Tarkoitus olisi kerätä naisille (harrastelija)sählyporukka Oulussa. Ei ole tarkoitus ottaa vakavasti vaan pelata rennolla mielellä. Itse olen 20-vuotias ja pelannut parisen vuotta harrastusmielessä yläasteella sählyä. Mutta innostaisi kyllä vieläkin! Mukana on myös yksi 25-vuotias. Meitä on vasta näin vähän mutta toivottavasti saataisiin porukka kasaan ja päästäisiin pelaamaan! Vastaa tänne tai laita sähköpostia jos olet vähääkään kiinnostunut! :) [email protected]
Naisten sählyä! (OULU)
3
1284
Vastaukset
- Oulussa
ON? Mitkä ovat salibandyssä oululaiset vaihtoehdot.
Itse etsin vaihtoehtoja junnu toimintaan. Pari olen ainakin löytänyt OLS ja Merikoski, mutta onko muita mahdollisuuksia. Lapset jotka ova kiinnostuneet ovat ijältään 15, 11 ja 9.
Mikä olisi hyvä vaihto ehto? - sählystä kiinnostunut
terve. oletteko saanut porukkaa sählyyn. itse olisin myös kiinnostunut kun talvi tulee niin sählyn palaamisesta... olen myöskin 20 vuotias ja nuorempana harrastus mielessä pelannut sählyä... vastaisitko viestiin jos teillä on sählyporukka ja aiotte nyt syksyllä jatkaa pelaamista ja että mahtuuko vielä mukaan...
- sählääjä25v.
pelaan itse naisten harrastejoukkueessa merikosken salibandyteamissa. pelailu on rentoa ja mukaan tarvittaisiin nyt pelien taas alkaessa lisää innokkaita pelaajia. käykää katsomassa merikoskisbt.net ja sieltä naisten harraste. sieltä löytyy harjoitusajat ja -paikat, ja myös yhteystietoja. tervetuloa katsastamaan porukkamme :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12651Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481198Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 125979
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13825- 39812