Muistaako kukaan 80-luvulla sellasta naistrioa kun Barbarella? Oon yrittäny ettiä joka paikasta kyseistä musaa, mut ei löydy! Olin silloin ala-asteikänen ja olis kiva kuunnella millaista on sillon tullu kuunneltua...
Barbarella
9
1210
Vastaukset
- ...........
Löytysköhän juutuubista?
- FrF
Ettet vain tarkoittaisikin Bananarama-trioa?
Barbarella nimittäin on Sven Väthin ja Ralf Hildenbeutelin muodostama miesduo 90-luvun alusta:
http://www.discogs.com/artist/Barbarella
Tuossa taas Bananaramaa:
http://www.youtube.com/watch?v=5n6chxpEINs- disco-tietäjä
Kuulostaa tutulta. Kyllä sellainen bändi taisi olla. Ainakin sellainen vanha leffa on tehty 70-luvulla ja sen soundtrackkia on koveroitu monien artistien toimesta.
- dee ja jii
Barbarella-niminen tyttötrio oli silloin. Muistaakseni niiden kuuluisin biisi oli nimeltään "Sucker For Your Love".
- piitu -78
Joo, kiitos tuhannesti, tuota juuri hainkin!!! :)
- myös -78
piitu -78 kirjoitti:
Joo, kiitos tuhannesti, tuota juuri hainkin!!! :)
Minä kans muistan silloin ala-asteikäisenä kyseisestä musasta tykänneeni ja aloin nyt etsiskellä, vaikka en ollut varma edes bändin nimestä. Jostain vaan yhtäkkiä tuli mieleen ja kiva, kun joku muukin on kaipaillut samaa :)
- tahdon lauleskella
sen aikakauden poppia. Ne mimmit aloitti muistaakseni ensin jossain hollantilaisessa tv-ohjelmassa, mikä oli eroottispainotteinen. Tuollaisia tulee ja menee. Kyllä Suomenkin radioissa soi aikoinaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331299Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691095- 104936
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.42879Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56729- 42726
- 49702
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai94672Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302656- 29635