Vain vastustaja puuttuu.
Vastaukset 18
- tarjoat
vain salm(sh)akkia? minä panin peliin koko elämän:)))
- ...
Mä luulin pikavilkaisulla että kyse on paperin koosta.
- ...
runontaja kirjoitti:
on mielestäsi helpompi tuottaa grafiikkaa?
Molemmilla vaikeaa, ainakin mulle. En ole graafikko.
Maalaaminen ja piirtäminen sujuu paremmin isommalle.
mut nyt ei jouda. Loppuviikosta taas kerkee.
- *hymyilee maireasti*
Shakin peluusi ei erityisesti kiinnosta minua. Joten hipin hopin hips asiaan liittyville palstoille fellow!
Shakki on mielestäni tosin siedettävämpää, kuin imelät, hikisen oloiset runot.siinä vaiheessa, kun ML-palstalla huuhaa aloituskirjoituksien kirjoittajat menevät Huuhaa-palstalle kirjoittelemaan.
- *hymyilee maireasti*
runontaja kirjoitti:
siinä vaiheessa, kun ML-palstalla huuhaa aloituskirjoituksien kirjoittajat menevät Huuhaa-palstalle kirjoittelemaan.
No en ole perehtynyt Huuhaa-palstaan. En koskaan elämässäni ole kirjoittanut sinne yhtäkään kirjoitusta.:)
Ja aloituksiakin ainakin minä henkilökohtaisesti teen todella vähiksesti.
No mut: Chess'es on the way, all the way outta'! osaa kirjoittaa runoja...
He, jotka eivät osaa runoilla, siirtyvät novelleihin, he jotkka eivät osaa kirjoittaa novelleja, siirtyvät pitkään proosaan, sanotaan.- *hymyilee maireasti*
runontaja kirjoitti:
osaa kirjoittaa runoja...
He, jotka eivät osaa runoilla, siirtyvät novelleihin, he jotkka eivät osaa kirjoittaa novelleja, siirtyvät pitkään proosaan, sanotaan."He, jotka eivät osaa runoilla, siirtyvät novelleihin, he jotkka eivät osaa kirjoittaa novelleja, siirtyvät pitkään proosaan, sanotaan."
Kukahan valopää sillä tavalla on joskus sanonut? Schydeemihän on nimittäin mielestäni lähestulkoon täydellisesti käänteinen: He, jotka eivät osaa kirjoittaa pitkää proosaa, kirjoittavat usein novelleja ja he jotka eivät osaa minkäänlaista proosaa, yrittävät siitä huolimatta takuulla ainakin runoja.;D No ei: vitsi.
Enhän minä toki sinun runouttasi sinällään tässä arvostele. Olen nimittäin nähnyt ainoastaan yhden runoistasi.:) *hymyilee maireasti* kirjoitti:
No en ole perehtynyt Huuhaa-palstaan. En koskaan elämässäni ole kirjoittanut sinne yhtäkään kirjoitusta.:)
Ja aloituksiakin ainakin minä henkilökohtaisesti teen todella vähiksesti.
No mut: Chess'es on the way, all the way outta'!tutustunut Huuhaa-palstaan, on saamattomuuttasi.
On myös muistettava, kun vastaa huuhaa-kirjoitukseen, ruokkii huuhaata.
Tämä muuten on Chess-musikaalista
http://www.youtube.com/watch?v=TgmoEHnUpjk
Sinänsä tuo vaatii kunnon laitteet kuulostaakseen hyvältä.
Tuossa lisää ky. musikaalista
http://shakkihistoria.blogspot.com/2007/06/viikon-video-8.html*hymyilee maireasti* kirjoitti:
"He, jotka eivät osaa runoilla, siirtyvät novelleihin, he jotkka eivät osaa kirjoittaa novelleja, siirtyvät pitkään proosaan, sanotaan."
Kukahan valopää sillä tavalla on joskus sanonut? Schydeemihän on nimittäin mielestäni lähestulkoon täydellisesti käänteinen: He, jotka eivät osaa kirjoittaa pitkää proosaa, kirjoittavat usein novelleja ja he jotka eivät osaa minkäänlaista proosaa, yrittävät siitä huolimatta takuulla ainakin runoja.;D No ei: vitsi.
Enhän minä toki sinun runouttasi sinällään tässä arvostele. Olen nimittäin nähnyt ainoastaan yhden runoistasi.:)löytyy Sanankäytön PikkuJättiläinen kirjasta.
Novellin yksi pääsäännöistä kuuluu "Jokaisen lauseen on vietävä eteenpäin".
Vastaavasti pitkässä proosassa voi pysähtyä.
Hyvä esimerkki on Remeksen Pedon syleily-kirja.
Runon on oltava sitäkin tiukempi paketti.
Tämä on lainattu ja muistinvarainen joltain keskustelupalstalsta:
Minä rakastan minua
Sinä rakastat minua
Hän rakasta minua
Me rakastamme minua
He rakastavat minua
Nuo rakastavat minua
Mutta miksi minun on
niin paha olla?
- rusalkaa
Ottasin ton isomman arkin, jos multa kysyt.
- ...
runontaja kirjoitti:
monta pienempää, mikäli ei tarvitse isoa arkkia.
Aina ei raaski repiä isoa, kaunista ja täydellistä arkkia kun pieniäkin voi ostaa.
... kirjoitti:
Aina ei raaski repiä isoa, kaunista ja täydellistä arkkia kun pieniäkin voi ostaa.
oma valinta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lehtikankaan oppilas kuolema
Mistä lie tyttöparka löytyny, mikä ajaa tekemään itsemurhan tuon ikäsenä 😞281107Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S65978- 35867
- 109839
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125816- 38723
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.77622- 51606
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66601- 42599
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.31586Nyt kaatuu Kuisla
Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee27533Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei2522- 49508
Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev117498- 94486
- 60474
- 45446
- 39433
- 35417