Hei. Olen 29 vuotias nainen ja tarvitsen kiipeilykaveria. Kävin alkeiskurssin vuosi sitten, mutta aika harvakseltaan olen seinälle päässyt joten aika aloittelijan kengissä oon vielä. Löytyykö innokkaita?
Kiipeilyseuraa Tapanilaan
6
3528
Vastaukset
- Novantis
Kyllä löytyy
- kiipeily on kivaa
Olen nyt käynyt pari kertaa pitkästä aikaa Tapanilassa kiipeilemässä ja innostuin taas kiipeilystä aivan valtavasti.
- M25****
Kiinnostaisiko treffikaffet kiipeilyn jälkeen? =) Annatko mailiosoitteen?!
Terv. M25 Hki - Satuu
Moikka,
Jos vielä kaipaat kiipeilyseuraa Tapanilaan niin laita viestiä fairytale_zz(at)hotmail.com
Oon 26 enkä ole kovin usein käynyt kiipeileen viime aikoina, joten ajattelin ryhdistäytyä sen suhteen nyt syksyllä. - kiipeilystä innostunut
Hei!
Joko löysit seuraa? Itse olen myös aloittelijan kengissä ja kiipeilyseura tervetullutta. Otathan yhteyttä, jos olet vielä vailla seuraa: [email protected]. :)
t. 30 v. nainen- susihukka82
Moi :)
Tarvittis varmistajaa ja tottahan toki itekkin toimin vuorostaan varmistajana!
Jos löytyy kiinnostusta niin täältä löytyy meili: http://keskustelu.suomi24.fi/node/8588106
Hyviä syksyn jatkoja :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1442288
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1311578En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1521563- 631254
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1431251The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121131Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall226975- 156926
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57833Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20819