Eli mikähän olisi Helsingin halvin sukellustarvikkeiden kauppa ?
Halvin sukellusliike Helsingissä ?
7
5617
Vastaukset
- TJ..
http://www.varuste.net/
Tosin kannattaa käydä (liikkeestä riippumatta) paikan päällä huudattamassa. - PADI MSD
Helsinkiläisitä sukellusliikkeistä mikään ei ole erityisen halpa. Liikkeistä saa palvelua ja opastusta mutta palvelu maksaa. Lisäksi liikkeet edustavat pitkälti jotain tuotemerkkiä, joten tuotevalikoima ei ole kovin laaja. Helposti joutuu käymään useassa liikkeessä jos haluaa tehdä vertailuja.
Legendaarinen Auvo Puurtisen kauppa-auto, joka käy keskiviikkoisin Otaniemen ostarin parkkipaikalla on ylivoimaisesti edullisin ostopaikka. Se on lähinnä kokeneen sukeltajan ostopaikka koska varastotyyppisesssä myymäläautossa ei voi sovittaa kamoja eikä myyjältä muutenkaan heru neuvoja. Täytyy itse tietää mitä haluaa mutta hinnat ovat edulliset.
Venenäyttely on hyvä paikka käydä tutustumassa sukelluskamoihin. Liikkeet ovat siellä esillä ja tavaroita pystyy vertailemaan. Lisäksi venenäyttelyn aikaan liikkeillä on aika hyviä tarjouksia mutta siltikään hinnat eivät pärjää Auvolle.- 8-6
Tosin tilaa on niukalti, mutta riittävästi.
Siinä kyllä oot oikeassa, että asiakkaan on itse tiedettävä mitä on ostamassa.
Linkki Auvon sivuille--> http://www.wasser-spielen.fi/ - Anonyymi
Ulkomailta voi ostaa kun matkustaa suomessa on verotus kovempi kylmä ilmasto kulut kovemmat.Laatu maksaa mitä parempi laite tai materiaali.
- tai muu
Sukelluskamat ovat jo sisäänostovaiheessa arvokkaita ja niitä myydään kohtalaisen pienin kattein joten eiköhän kaikki ole tasasen kalliita, tosin kaupan päälle saa osaavaa palvelua.
- Timppathödiver
Hivenen vanha viesti mutta taas ajankohtainen.
Miksi ihmeessä etsiä halvin? Halpa tuote tarpeeksi tukeva sukellusvakuutus henkivakuutus joka korvaa laadukkaan tuotteen on kalliimpi yhdistelmä kuin ammattitiedolla jataidolla myyty laatutavara joka on juuri kyseiselle henkilölle sopiva kyseiseen tarkoitukseen ja joka ehkä on hivenen kalliimpi mutta turvallinen yhdistelmä. Itse etin laadukasta ja löysin sellaisen ja sitä käytän.- Anonyymi
Hyvää ei saa halvalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35088781 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12581Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692358- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161542Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91401- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601310Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227