Halvin sukellusliike Helsingissä ?

hikki

Eli mikähän olisi Helsingin halvin sukellustarvikkeiden kauppa ?

7

6107

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TJ..
    • PADI MSD

Helsinkiläisitä sukellusliikkeistä mikään ei ole erityisen halpa. Liikkeistä saa palvelua ja opastusta mutta palvelu maksaa. Lisäksi liikkeet edustavat pitkälti jotain tuotemerkkiä, joten tuotevalikoima ei ole kovin laaja. Helposti joutuu käymään useassa liikkeessä jos haluaa tehdä vertailuja.

Legendaarinen Auvo Puurtisen kauppa-auto, joka käy keskiviikkoisin Otaniemen ostarin parkkipaikalla on ylivoimaisesti edullisin ostopaikka. Se on lähinnä kokeneen sukeltajan ostopaikka koska varastotyyppisesssä myymäläautossa ei voi sovittaa kamoja eikä myyjältä muutenkaan heru neuvoja. Täytyy itse tietää mitä haluaa mutta hinnat ovat edulliset.

Venenäyttely on hyvä paikka käydä tutustumassa sukelluskamoihin. Liikkeet ovat siellä esillä ja tavaroita pystyy vertailemaan. Lisäksi venenäyttelyn aikaan liikkeillä on aika hyviä tarjouksia mutta siltikään hinnat eivät pärjää Auvolle.

• 8-6

Tosin tilaa on niukalti, mutta riittävästi.
        Siinä kyllä oot oikeassa, että asiakkaan on itse tiedettävä mitä on ostamassa.

Linkki Auvon sivuille--> http://www.wasser-spielen.fi/

• Anonyymi

Ulkomailta voi ostaa kun matkustaa suomessa on verotus kovempi kylmä ilmasto kulut kovemmat.Laatu maksaa mitä parempi laite tai materiaali.

• tai muu

Sukelluskamat ovat jo sisäänostovaiheessa arvokkaita ja niitä myydään kohtalaisen pienin kattein joten eiköhän kaikki ole tasasen kalliita, tosin kaupan päälle saa osaavaa palvelua.

• Timppathödiver

Hivenen vanha viesti mutta taas ajankohtainen.
      Miksi ihmeessä etsiä halvin? Halpa tuote tarpeeksi tukeva sukellusvakuutus henkivakuutus joka korvaa laadukkaan tuotteen on kalliimpi yhdistelmä kuin ammattitiedolla jataidolla myyty laatutavara joka on juuri kyseiselle henkilölle sopiva kyseiseen tarkoitukseen ja joka ehkä on hivenen kalliimpi mutta turvallinen yhdistelmä. Itse etin laadukasta ja löysin sellaisen ja sitä käytän.

• Anonyymi

Hyvää ei saa halvalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      65
      1802
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1199
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      138
      973
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      16
      871
    5. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      642
    6. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      81
      636
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      628
    8. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      96
      604
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      45
      528
    10. Mies Naiselle pyydän...

älä satuta minua.
      Ikävä
      47
      515
    Aihe