Silmämeikin pohjustus

voide??

Niin suositelkaapa mulle jotain hyvää silmämeikin pohjustusvoidetta?
Lumenella on ihan hyvä Beauty Base tuubi, mutta vaihteeksi haluaisin kokeilla jotain muuta.. Mielellään samaa hintaluokkaa kuin tuo Lumene, ehkä vähän hinnakkaampikin jos ei muuten..
Kiitoss:o))))

12

2312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vinkkinä

Hei!
      Miksi ihmeessä et ostaisi meikin pohjustukseen tarkoitettua voidetta mikä käy kaikkialla meikkivoiteen alle myös silmämeikin alle!
      Tai...valovoidetta millä on muutakin käyttöä kuten tummien silmänalusten peitto tai valoa ksvoille yms.

• RouWa B

jos haluaa kunnon tuotteen,niin ei kannata sortua mihinkään kokoihon pohjustusvoiteisiin,osta se täsmätuote.
      Itselläni ei kestä luomiväri jostain syystä ja aina kun osti värin niinse näytti sitten luomella toiselle.......mutta ostin sitten ihan heräteostona Guerlainin base paupiers nimisen tuotteen niin kyllä pysyy luomivärit ja on just senvärisiä kun pitääkin..joku tietenkin neuvoo että pohjusta meikkivoiteella tai puuterilla,mutta ei auttanut sekään.Ihana purkki joka on helppo kuljettaa mukana,maksoi n 30e mutta tosi riittoisa :)eikä kuivata luomia tai muutakaan ei toivottua.

• vinkeistä

Joo ei noista kasvomeikin pohjustusvoiteista mihinkään ole. Jossain jopa sanottiin, ettei sitä edes saa laittaa silmän alueelle? Ja kyllä sen eron sitten huomaa, kun käyttää sitä täsmätuotetta.
        30 e on silti aika paljon niin pienestä putelista. :-( No jooh täytyypä vielä katella..

• Suosittelija
        vinkeistä kirjoitti:

Joo ei noista kasvomeikin pohjustusvoiteista mihinkään ole. Jossain jopa sanottiin, ettei sitä edes saa laittaa silmän alueelle? Ja kyllä sen eron sitten huomaa, kun käyttää sitä täsmätuotetta.
        30 e on silti aika paljon niin pienestä putelista. :-( No jooh täytyypä vielä katella..

se on sellainen "kova"aine ei ole niinkun voidemainen,minäkin käytän jokapäivä eikä tunnu vajuvan mihinkään.

• vinkkinä

Kyllä jotkut meikinpohjustusaineet toimivat myös silmämeikin alla.
        Ja tuo valovoide toimii erityisen hyvin under eye concealer. tiedän mistä kirjoitan kun olen jonkin verran tehnyt meikkejä myös muille kun itselle jopa opettanut muita meikkaamaan.
        Meikkivoidetta ei pidä laittaa luomelle!!! Jos meikkivoide on vähänkin hoitava se rasvoittaa lisää luomea ja aiheuttaa sen, että luomiväri ei kestä!!!!
        Jos käyttää meikinpohjustusainetta, silmämeikin pohjustusainetta tai valovoidetta silmämeikissä kiinnitetään nuo aineet irtopuuterilla.

• RouWaB
        vinkkinä kirjoitti:

Kyllä jotkut meikinpohjustusaineet toimivat myös silmämeikin alla.
        Ja tuo valovoide toimii erityisen hyvin under eye concealer. tiedän mistä kirjoitan kun olen jonkin verran tehnyt meikkejä myös muille kun itselle jopa opettanut muita meikkaamaan.
        Meikkivoidetta ei pidä laittaa luomelle!!! Jos meikkivoide on vähänkin hoitava se rasvoittaa lisää luomea ja aiheuttaa sen, että luomiväri ei kestä!!!!
        Jos käyttää meikinpohjustusainetta, silmämeikin pohjustusainetta tai valovoidetta silmämeikissä kiinnitetään nuo aineet irtopuuterilla.

ei tässä eilisen teeren poikia olla juu,myös minä olen kauneudenhoitoalalla ollut parikymmentä vuotta.(Meikkauksen lisäksi Hius-ala)Mutta niitä neuvoja vieläkin kuulee että meikkivoitella pohjustetaan.Henkilökohtaisesti silmämeikinpohjustsaineella saan paremman lopputuloksen kun millään valovoiteilla,jos ajatellaan luomivärin pysyvyyttä.

• riittoisa pieni purkki

ps. tuossakin purkissa lukee, että säilyy avattuna 6 kk, eli ei paljon haittaa vaikka olis kuinka pieni tai suuri purkki, ja sama lukee mm. tummien silmänalusten peittämiseen tarkoitetun voiteen tuubissa tai ripsivärituubissa.

Mutta asiaan: Guerlain on hyvä, ja riittoisa. Laitan sitä ensiksi, sitten puuteria ja sen jälkeen luomivärin ja rajaukset. Kestää koko työpäivän.

• Sama rouva
        riittoisa pieni purkki kirjoitti:

ps. tuossakin purkissa lukee, että säilyy avattuna 6 kk, eli ei paljon haittaa vaikka olis kuinka pieni tai suuri purkki, ja sama lukee mm. tummien silmänalusten peittämiseen tarkoitetun voiteen tuubissa tai ripsivärituubissa.

Mutta asiaan: Guerlain on hyvä, ja riittoisa. Laitan sitä ensiksi, sitten puuteria ja sen jälkeen luomivärin ja rajaukset. Kestää koko työpäivän.

Sama systeemi mulla sen käytössä ollut,ja varmaan käytän yli puoli vuotta sitä,tottakai virmat laittaa semmosen ajan että ostettas kiireesti uusi:)

• ...

Makeup Storen eyeprimer on myös hyvä. Maksaa n. 16€ ja meikki pysyy ainakin minulla todella hyvin ja näyttää luomivärin oikean värin.

• ikinä kokeilemani

Sisleyltä "Phytocernes Anti-cernes Anti-poches
      Eye Concealer with botanical extracts". Tuubi oli järkyttävän hintainen, mutta kestää minulla monta vuotta ja on aivan ihanan hoitava ja kirkastava.

• minnilaalaa

Ostin huutonetistä tuon otsikon tuotteen ja pohjassa oli päiväys 2002. Mitä se tarkoittaa?? Valmistuspäivää vai parasta ennen päivää??

• ...
        minnilaalaa kirjoitti:

Ostin huutonetistä tuon otsikon tuotteen ja pohjassa oli päiväys 2002. Mitä se tarkoittaa?? Valmistuspäivää vai parasta ennen päivää??

Omanikin olisi siis jo poisheittokunnossa, mutta en ole raaskinut......
        Ei näy päivämäärää, vain se symboli: avattu purkki ja siinä sisällä 6M.
        Uusi avaamaton on kaapissa, ja S-kantiksena nyt muutettu pakkaus, toivottavasti tuotetta
        ei ole menty pilaamaan, mulle ainakin kelpaa tämä vanha, tälläkin viikolla silmämeikki
        kesti 13 h siistinä, ainoastaan ripsari vähän mureni poskille, ja osan aikaa päivästä oli todella vauhtia
        ja hikiset tunnelmat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      64
      16188
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      35
      4240
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      297
      2557
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      135
      1858
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      131
      1523
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      386
      1469
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      13
      1283
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1243
    9. Onko PS kaaoksessa?

Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P
      Perussuomalaiset
      76
      972
    10. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      115
      945
    Aihe