Eli mulla on ongnelmana punoittavat ja kuivat silmänympärykset, vinkkejä mikä auttais..?
Ikää vasta 15 jos se jotain vaikuttaa.
Kts vinkeist.
Ärtynyt silmänympärysiho
3
2971
Vastaukset
- JHyväksi havainnut
1) Älä pese silmänympäryksiä saippualla tai suihkugeelillä, vaan mieluiten hajustamattomalla puhdistusaineella. Apteekista löytyy isoja ja pieniä pulloja, esim. Lactacyd ja Eucerin.
2) Hanki herkille silmille tarkoitettu silmänympärysvoide (geelikin käy) ja käytä sitä ohjeen mukaan aamuin illoin.
Et sanonut, oletko tyttö vai poika ja meikkaatko, joten tarkemmin en osaa sanoa. Näillä perusasioilla saat kyllä ongelman hoidetuksi. :) - tipat
auttoi mulla. Et ehkä hoksaa, että sulla on kuivasilmäisyyttä. Kantsii silti kokeilla, ei maksa ku 5 euroa kostutustippapullo. Mulla aivan hilseili luomet ja se vaiva katosi kosteutuksen myötä.
- ..............
Kutiaako silmiäsi eli hierotko niitä, kenties öisin tietämättäsi?
Jos ongelma jatkuu, käväise lekurilla, jottei mistään ihottumasta ole kyse.
(Itselläni oli kerran hilseilevät, ärtyneet, turvonneet, polttavan kutiavat luomet ja silmänympärykset ja se johtui seborrea-ihottumasta, jonka aiheuttaa kaikkien iholla oleva rasvahiiva, joka joskus riehaantuu. Hoitona ahkera pesu ja kevyt kosteutus.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1212642Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J691094Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2101054- 39982
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38931- 47894
- 36876
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123853- 4829
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35812