sinulla on ollut ja moniko niistä on johtanut vakavampaan suhteeseen?
Montako irtosuhdetta
9
517
Vastaukset
- Kertavielä
Muutama on johtanut eri pituisiin suhteisiin. Mikä on vakavaa, mikä ei. Yksin tässä olen ja kivasti vapaa mies. No ehkä kerta vielä :)
- jytgfsd
Irtosuhde? Ei kai mikään suhde länsimaissa ala vakavasti?
- ja....
viisi
- Papeete1
Jotain miehen logiikkaa kun en yhtään tajua. Ei voi olla irtosuhdetta jos siitä tulee vakava suhde. Sehän on silloin vain sen vakavan suhteen aloitusta. Vakavatkin suhteet alkaa jostain.
Irtosuhde on mielestäni sellainen jonka ei ole tarkoituskaan ikinä muuttua vakavaksi eikä se sitä teekkään. Siksi sen määritelmä pysyy irtosuhteena. Tai sitten kaikki viritykset ovat irtosuhteita alussa.
Mulla taitaa olla 1 sellainen juttu jonka jatkaminen oli mulle täysin yhdentekevää. Oltiin kun nähtiin, ja väliaikoina ei yhteyksiä pidetty.
Yhden yön juttuja mulla taasen on ollut n.4 ja oikeastaan vain yhdestä olisin voinut haluta enemmänkin jatkoa. Muissa oli melkeinpä yhdentekevää mitä tapahtuu jatkossa vai tapahtuuko mitään. - ,,,,,
varmaankin sivusuhdetta, eihän tuossa muuten ole mitään järkeä?
- TaateliAivo
Yhden yön juttuja tarkoitin, joita ei ole tarkoitus jatkaa.
Mulla itellä on 4 yhden yön juttua takana, joista yhden kanssa alettiin seurustella. Varmaan olen ollut onnellisin hänen kanssaan ja oli helppo tavata myöhemmin selvänä, kun oli jo yhteinen yö takana.
Väkiste tietysti tuli mieleen alkuun, että kiinnostin vain seksin merkeissä. - ,,,,,
TaateliAivo kirjoitti:
Yhden yön juttuja tarkoitin, joita ei ole tarkoitus jatkaa.
Mulla itellä on 4 yhden yön juttua takana, joista yhden kanssa alettiin seurustella. Varmaan olen ollut onnellisin hänen kanssaan ja oli helppo tavata myöhemmin selvänä, kun oli jo yhteinen yö takana.
Väkiste tietysti tuli mieleen alkuun, että kiinnostin vain seksin merkeissä.niin vain seksin merkeissä, ei seksi ole "vain"
lopetin laskennan kolmannen jälkeen.
Irtosuhteista ei tehdä vakavaa, koska silloin ei kyse ole irtosuhteesta.
Free love
http://www.youtube.com/watch?v=OrUnv9Szd8YJa on niistä osa vakavampaankin johtanut. Viimeisin naimisiin asti, että terveisiä vaan kaikille moralisteille ja muille saamattomille vätyksille. ;-)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu463516- 1362525
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti172494Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151973- 161436
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731337- 1061324
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1531043- 931027
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21969