Pieni GALLUP

Monesko kännykkä käytössä?
Monesko merkki?
Montako olet hukannut?
Montako olet kastellut?
Montako varastettu?

14

431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suuria.

      Monesko kännykkä käytössä?
      öö 5-10 oisko 6.

      Monesko merkki?
      Eka. Nokia.

      Montako olet hukannut?
      Yhden.

      Montako olet kastellut?
      Varmaankin kaikki.

      Montako varastettu?
      Ei yhtään. Pari kolme olen löytänyt.

      • korjaus.

        Monesko kännykkä käytössä?
        öö 5-10 oisko 6.

        nyt muistan jo kahdeksan. Taitaa mennä sinne 10.

        Monesko merkki?
        Eka. Nokia.

        Muistin tänki väärin :)
        Mä oon pitäny ainoostaan nokialaisia puhelimina :D


    • uk-ko

      Monesko kännykkä käytössä? En tiiä
      Monesko merkki? En tiiä
      Montako olet hukannut? En yhtään
      Montako olet kastellut? yhden
      Montako varastettu? Ei yhtään

    • Enrique_Lister

      Monesko kännykkä käytössä? 3.
      Monesko merkki? 1.
      Montako olet hukannut? 0
      Montako olet kastellut? 0
      Montako varastettu? 0

    • Jaa-ah, pitää oikein muistella...

      O Varmaan kahdeksas nyt. Oon vaan kolme kuitenkin ostanut ihan uutena. Muut olen saanut ilmaiseksi kavereilta tms.
      O Neljäs merkki. Aloitin nokialaisella ja päädyin takaisin nokialaiseen.
      O Ekan unohdin junaan mutta sain takaisin. En ole sittemmin hukannut :D
      O En yhtään ole kastellut.
      O Eikä yhtään ole pöllitty...

    • Monesko kännykkä käytössä? Viides vuodesta -94 lähtien. Yksi oma ja loput firman työsuhdekännyköitä. Vaihtaa saisi joka toinen vuosi tai entisen hajotessa, mutta en koskaan haluaisi vaihtaa, koska kiinnyn kännykkääni kun se on tullut tutuksi. Pomon kännykkä "hajoaa" vähintään kerran vuoteen. ;-)

      Monesko merkki? Ensimmäinen. Kaikki olleet Nokioita

      Montako olet hukannut? En yhtään

      Montako olet kastellut? En yhtään

      Montako varastettu? Ei yhtään

      Nyt lienee aika koputtaa puuta...

    • rapiskarpalo

      Monesko kännykkä käytössä?
      -oisko 6 tai 7 oma känny
      Monesko merkki?
      -kahta ollut
      Montako olet hukannut?
      -en yhtään pysyvästi
      Montako olet kastellut?
      -kolme
      Montako varastettu?
      -ei yhtään

    • thin.ice

      1 tää on muistaakseni viides, vähän jo rikki menossa
      2 kahta merkkiä kokeillut
      3 en yhtään oo hukannu
      4 yhen oon kastelemalla tärvänny
      5 eikä ainuttakaan oo varastettu

    • Monesko kännykkä käytössä? 3
      Monesko merkki? 2
      Montako olet hukannut? 1
      Montako olet kastellut? 0
      Montako varastettu? 0

    • Monesko kännykkä käytössä?

      ööö, kolmaskymmenes...?

      Monesko merkki?

      Ericsson, Siemens, Vodafone ja Nokia on ainakin olleet käytössä.

      Montako olet hukannut?

      En yhtäkään.

      Montako olet kastellut?

      No rikkonut olen varmaan viis-kuus, mut ei ne kastumalla ole rikkoutuneet. Yleensä on palasiksi menneet.

      Montako varastettu?

      Ei yhtäkään.

    • joku kymmenes. Mulla oli kausi jolloin meni känny / vkl pikku rähinäpäissään. Pari työkännyä on ollu mutta niitä ei voi tähän laskea.

      Kolmea eri merkkiä on tullu testattua.

      oisko 5

      en yhtään

      ei yhtään

    • Monesko kännykkä käytössä?
      - Kuudes tai seitsemäs

      Monesko merkki?
      - Toinen

      Montako olet hukannut?
      - Yhden, poika varmaan vei roskiin.

      Montako olet kastellut?
      - En yhtään.

      Montako varastettu?
      - Ei yhtään.

    • Toinen (ne eivät uskalla mennä rikki)
      Eka
      0
      2 (ei se välttämättä hajoa siitä)
      0

    • hmm.

      "Monesko kännykkä käytössä?"

      Tää on x kappale. En ole mikään kännykkä-friikki, vaikka kännykkä mulle tosi tärkeä kapine onkin.

      "Monesko merkki?"

      Ollu Nokiaa.

      "Montako olet hukannut?"

      En yhtäkään.

      "Montako olet kastellut?"

      Yks tippui kerran mereen.

      "Montako varastettu?"

      Ei yhtäkään.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe