Hei. Olen 29 vuotias nainen ja tarvitsen kiipeilykaveria. Kävin alkeiskurssin vuosi sitten, mutta aika harvakseltaan olen seinälle päässyt joten aika aloittelijan kengissä oon vielä. Löytyykö innokkaita?
Kiipeilyseuraa Tapanilaan
6
3541
Vastaukset
- Novantis
Kyllä löytyy
- kiipeily on kivaa
Olen nyt käynyt pari kertaa pitkästä aikaa Tapanilassa kiipeilemässä ja innostuin taas kiipeilystä aivan valtavasti.
- M25****
Kiinnostaisiko treffikaffet kiipeilyn jälkeen? =) Annatko mailiosoitteen?!
Terv. M25 Hki - Satuu
Moikka,
Jos vielä kaipaat kiipeilyseuraa Tapanilaan niin laita viestiä fairytale_zz(at)hotmail.com
Oon 26 enkä ole kovin usein käynyt kiipeileen viime aikoina, joten ajattelin ryhdistäytyä sen suhteen nyt syksyllä. - kiipeilystä innostunut
Hei!
Joko löysit seuraa? Itse olen myös aloittelijan kengissä ja kiipeilyseura tervetullutta. Otathan yhteyttä, jos olet vielä vailla seuraa: [email protected]. :)
t. 30 v. nainen- susihukka82
Moi :)
Tarvittis varmistajaa ja tottahan toki itekkin toimin vuorostaan varmistajana!
Jos löytyy kiinnostusta niin täältä löytyy meili: http://keskustelu.suomi24.fi/node/8588106
Hyviä syksyn jatkoja :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682827
- 2012107
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.592091- 711776
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91561- 841278
- 811090
- 951049
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2011049