika hyviä tarjouksia mutta siltikään hinnat eivät pärjää Auvolle.

      • 8-6

        Tosin tilaa on niukalti, mutta riittävästi.
        Siinä kyllä oot oikeassa, että asiakkaan on itse tiedettävä mitä on ostamassa.

        Linkki Auvon sivuille--> http://www.wasser-spielen.fi/


      • Anonyymi

        Ulkomailta voi ostaa kun matkustaa suomessa on verotus kovempi kylmä ilmasto kulut kovemmat.Laatu maksaa mitä parempi laite tai materiaali.


    • tai muu

      Sukelluskamat ovat jo sisäänostovaiheessa arvokkaita ja niitä myydään kohtalaisen pienin kattein joten eiköhän kaikki ole tasasen kalliita, tosin kaupan päälle saa osaavaa palvelua.

    • Timppathödiver

      Hivenen vanha viesti mutta taas ajankohtainen.
      Miksi ihmeessä etsiä halvin? Halpa tuote tarpeeksi tukeva sukellusvakuutus henkivakuutus joka korvaa laadukkaan tuotteen on kalliimpi yhdistelmä kuin ammattitiedolla jataidolla myyty laatutavara joka on juuri kyseiselle henkilölle sopiva kyseiseen tarkoitukseen ja joka ehkä on hivenen kalliimpi mutta turvallinen yhdistelmä. Itse etin laadukasta ja löysin sellaisen ja sitä käytän.

      • Anonyymi

        Hyvää ei saa halvalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2753
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2340
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1854
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1656
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe