onko se aina treffikutsu tai ilmaiseeko jonkinasteista kiinnostusta? Vai voiko mies kutsua kahville myös naisen, joka ei voisi vähempää kiinnostaa siinä mielessä, mutta kaveriksi haluaisi? Vai tehdäänkö kaverikahvikutsu jotenkin eri tavalla? Koska jos ajattelen, että nainen kutsuisi kahville, niin kokisin olevani töykeä sanomalla vain ei, mutta miehelle ilmoitan samalla sanalla, etten ole kiinnostunut.
Kun mies pyytää kahville, niin
20
6569
Vastaukset
- maniamania
Mä oon luullu, että kahvilla istuskelu on suht. tavallinen rituaali. Hyvällä mielikuvituksella tietty siitäkin saa veivattua jotain kamalaa. Se kai on helvetin sama, kuka ketä pyytää ja miksi. Sanovat oikeeksi elämäksi semmosta juhlamokan hämmentelyä.
- ---
mieleen mennä ketään tuntematonta mennä pyytämään minnekään. Ja mulla on jo valmiiksi sen verran oikeaa elämää että kahvilassa istuminen on ajan hukkaa. Se mitä tällä hain on se, että jos sanon kyllä, niin olettaako mies minun olevan kiinnostunut?
- maniamania
--- kirjoitti:
mieleen mennä ketään tuntematonta mennä pyytämään minnekään. Ja mulla on jo valmiiksi sen verran oikeaa elämää että kahvilassa istuminen on ajan hukkaa. Se mitä tällä hain on se, että jos sanon kyllä, niin olettaako mies minun olevan kiinnostunut?
siltä mieheltä? Ne osaa useimmat puhua.
- ---
maniamania kirjoitti:
siltä mieheltä? Ne osaa useimmat puhua.
että olis ihan hirveen noloa, jos hän ei olisi kiinnostunut. Musta on itserakasta olettaa ett olisi varsinkin kun itseä ei kiinnosta.
- Jämikkä
--- kirjoitti:
Todella, mitä pähkäät etukäteen?! Mee hyvä tyttö kahville sen miehen kanssa ja ota selvää!
Se mitä se kaveri olettaa tai ei oleta on kait hänen ongelma ei sun.
Taidat ihmetellä niin kauan ettei kahvikutsu oo pian enää voimassakaan ja sit sulle jää mysteeri mietittäväks.
Jos se ehdottaa jotain joka sua ei kiinnosta, kerro se.Jos et diggaa koko tyyppiä niin kieltäydy kutsusta.Jos oot vain utelias niin kerro sekin.Ja jos oot itte kiinnostunu kaverista, mee kiireesti sinne kahville sen kanssa!
Kahvikutsu voi tarkottaa eri ihmisille ihan mitä tahansa - siis sulle jää nyt sen selvittämisen vaiva, ett mitä toi kyseinen tyyppi oikein ajaa takaa. - ---
Jämikkä kirjoitti:
Todella, mitä pähkäät etukäteen?! Mee hyvä tyttö kahville sen miehen kanssa ja ota selvää!
Se mitä se kaveri olettaa tai ei oleta on kait hänen ongelma ei sun.
Taidat ihmetellä niin kauan ettei kahvikutsu oo pian enää voimassakaan ja sit sulle jää mysteeri mietittäväks.
Jos se ehdottaa jotain joka sua ei kiinnosta, kerro se.Jos et diggaa koko tyyppiä niin kieltäydy kutsusta.Jos oot vain utelias niin kerro sekin.Ja jos oot itte kiinnostunu kaverista, mee kiireesti sinne kahville sen kanssa!
Kahvikutsu voi tarkottaa eri ihmisille ihan mitä tahansa - siis sulle jää nyt sen selvittämisen vaiva, ett mitä toi kyseinen tyyppi oikein ajaa takaa.jäi siks vaivaamaan, että olinko kauhean töykeä kun sanoin vain ei kiitos?
Siks kysyn, että onko miehille kahvikutsu vain kahvia vai sisältääkö se myös jonkinlaista kiinnostusta?
- havaittavissa.
maalaiset kokevat kahvikutsun enemmän treffinomaiseksi ja kaupunkilaiset pitävät sitä enemmän arkipäivän kohteliaana sosiaalisuuseleenä.
Puhuitko nyt kotiin vai kahvilaan menosta?- ---
Hän vain kysyi, ett lähdetkö kahville joskus? Olin nähnyt pari kertaa töissä mutta en tunne joten sanoin vain ett ei kiitos. Tuli vain tunne ett mahdoinko olla töykeä.
Musta on jotenkin ihan outoa pyytää tuntematonta minnekään ellei juuri kiinnostuksen takia, mut mies oli mun tason yläpuolella joten vaikea kuvitella ett olis kiinnostunutkaan. En osaa näitä kuvioita. - havaittavissa.
--- kirjoitti:
Hän vain kysyi, ett lähdetkö kahville joskus? Olin nähnyt pari kertaa töissä mutta en tunne joten sanoin vain ett ei kiitos. Tuli vain tunne ett mahdoinko olla töykeä.
Musta on jotenkin ihan outoa pyytää tuntematonta minnekään ellei juuri kiinnostuksen takia, mut mies oli mun tason yläpuolella joten vaikea kuvitella ett olis kiinnostunutkaan. En osaa näitä kuvioita.sosiaalista elämää, niin kai vastauksesi oli silloin oikea. Vielä, jos on syytä olettaa, että mies on kiinnostunut ja itse et ole, niin turha ylläpitää miehen luuloja.
- ---
havaittavissa. kirjoitti:
sosiaalista elämää, niin kai vastauksesi oli silloin oikea. Vielä, jos on syytä olettaa, että mies on kiinnostunut ja itse et ole, niin turha ylläpitää miehen luuloja.
ettei mulla olisi sos. elämää? Päinvastoin, on niin paljon ettei tarvitse viettää aikaa tuntemattomien kanssa.
- sä joku
Bridget Jones?
- ---
Miten niin?
- kuitenkin halunnut
--- kirjoitti:
Miten niin?
vastata kahvikutsuun myöntävästi, ja vihaat itseäsi kun olet tuommoinen pelkuri (todennäköisesti syöt suruusi). Nyt yrität vakuutella itsellesi että parempi näin.
- ---
kuitenkin halunnut kirjoitti:
vastata kahvikutsuun myöntävästi, ja vihaat itseäsi kun olet tuommoinen pelkuri (todennäköisesti syöt suruusi). Nyt yrität vakuutella itsellesi että parempi näin.
en olisi, mutt jos olisin ajatellut ett se on satavarmasti vain ystävällisyyttä niin oisin varmaan vastannutkin. Mulla on paastopäivä joten en syö suruuni enkä muutenkaan.
- ...
Jos mies pyytää tuntematonta naista kahville niin ihan varmasti se tarkoittaa että hän on naisesta kiinnostunut muutenkin kuin vain kaverimielessä.
Mies/nainen voi kutsua vastakkaisen sukupuolen kanssaan kahville, vaikka hän ei haluaisikaan alkaa seurustella tämän kanssa.
Mies/nainen voi vastata kutsuun kyllä, vaikkei hän haluaisikaan alkaa seurustella tämän kutsujan kanssa.
Yleensä siinä vaiheessa kun pyydetään suht tuntematonta kahville, ei välttämättä edes tunneta toista kovin hyvin. Ei voi edes tietää haluaako toisen kaveriksi vai kumppaniksi. Ei voi myös tietää mitkä ovat toisen ajatukset. Kahville suostumisesta ei voi päätellä vielä mitään. Kahvia juodessa voi asia ehkä selkiintyä hiukan, molempien taholta. Tai toisella kahvillakäynnillä, tai kolmannella...
Kahvinjuonti kannattaa aina, paitsi jos on vatsahaava;) Silloin kannattaa juoda teetä, mieluiten vihreää:)- sksuiom
kun kyselet tyhmiä tottakai se on treffikutsu...
- dippadei.....
aika normaalia hommaa ainakin parikymppisten keskuudessa. Monesti käynnyt naispuoleisenkaa kahvilla vaikka ei kiinostusta ollutkaan, kavereita niistä naisista saa ja homma toimii varmasti toisinkin päin ?
- dippadei.....2
siis pieni tarkennus että voihan miehellä olla muutama naispuoleinen kaverikin tai päinvastoin. Mutta ehkä suurinosa noista kahville pyynnöistä on treffi tarkoituksella, tai ainakin omasta takaa mutta mm parin työkaverin ( naisen) kanssa käyn sillointällöin kahvilla eikä niiden kanssa ole mitään tunteita.
Mutta äsken pyysin toista naista kahville ihan treffi mielessä. Mee kahville ja selvitä tilanne
- tutustuahaluaaainaki
Miten yli viiskymppiset näkee asian, mitä ajatuksia herää, jos puolituttu nainen yhtäkkiä soittaa ja ehdottaa kahvittelua, yhteisiä keskustelenaiheitakin löytyisi muutama?
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1227088Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa263855- 1892687
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2922562Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.112297Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?2022176Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.3021877Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.1371460- 721386
Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.271345