Monesko kännykkä käytössä?
Monesko merkki?
Montako olet hukannut?
Montako olet kastellut?
Montako varastettu?
Pieni GALLUP
14
431
Vastaukset
- suuria.
Monesko kännykkä käytössä?
öö 5-10 oisko 6.
Monesko merkki?
Eka. Nokia.
Montako olet hukannut?
Yhden.
Montako olet kastellut?
Varmaankin kaikki.
Montako varastettu?
Ei yhtään. Pari kolme olen löytänyt.- korjaus.
Monesko kännykkä käytössä?
öö 5-10 oisko 6.
nyt muistan jo kahdeksan. Taitaa mennä sinne 10.
Monesko merkki?
Eka. Nokia.
Muistin tänki väärin :)
Mä oon pitäny ainoostaan nokialaisia puhelimina :D
- uk-ko
Monesko kännykkä käytössä? En tiiä
Monesko merkki? En tiiä
Montako olet hukannut? En yhtään
Montako olet kastellut? yhden
Montako varastettu? Ei yhtään - Enrique_Lister
Monesko kännykkä käytössä? 3.
Monesko merkki? 1.
Montako olet hukannut? 0
Montako olet kastellut? 0
Montako varastettu? 0 Jaa-ah, pitää oikein muistella...
O Varmaan kahdeksas nyt. Oon vaan kolme kuitenkin ostanut ihan uutena. Muut olen saanut ilmaiseksi kavereilta tms.
O Neljäs merkki. Aloitin nokialaisella ja päädyin takaisin nokialaiseen.
O Ekan unohdin junaan mutta sain takaisin. En ole sittemmin hukannut :D
O En yhtään ole kastellut.
O Eikä yhtään ole pöllitty...Monesko kännykkä käytössä? Viides vuodesta -94 lähtien. Yksi oma ja loput firman työsuhdekännyköitä. Vaihtaa saisi joka toinen vuosi tai entisen hajotessa, mutta en koskaan haluaisi vaihtaa, koska kiinnyn kännykkääni kun se on tullut tutuksi. Pomon kännykkä "hajoaa" vähintään kerran vuoteen. ;-)
Monesko merkki? Ensimmäinen. Kaikki olleet Nokioita
Montako olet hukannut? En yhtään
Montako olet kastellut? En yhtään
Montako varastettu? Ei yhtään
Nyt lienee aika koputtaa puuta...- rapiskarpalo
Monesko kännykkä käytössä?
-oisko 6 tai 7 oma känny
Monesko merkki?
-kahta ollut
Montako olet hukannut?
-en yhtään pysyvästi
Montako olet kastellut?
-kolme
Montako varastettu?
-ei yhtään - thin.ice
1 tää on muistaakseni viides, vähän jo rikki menossa
2 kahta merkkiä kokeillut
3 en yhtään oo hukannu
4 yhen oon kastelemalla tärvänny
5 eikä ainuttakaan oo varastettu Monesko kännykkä käytössä? 3
Monesko merkki? 2
Montako olet hukannut? 1
Montako olet kastellut? 0
Montako varastettu? 0Monesko kännykkä käytössä?
ööö, kolmaskymmenes...?
Monesko merkki?
Ericsson, Siemens, Vodafone ja Nokia on ainakin olleet käytössä.
Montako olet hukannut?
En yhtäkään.
Montako olet kastellut?
No rikkonut olen varmaan viis-kuus, mut ei ne kastumalla ole rikkoutuneet. Yleensä on palasiksi menneet.
Montako varastettu?
Ei yhtäkään.joku kymmenes. Mulla oli kausi jolloin meni känny / vkl pikku rähinäpäissään. Pari työkännyä on ollu mutta niitä ei voi tähän laskea.
Kolmea eri merkkiä on tullu testattua.
oisko 5
en yhtään
ei yhtäänMonesko kännykkä käytössä?
- Kuudes tai seitsemäs
Monesko merkki?
- Toinen
Montako olet hukannut?
- Yhden, poika varmaan vei roskiin.
Montako olet kastellut?
- En yhtään.
Montako varastettu?
- Ei yhtään.Toinen (ne eivät uskalla mennä rikki)
Eka
0
2 (ei se välttämättä hajoa siitä)
0- hmm.
"Monesko kännykkä käytössä?"
Tää on x kappale. En ole mikään kännykkä-friikki, vaikka kännykkä mulle tosi tärkeä kapine onkin.
"Monesko merkki?"
Ollu Nokiaa.
"Montako olet hukannut?"
En yhtäkään.
"Montako olet kastellut?"
Yks tippui kerran mereen.
"Montako varastettu?"
Ei yhtäkään.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602
