Muistaako kukaan 80-luvulla sellasta naistrioa kun Barbarella? Oon yrittäny ettiä joka paikasta kyseistä musaa, mut ei löydy! Olin silloin ala-asteikänen ja olis kiva kuunnella millaista on sillon tullu kuunneltua...
Vastaukset 9
- ...........
Löytysköhän juutuubista?
- FrF
Ettet vain tarkoittaisikin Bananarama-trioa?
Barbarella nimittäin on Sven Väthin ja Ralf Hildenbeutelin muodostama miesduo 90-luvun alusta:
http://www.discogs.com/artist/Barbarella
Tuossa taas Bananaramaa:
http://www.youtube.com/watch?v=5n6chxpEINs- disco-tietäjä
Kuulostaa tutulta. Kyllä sellainen bändi taisi olla. Ainakin sellainen vanha leffa on tehty 70-luvulla ja sen soundtrackkia on koveroitu monien artistien toimesta.
- dee ja jii
Barbarella-niminen tyttötrio oli silloin. Muistaakseni niiden kuuluisin biisi oli nimeltään "Sucker For Your Love".
- piitu -78
Joo, kiitos tuhannesti, tuota juuri hainkin!!! :)
- myös -78
piitu -78 kirjoitti:
Joo, kiitos tuhannesti, tuota juuri hainkin!!! :)
Minä kans muistan silloin ala-asteikäisenä kyseisestä musasta tykänneeni ja aloin nyt etsiskellä, vaikka en ollut varma edes bändin nimestä. Jostain vaan yhtäkkiä tuli mieleen ja kiva, kun joku muukin on kaipaillut samaa :)
- tahdon lauleskella
sen aikakauden poppia. Ne mimmit aloitti muistaakseni ensin jossain hollantilaisessa tv-ohjelmassa, mikä oli eroottispainotteinen. Tuollaisia tulee ja menee. Kyllä Suomenkin radioissa soi aikoinaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711156
- 69944
- 86820
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72747- 47718
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko79651- 62609
- 28605
IS Viikonloppu 25.-26.7.2026
Lähes kymmenen vuotta kestänyt putki täysiin 3.0 ristikoihin on Skytän osalta ilmeisesti nyt ohi. Kollegat ovat arvioin67601Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35595