Vain vastustaja puuttuu.
Vastaukset 18
- tarjoat
vain salm(sh)akkia? minä panin peliin koko elämän:)))
- ...
Mä luulin pikavilkaisulla että kyse on paperin koosta.
- ...
runontaja kirjoitti:
on mielestäsi helpompi tuottaa grafiikkaa?
Molemmilla vaikeaa, ainakin mulle. En ole graafikko.
Maalaaminen ja piirtäminen sujuu paremmin isommalle.
mut nyt ei jouda. Loppuviikosta taas kerkee.
- *hymyilee maireasti*
Shakin peluusi ei erityisesti kiinnosta minua. Joten hipin hopin hips asiaan liittyville palstoille fellow!
Shakki on mielestäni tosin siedettävämpää, kuin imelät, hikisen oloiset runot.siinä vaiheessa, kun ML-palstalla huuhaa aloituskirjoituksien kirjoittajat menevät Huuhaa-palstalle kirjoittelemaan.
- *hymyilee maireasti*
runontaja kirjoitti:
siinä vaiheessa, kun ML-palstalla huuhaa aloituskirjoituksien kirjoittajat menevät Huuhaa-palstalle kirjoittelemaan.
No en ole perehtynyt Huuhaa-palstaan. En koskaan elämässäni ole kirjoittanut sinne yhtäkään kirjoitusta.:)
Ja aloituksiakin ainakin minä henkilökohtaisesti teen todella vähiksesti.
No mut: Chess'es on the way, all the way outta'! osaa kirjoittaa runoja...
He, jotka eivät osaa runoilla, siirtyvät novelleihin, he jotkka eivät osaa kirjoittaa novelleja, siirtyvät pitkään proosaan, sanotaan.- *hymyilee maireasti*
runontaja kirjoitti:
osaa kirjoittaa runoja...
He, jotka eivät osaa runoilla, siirtyvät novelleihin, he jotkka eivät osaa kirjoittaa novelleja, siirtyvät pitkään proosaan, sanotaan."He, jotka eivät osaa runoilla, siirtyvät novelleihin, he jotkka eivät osaa kirjoittaa novelleja, siirtyvät pitkään proosaan, sanotaan."
Kukahan valopää sillä tavalla on joskus sanonut? Schydeemihän on nimittäin mielestäni lähestulkoon täydellisesti käänteinen: He, jotka eivät osaa kirjoittaa pitkää proosaa, kirjoittavat usein novelleja ja he jotka eivät osaa minkäänlaista proosaa, yrittävät siitä huolimatta takuulla ainakin runoja.;D No ei: vitsi.
Enhän minä toki sinun runouttasi sinällään tässä arvostele. Olen nimittäin nähnyt ainoastaan yhden runoistasi.:) *hymyilee maireasti* kirjoitti:
No en ole perehtynyt Huuhaa-palstaan. En koskaan elämässäni ole kirjoittanut sinne yhtäkään kirjoitusta.:)
Ja aloituksiakin ainakin minä henkilökohtaisesti teen todella vähiksesti.
No mut: Chess'es on the way, all the way outta'!tutustunut Huuhaa-palstaan, on saamattomuuttasi.
On myös muistettava, kun vastaa huuhaa-kirjoitukseen, ruokkii huuhaata.
Tämä muuten on Chess-musikaalista
http://www.youtube.com/watch?v=TgmoEHnUpjk
Sinänsä tuo vaatii kunnon laitteet kuulostaakseen hyvältä.
Tuossa lisää ky. musikaalista
http://shakkihistoria.blogspot.com/2007/06/viikon-video-8.html*hymyilee maireasti* kirjoitti:
"He, jotka eivät osaa runoilla, siirtyvät novelleihin, he jotkka eivät osaa kirjoittaa novelleja, siirtyvät pitkään proosaan, sanotaan."
Kukahan valopää sillä tavalla on joskus sanonut? Schydeemihän on nimittäin mielestäni lähestulkoon täydellisesti käänteinen: He, jotka eivät osaa kirjoittaa pitkää proosaa, kirjoittavat usein novelleja ja he jotka eivät osaa minkäänlaista proosaa, yrittävät siitä huolimatta takuulla ainakin runoja.;D No ei: vitsi.
Enhän minä toki sinun runouttasi sinällään tässä arvostele. Olen nimittäin nähnyt ainoastaan yhden runoistasi.:)löytyy Sanankäytön PikkuJättiläinen kirjasta.
Novellin yksi pääsäännöistä kuuluu "Jokaisen lauseen on vietävä eteenpäin".
Vastaavasti pitkässä proosassa voi pysähtyä.
Hyvä esimerkki on Remeksen Pedon syleily-kirja.
Runon on oltava sitäkin tiukempi paketti.
Tämä on lainattu ja muistinvarainen joltain keskustelupalstalsta:
Minä rakastan minua
Sinä rakastat minua
Hän rakasta minua
Me rakastamme minua
He rakastavat minua
Nuo rakastavat minua
Mutta miksi minun on
niin paha olla?
- rusalkaa
Ottasin ton isomman arkin, jos multa kysyt.
- ...
runontaja kirjoitti:
monta pienempää, mikäli ei tarvitse isoa arkkia.
Aina ei raaski repiä isoa, kaunista ja täydellistä arkkia kun pieniäkin voi ostaa.
... kirjoitti:
Aina ei raaski repiä isoa, kaunista ja täydellistä arkkia kun pieniäkin voi ostaa.
oma valinta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1661411
- 1151068
Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen37855Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.13833Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki54745En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56731- 70718
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,33674Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle25669- 70661