Hei. Olen 29 vuotias nainen ja tarvitsen kiipeilykaveria. Kävin alkeiskurssin vuosi sitten, mutta aika harvakseltaan olen seinälle päässyt joten aika aloittelijan kengissä oon vielä. Löytyykö innokkaita?
Kiipeilyseuraa Tapanilaan
6
3528
Vastaukset
- Novantis
Kyllä löytyy
- kiipeily on kivaa
Olen nyt käynyt pari kertaa pitkästä aikaa Tapanilassa kiipeilemässä ja innostuin taas kiipeilystä aivan valtavasti.
- M25****
Kiinnostaisiko treffikaffet kiipeilyn jälkeen? =) Annatko mailiosoitteen?!
Terv. M25 Hki - Satuu
Moikka,
Jos vielä kaipaat kiipeilyseuraa Tapanilaan niin laita viestiä fairytale_zz(at)hotmail.com
Oon 26 enkä ole kovin usein käynyt kiipeileen viime aikoina, joten ajattelin ryhdistäytyä sen suhteen nyt syksyllä. - kiipeilystä innostunut
Hei!
Joko löysit seuraa? Itse olen myös aloittelijan kengissä ja kiipeilyseura tervetullutta. Otathan yhteyttä, jos olet vielä vailla seuraa: [email protected]. :)
t. 30 v. nainen- susihukka82
Moi :)
Tarvittis varmistajaa ja tottahan toki itekkin toimin vuorostaan varmistajana!
Jos löytyy kiinnostusta niin täältä löytyy meili: http://keskustelu.suomi24.fi/node/8588106
Hyviä syksyn jatkoja :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1442288
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1311578En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1521563- 631254
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1431251The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121131Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä