Selitän.
Myönnän että kirjoitan toisille rumasti. Yleensä taidan sanoa jotakuta helvetin idiootiksi. Toistaiseksi kukaan ei ole ilmaissut kauhean suurta loukkaantumista ainakaan saman tien. Olen valmis pahoittelemaan tätä uskaliasta tapaa, jos se kohdetta häiritsee. Silloin siitä pitänee varmaan sanoa jotenkin, koska liskot eivät ole ajatuksenlukijoita.
Joka tapauksessa helvetin idiootti- kommentti kirpoaa silloin, kun joku hyvä tyyppi kirjoittaa jotakin tyhmää. Sanon esim. buddya helvetin idiootiksi. Myös ratikkakuskia olen sanonut helvetin idiootiksi, jos olen ollut eri mieltä siitä, mistä puhutaan.
Tässä tulee nyt se vaikea kohta. Ratikkakuski on mielestäni loistotyyppi eikä tietenkään yleisesti ottaen idiootti. Kommenttini on siis niin sanotusti tilanteeseen liittyvä.
No, ehkä joku mielestäni onkin täydellinen idiootti, mutta en sano sitä. Sananvapaus on hienoa, mutta onko odotettavissa mitään muuta kuin harmeja, jos ilmoitan että x on työtön narkkari ja y on laitoksesta karannut ja z on täysin pimee?
(Yhden ihmisen kohdalla teen poikkeuksen, ja tämän erityiskohtelun saa osakseen yrmiö. Se johtuu siitä, että olen helvetin kypsä siihen tapaan, jolla hän puhuu erään kirjoittajan puolisosta.)
Onko vielä jotain epäselvää?
seliseli
32
828
Vastaukset
- sulla
sulakkeet?
- entäs....
Peteaakkossoppa ja radio-ohjattava Richartti?
- gek-ko
siinä kun sanon että luvassa tuskin on muuta kuin harmeja, jos ihan mihinkään liittymättä sanoo että se on sitä ja joku tota.
Hauku mua läheskään tarpeeksi usein. Saisko vähän lisää ;)
- gek-ko
läimin sinua kärpäslätkilläni? Minä saan käyttää näitä kärpäslätkiä aseena, muut eivät. Tai jos käyttävät niin sitten minäkin käytän aseena mitä vaan.
- kovaa ruoskintaa. Nämä ovat ruotsin armeijan kärpäslätkät. Kestätkö nyt varmasti, vässykkä? gek-ko kirjoitti:
läimin sinua kärpäslätkilläni? Minä saan käyttää näitä kärpäslätkiä aseena, muut eivät. Tai jos käyttävät niin sitten minäkin käytän aseena mitä vaan.
- kovaa ruoskintaa. Nämä ovat ruotsin armeijan kärpäslätkät. Kestätkö nyt varmasti, vässykkä?Kyllä minua nyt hävettää kun minua näin julkisesti nöyryytetään.
*punastelee useista paikoista*- gek-ko
buddy-love kirjoitti:
Kyllä minua nyt hävettää kun minua näin julkisesti nöyryytetään.
*punastelee useista paikoista*sinua nöyryytän ja haukun ihan ilokseni. Mietin tässä sitä, että miltä näyttäisitkään jos kietoisit jonkun punaisen verhon kaulaasi ja huivin päähän.
Lyödään vetoa, ettet ehdi kiertää korttelia tässä asussa ennen kuin kytät ehtii. gek-ko kirjoitti:
sinua nöyryytän ja haukun ihan ilokseni. Mietin tässä sitä, että miltä näyttäisitkään jos kietoisit jonkun punaisen verhon kaulaasi ja huivin päähän.
Lyödään vetoa, ettet ehdi kiertää korttelia tässä asussa ennen kuin kytät ehtii.Tajunnut miten näkymättömäksi kykenen muuttumaan.
*muuttuu*
Oikeasti minua ei näe edes videoilla jos en halua olla näkyvillä (pitää olla todella monta kameraa etten kykenisi välttelemään niitä).gek-ko kirjoitti:
sinua nöyryytän ja haukun ihan ilokseni. Mietin tässä sitä, että miltä näyttäisitkään jos kietoisit jonkun punaisen verhon kaulaasi ja huivin päähän.
Lyödään vetoa, ettet ehdi kiertää korttelia tässä asussa ennen kuin kytät ehtii.Jostakin mystisestä syystä kanniskella suitsukkeita ja mutista outoja loitsuja.
- gek-ko
buddy-love kirjoitti:
Tajunnut miten näkymättömäksi kykenen muuttumaan.
*muuttuu*
Oikeasti minua ei näe edes videoilla jos en halua olla näkyvillä (pitää olla todella monta kameraa etten kykenisi välttelemään niitä).ja lakana lepattaa tuulessa, no sukkia saat käyttää kun on ikävä keli.
Saat suorittaa tehtävän myös näkymättömänä, mitäpä se minulle kuuluu. Selitä poliisille sitten.
No paljosta lyödään vetoa? - gek-ko
buddy-love kirjoitti:
Jostakin mystisestä syystä kanniskella suitsukkeita ja mutista outoja loitsuja.
katso ortodoksinen pääsiäisenvietto telkasta tai tuubista niin pääset jyvälle.
Oikeastaan voisit lähteä stockan edestä ja kulkea kohti katajanokkaa. gek-ko kirjoitti:
ja lakana lepattaa tuulessa, no sukkia saat käyttää kun on ikävä keli.
Saat suorittaa tehtävän myös näkymättömänä, mitäpä se minulle kuuluu. Selitä poliisille sitten.
No paljosta lyödään vetoa?Vastaavaa lupaisit tehdä jos voitan vedon?
- gek-ko
buddy-love kirjoitti:
Vastaavaa lupaisit tehdä jos voitan vedon?
kelpaa.
No mitä mun pitäis sitte tehä? -Okei :D Olen messissä, kunhan se ei tapahdu netissä. gek-ko kirjoitti:
katso ortodoksinen pääsiäisenvietto telkasta tai tuubista niin pääset jyvälle.
Oikeastaan voisit lähteä stockan edestä ja kulkea kohti katajanokkaa.Ajattelin sellaista intialaistyyppistä hihhulointia, johon ujutetaan Tintti-sarjakuvien tyyppistä lisäväriä.
gek-ko kirjoitti:
kelpaa.
No mitä mun pitäis sitte tehä? -Okei :D Olen messissä, kunhan se ei tapahdu netissä.Kuitenkin laitta tuubiin videot.
Alettaisko sellainen kerta kerralta paheneva kierre?
Aion olla helvetin idiootti jatkossakin. ;-)
- gek-ko
...*******n näätä!
- gek-ko
Ratikkakuski kirjoitti:
Nälkäinen näätä liskon syö.
aion olla raato ja haista pahalle. Joudut nielemään minut oman yrjösi kanssa. Vai kävisikö se kastikkeesta?
gek-ko kirjoitti:
aion olla raato ja haista pahalle. Joudut nielemään minut oman yrjösi kanssa. Vai kävisikö se kastikkeesta?
Nyt meni ruokahalu ja äiti on kieltänyt heittämästä ruokaa pois, mutta kuka helvetti syö päivänvanhaa spagetin jämää? Että kiitti vaan. :-(
- gek-ko
Ratikkakuski kirjoitti:
Nyt meni ruokahalu ja äiti on kieltänyt heittämästä ruokaa pois, mutta kuka helvetti syö päivänvanhaa spagetin jämää? Että kiitti vaan. :-(
vehnätahnaa, koeta vaikka. Tilsaa hieman lusikalla niin huomaat että ihan yhtä hyvin voit kaataa lautaselle jauhoja ja liimaa ja tulos on sama.
Pidätkö klimpeistä ja sattumista? Siis kastikkeessa? Mmmmm, siinähän lähtee ihan mielikuvitus liikkeelle. Mitä kaikkea kastikkeessa voikaan olla. Oletko kuullut tapaturmista lihanjalostuspaikoissa? Ne ovat vallan meheviä. gek-ko kirjoitti:
vehnätahnaa, koeta vaikka. Tilsaa hieman lusikalla niin huomaat että ihan yhtä hyvin voit kaataa lautaselle jauhoja ja liimaa ja tulos on sama.
Pidätkö klimpeistä ja sattumista? Siis kastikkeessa? Mmmmm, siinähän lähtee ihan mielikuvitus liikkeelle. Mitä kaikkea kastikkeessa voikaan olla. Oletko kuullut tapaturmista lihanjalostuspaikoissa? Ne ovat vallan meheviä.Useampikin kaverini oli lukioaikana kesätöissä HK:n "luupörssissä". Kukaan ei syönyt muuta kuin kokolihaa sinä kesänä. Ei edes tilsattuna. ;-)
- eeeeee
on joskus ympäristöä rasittava oire, mutta emmeköhän me sen kestä
- gek-ko
on toisemme. Meinaan vertaisryhmämielessä.
hyväksytty. Tosin mikään ei ollut epäselvää sitä ennenkään:)
- gek-ko
otsa, kun naama:) on kiinni edellisen sanan pehvassa :)
Ihan hyvän näköinen. gek-ko kirjoitti:
otsa, kun naama:) on kiinni edellisen sanan pehvassa :)
Ihan hyvän näköinen.yksinkertaisilla blondeilla on harvinaisen korkea otsa:)
Normaali terve ihminen ei käytä yrmion kaltaista puhetta vuositolkulla. Ei edes kännissä, eikä edes kännissä netissä.
- gek-ko
ollaanhan me kahnattu, mutta kai me ollaan jotenkin ne sovittukin. Näin mä oon ymmärtäny.
- KoppavaHoro
selitellä jotain tollasta. Sori vaan.
Et sä ole ketään satunnaista ohikulkijaa nimitellyt helvetin idiootiksi, vaan kyllä se on niin, että ne vakkarit, jotka ovat osansa saaneet joko osaavat suhtautua tai sitten eivät osaa. Ja jos eivät, niin se on heidän ongelmansa.
Idiootit jäävät kantamaan kaunaa tuollaisesta ja idiootit jätämme omaan arvoonsa.- gek-ko
senki idiootti. Tai no... onhan tää oikeestaan. Päätin silti näin eksplisiittisesti ilmaista näkemykseni johonkin asiaan liittyvästä nimittelystä/ pelkästä nimittelystä. Ne ovat 2 eri asiaa. Mummielestä.
Jos täällä vaikka ois joku joka tekeekin tällä selonteolla jotain, no jaa, kukahan sekin olis, no vittu oikeessa oot.
Vitun idiootti! - Vitun__idiootti
gek-ko kirjoitti:
senki idiootti. Tai no... onhan tää oikeestaan. Päätin silti näin eksplisiittisesti ilmaista näkemykseni johonkin asiaan liittyvästä nimittelystä/ pelkästä nimittelystä. Ne ovat 2 eri asiaa. Mummielestä.
Jos täällä vaikka ois joku joka tekeekin tällä selonteolla jotain, no jaa, kukahan sekin olis, no vittu oikeessa oot.
Vitun idiootti!Oliko jotain asiaa?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1216942Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243797- 1862615
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2872510Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1962121Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.101976Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.3001830Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.1351421- 721336
Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.271315