Eli mulla on ongnelmana punoittavat ja kuivat silmänympärykset, vinkkejä mikä auttais..?
Ikää vasta 15 jos se jotain vaikuttaa.
Kts vinkeist.
Ärtynyt silmänympärysiho
3
2940
Vastaukset
- JHyväksi havainnut
1) Älä pese silmänympäryksiä saippualla tai suihkugeelillä, vaan mieluiten hajustamattomalla puhdistusaineella. Apteekista löytyy isoja ja pieniä pulloja, esim. Lactacyd ja Eucerin.
2) Hanki herkille silmille tarkoitettu silmänympärysvoide (geelikin käy) ja käytä sitä ohjeen mukaan aamuin illoin.
Et sanonut, oletko tyttö vai poika ja meikkaatko, joten tarkemmin en osaa sanoa. Näillä perusasioilla saat kyllä ongelman hoidetuksi. :) - tipat
auttoi mulla. Et ehkä hoksaa, että sulla on kuivasilmäisyyttä. Kantsii silti kokeilla, ei maksa ku 5 euroa kostutustippapullo. Mulla aivan hilseili luomet ja se vaiva katosi kosteutuksen myötä.
- ..............
Kutiaako silmiäsi eli hierotko niitä, kenties öisin tietämättäsi?
Jos ongelma jatkuu, käväise lekurilla, jottei mistään ihottumasta ole kyse.
(Itselläni oli kerran hilseilevät, ärtyneet, turvonneet, polttavan kutiavat luomet ja silmänympärykset ja se johtui seborrea-ihottumasta, jonka aiheuttaa kaikkien iholla oleva rasvahiiva, joka joskus riehaantuu. Hoitona ahkera pesu ja kevyt kosteutus.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004937348- 2272588
- 262561
- 1581874
- 1141748
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31469Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621148IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145- 741143