mies, jota ei ole

just a dream

yksi kuvaus lisää. tässä lähinnä unelmamies, ei ihanne:

vartalo:
pituutta n.165-175, hoikka, normaali tai vähän lihaksikas. ei missään nimessä mitään hunks-miestä. vahvat ja isot kädet ovat seksikkäät. ei selkä-/rintakarvoja hirveästi, vähän SAA olla.

kasvot:
partaa saa olla pieni sänki tai pukinparta. EI VIIKSIÄ! muuten kasvoilla ei juuri ole väliä, miehekkäät kasvot kuitenkin. miehen pitää näyttää mieheltä eikä miltään babyface poikabändipopparilta. pitkät hiukset (yli olkapäiden/puoleen selkään) olisivat jumalaiset, niskaan asti ohuet suorat hiukset on kivat myös tai sitten ihan lyhyet. perus hiusmalli on tylsä. kaljukin käy ja on seksikäs. hiusten värillä ei ole väliä. silmien värilläkää ei ole väliä, mutta siniset silmät on eniten mieleen.

perusluonne:
ei liian sosiaalinen jokapaikanhöylä tai bilettäjä. suhteessakin mies saa olla itsenäinen ja toteuttaa harrastuksiaan rauhassa. naistaan kohtaan hellä, rakastava ja suojeleva. pitää olla paljon huumorintajua, ei siis liian vakava. tykkää viettää aikaa kotona esim. leffoja katsellessa, mutta käy myös ulkona. ei käytä liikaa alkoholia (ei jokaviikkoista ympärikänni ryyppäämistä), max. muutaman kerran kuukaudessa. saa tupakoida (itse en tupakoi, mutta ei se minua haittaa). harrastuksilla, työllä, ammatilla ei väliä. ei saa olla uskovainen. musiikkimaku saisi mieluiten olla rokkia/metallia niin ei tulisi kinaa. mitään lahjoja sun muuta krääsää ei tarvitse ostella!
seksiä useita kertoja viikossa. sängyssä saa olla luova. intohimoa pitää olla ja saa käyttää kovia otteita.

jos joku joka tunnistaa itsensä kuvauksesta edes osittain, uskon että maailma on heti paljon parempi paikka.

20

1509

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei tietenkään saa!

sehän sotkisi sinun maailmasi heti, kuinka joku voisikaan olla niin tyhmä, että uskoisi jumalaan. Onhan se paljon "trendikkäämpää" uskoa hölynpölyyn siitä, että maailma on syntynyt "tyhjästä" alkuräjähdyksestä. Onhan se niin "mageeta" ajatella, että mitään jumalaa ei ole ja että kuoleman jälkeen on vain tyhjyyttä. Ei ole mitään helvettiä, eikä taivasta. Kaikki tapahtuu vain sattumalta tai on vain hyvää "tsägää" tsägäänkö sinäkin perustat kaiken? Ei mihinkään muuhun, ihminen, joka uskoo johonkin on sinun mielestäsi heti pelle, koska itse et usko mihinkään, et edes omaan itseesi.

• Mies-

En ole alkuperäinen kirjoittaja, mutta onpa sinulla naurettava kuva uskonnottomuudesta. Itse en kelpuuta uskovaista, koska se tuppaa johtamaan (tässä demonstroimasi kaltaiseen) kiihkoiluun. Maltillisenakin se kuvastaa logiikkaa vieroksuvaa ja todellisuutta pakenevaa asennetta.

Alkuperäiselle kirjoittajalle: olen kymmenisen senttiä ihannemiestäsi pidempi, muuten natsaa oikeastaan kaikki. Älä siis menetä toivoasi :)

• Kiihkoillaan...
        Mies- kirjoitti:

En ole alkuperäinen kirjoittaja, mutta onpa sinulla naurettava kuva uskonnottomuudesta. Itse en kelpuuta uskovaista, koska se tuppaa johtamaan (tässä demonstroimasi kaltaiseen) kiihkoiluun. Maltillisenakin se kuvastaa logiikkaa vieroksuvaa ja todellisuutta pakenevaa asennetta.

Alkuperäiselle kirjoittajalle: olen kymmenisen senttiä ihannemiestäsi pidempi, muuten natsaa oikeastaan kaikki. Älä siis menetä toivoasi :)

hetihän se on kiihkoilua kun kertoo mielipiteensä. Millä perusteella ihminen on toinen toistaan parempi, kaikki me olemme samanlaisia ja samanarvoisia jumalan edessä. Ei jumala lakkaa olemasta, vaikka häneen ei usko, ei häntä kiinnosta se, uskooko joku häneen vai ei. Jumala on suurin taiteilija kaikista, hänhän on luonut kaiken, siksi hän on: GOD THE CREATOR.
        Jumala ei ole mikään vitsi, eikä jeesus ole mikään vitsi. Mitä toisella puolella on? Kokeile, jos haluat saada yhteyden hyvään, niin saat sen, jos haluat seurata saatanaa on se sinun oma asiasi. Mistä tämän maailman ongelmat johtuvat? Itsekkyydestä ja välinpitämättömydestä, teknologia on tämän päivän jumala, kukaan ei halua tunnustaa jumalaa, koska ihminen on asetettu hänen tilalleen. Mitä kukaan olisi ilman jumalaa, ei mitään. Jokainen valitsee puolensa, mutta jumala on totta, ajattelit sinä hänestä mitä tahansa, ei hän mihinkään katoa.

• Mies-
        Kiihkoillaan... kirjoitti:

hetihän se on kiihkoilua kun kertoo mielipiteensä. Millä perusteella ihminen on toinen toistaan parempi, kaikki me olemme samanlaisia ja samanarvoisia jumalan edessä. Ei jumala lakkaa olemasta, vaikka häneen ei usko, ei häntä kiinnosta se, uskooko joku häneen vai ei. Jumala on suurin taiteilija kaikista, hänhän on luonut kaiken, siksi hän on: GOD THE CREATOR.
        Jumala ei ole mikään vitsi, eikä jeesus ole mikään vitsi. Mitä toisella puolella on? Kokeile, jos haluat saada yhteyden hyvään, niin saat sen, jos haluat seurata saatanaa on se sinun oma asiasi. Mistä tämän maailman ongelmat johtuvat? Itsekkyydestä ja välinpitämättömydestä, teknologia on tämän päivän jumala, kukaan ei halua tunnustaa jumalaa, koska ihminen on asetettu hänen tilalleen. Mitä kukaan olisi ilman jumalaa, ei mitään. Jokainen valitsee puolensa, mutta jumala on totta, ajattelit sinä hänestä mitä tahansa, ei hän mihinkään katoa.

Perusteltu mielipide ei ole kiihkoilua. Dogman julistaminen on. Teet näistä kahdesta jälkimmäistä. En seuraa saatanaa, en usko moiseen hölynpölyyn sen enempää kuin uskon joulupukkiin tai jumaliin. Teknologia ja ihminen, kumpikaan ei ole jumala. Ne ovat teknologia ja ihminen. Minä en vastaa teoistani mielikuvitusystävälleni joka anteeksiantaa pahat tekoni ja rankaisee niitä joista en pidä. Minä vastaan teoistani oikeille ihmisille, niille joita satutan. Minä kannan itse vastuuni.

Tämä ei kuitenkaan ole mikään teologia foorumi. Uskomuksesi eivät kiinnosta minua lainkaan: ne eivät vaikuta todelliseen maailmaan tai elämääni mitenkään. Pahoitteluni.

• Ymmärrän henkilöä,
        Mies- kirjoitti:

Perusteltu mielipide ei ole kiihkoilua. Dogman julistaminen on. Teet näistä kahdesta jälkimmäistä. En seuraa saatanaa, en usko moiseen hölynpölyyn sen enempää kuin uskon joulupukkiin tai jumaliin. Teknologia ja ihminen, kumpikaan ei ole jumala. Ne ovat teknologia ja ihminen. Minä en vastaa teoistani mielikuvitusystävälleni joka anteeksiantaa pahat tekoni ja rankaisee niitä joista en pidä. Minä vastaan teoistani oikeille ihmisille, niille joita satutan. Minä kannan itse vastuuni.

Tämä ei kuitenkaan ole mikään teologia foorumi. Uskomuksesi eivät kiinnosta minua lainkaan: ne eivät vaikuta todelliseen maailmaan tai elämääni mitenkään. Pahoitteluni.

joka vastasi ensimmäisenä alkuperäisen viestiin.Olen itsekin uskovainen ja olen sitä mieltä,että hän halusi antaa hiukan samalla mitalla takaisin,kun tuppaa olemaan sellaisia ateisteja,jotka eivät perustele näkökantojaan,vaan suoraan töksäyttävät,että olet tyhmä/kelpaamaton,koska uskot,ja kun monesti ateistit ovat "hyökänneet" samalla tavalla vastaan,joten fifty-fifty in a way.Lisäksi pitäisi hyväksyä,että kummallakin puolella on omat argumenttinsa:uskovaiset vetoavat siihen,että ateistien ajattelumalli on tyhmä siinä mielessä,että maailma olisi syntynyt tyhjästä,kun taas ateistit vetoavat siihen,että on tyhmää uskoa Jumalaan,koska he eivät "näe" Häntä.Mutta on todella typerää verrata Jumalaa joulupukkiin,sillä esim. Raamatussa on historiallista tietoa ja Jeesukin on ollut todistettavasti elossa yms.,niin ei nyt sentään joulupukkiin ole verratttavissa. Maailmassa tapahtuu niin paljon ihmeitä,joita ei voi tieteen keinoin todistaa.(Ei nyt liity sinällään aloitukseen,mutta tulipahan sanottua.)

• ajw
        Ymmärrän henkilöä, kirjoitti:

joka vastasi ensimmäisenä alkuperäisen viestiin.Olen itsekin uskovainen ja olen sitä mieltä,että hän halusi antaa hiukan samalla mitalla takaisin,kun tuppaa olemaan sellaisia ateisteja,jotka eivät perustele näkökantojaan,vaan suoraan töksäyttävät,että olet tyhmä/kelpaamaton,koska uskot,ja kun monesti ateistit ovat "hyökänneet" samalla tavalla vastaan,joten fifty-fifty in a way.Lisäksi pitäisi hyväksyä,että kummallakin puolella on omat argumenttinsa:uskovaiset vetoavat siihen,että ateistien ajattelumalli on tyhmä siinä mielessä,että maailma olisi syntynyt tyhjästä,kun taas ateistit vetoavat siihen,että on tyhmää uskoa Jumalaan,koska he eivät "näe" Häntä.Mutta on todella typerää verrata Jumalaa joulupukkiin,sillä esim. Raamatussa on historiallista tietoa ja Jeesukin on ollut todistettavasti elossa yms.,niin ei nyt sentään joulupukkiin ole verratttavissa. Maailmassa tapahtuu niin paljon ihmeitä,joita ei voi tieteen keinoin todistaa.(Ei nyt liity sinällään aloitukseen,mutta tulipahan sanottua.)

Tilasko joku kaks idioottia kertomaan uskonnosta jonka mukaan he itse eivät elä?

Kun teidän jeesuksenne sanoi "antakaa lapsien tulla minun tyköni" niin hän tuskin tarkoitti että menkää suomi24 foorumille kiihkoileen ja hyökkäileen yksinäisten naisten postien kimppuun.

Lukekaapa se raamattu vie pari sataa kertaa ja koittakaapa ymmärtää sen sisältö.

• kovin terveeltä,
        ajw kirjoitti:

Tilasko joku kaks idioottia kertomaan uskonnosta jonka mukaan he itse eivät elä?

Kun teidän jeesuksenne sanoi "antakaa lapsien tulla minun tyköni" niin hän tuskin tarkoitti että menkää suomi24 foorumille kiihkoileen ja hyökkäileen yksinäisten naisten postien kimppuun.

Lukekaapa se raamattu vie pari sataa kertaa ja koittakaapa ymmärtää sen sisältö.

jos pitää oikein vihata.Mutta sinä näköjään tunnetkin kaikki meidät täällä ruudun takana?Niin ja taidat kokea olevasi jotenkin muita parempi ihminen,joka luokittelee toiset paremmiksi ja toiset huonommiksi?Sairasta...Et sinä ole mikään määrittelemään,ketkä saavat täällä palstalla kirjoittaa,sori.Niin ja uskonnonvapaus tai uskontokuntiin kuulumattomuus ovat molemmat yhtäläisiä oikeuksia.Itse todistit vain oman ahdasmielisyytesi.Sen vielä sanon,etten ole hyökännyt kenenkään kirjoituksia vastaan,mutta sinulla on näköjään asenneongelma luetunymmärtämisvaikeuksia.

P.S Lue itse edes kerran Raamattu ennen kuin tulet itse tänne "kiihkoilemaan".Kertoo lisäksi aika paljon typeryydestä,kun alennutaan nimittelemään toisia,todella kypsää...NOT

• Ymmärrän henkilöä, kirjoitti:

Ensinnäkin miksi kenenkään pitäisi perustella oma näkökantansa toiselle? Se että ei usko tai uskoo johonkin niin on sen ihmisen oma asia eikä sen varmaankaan tarvii sitä perustella yhtään kenellekkään.

Ihmettelin myös ton ensimmäisen kaverin hyökkäystä heti ton ap:n kimppuun. Ap sanoi ettei halua uskovaista ja tää yks kaveri heti lähtee laittamaan sanoja toisen suuhun, missään kohtaa ap ei sanonut uskovaisia tyhmiksi tai muuta. Ihmettelen välillä, että miten teitä uskovaisia ottaa niin kovasti aina se jos ihminen ei halua uskovaista? Painaako siellä sisällä sitten jokin pieni epäilys kaiken suhteen ja jos joku sitä arvostelee (ei edes tapahtunut näissä posteissa) niin heti pitää alkaa hyökkäys kannalle sitä ihmistä vastaan.

Kannattaa myös aina vähän miettiä sitä omaa vakaumustaan siihen uskontoon mihin ikinä uskookaan. Monet uskovaiset eivät ikinä ole edes avanneet raamattua ja silti sokeasti uskovat kaikkeen mitä siellä lukee. Itse en ole uskovainen ja olen silti lukenut (noin 70%) raamatusta ihan vain mielenkiinnosta. Oikeastaan nuorempana en ollut vielä täysin varma miten uskoa, mutta sen jälkeen kun luin raamattua tajusin ettei tohon voi uskoa. Liikaa ristiriitoja asioiden suhteen jotta se voisi olla totta. Mutta se on vain mun mielipide.

Ja korjataan vielä sekin, että ateismi ei tarkoita sitä, että uskot alkuräjähdykseen vaikka tuntuu ihmisten näin yleisesti kuvittelevan. Ateismi tarkoittaa sitä ettet usko mihinkään jumal olentoihin eikä sillä taas ole mitään tekemistä alkuräjähdysteorian kanssa.

"Raamatussa on historiallista tietoa ja Jeesukin on ollut todistettavasti elossa yms."

Myös koraanissa ja historiallista tietoa, mutta silti se ei ole oikeassa? :)

Se, että jotain asiaa ei voi selittää tieteellä ei automaattisesti tarkoita että se on "jumalan" tekemä ihme. :)

• ajw
        kovin terveeltä, kirjoitti:

jos pitää oikein vihata.Mutta sinä näköjään tunnetkin kaikki meidät täällä ruudun takana?Niin ja taidat kokea olevasi jotenkin muita parempi ihminen,joka luokittelee toiset paremmiksi ja toiset huonommiksi?Sairasta...Et sinä ole mikään määrittelemään,ketkä saavat täällä palstalla kirjoittaa,sori.Niin ja uskonnonvapaus tai uskontokuntiin kuulumattomuus ovat molemmat yhtäläisiä oikeuksia.Itse todistit vain oman ahdasmielisyytesi.Sen vielä sanon,etten ole hyökännyt kenenkään kirjoituksia vastaan,mutta sinulla on näköjään asenneongelma luetunymmärtämisvaikeuksia.

P.S Lue itse edes kerran Raamattu ennen kuin tulet itse tänne "kiihkoilemaan".Kertoo lisäksi aika paljon typeryydestä,kun alennutaan nimittelemään toisia,todella kypsää...NOT

"jos pitää oikein vihata.Mutta sinä näköjään tunnetkin kaikki meidät täällä ruudun takana?"

- En väittänyt tuntevani kaikkia vaan vihaavani kahden hyökkääjän kaltasia ihmisiä. Enkä jaottele ihmisiä "me" ja "he". Nyt laitat sanoja minun suuhuni.

"Niin ja taidat kokea olevasi jotenkin muita parempi ihminen,joka luokittelee toiset paremmiksi ja toiset huonommiksi?"

En väittänyt olevani parempi. Tämä taitaa tulla sinun omasta maailman kuvastasi. Minun maailmassani ei ole parempia tai huonompia. Laittelet taas sanoja suuhuni.

"Sairasta...Et sinä ole mikään määrittelemään,ketkä saavat täällä palstalla kirjoittaa,sori."

- Ei mitään. Saan kirjoittaa ihan samalla tavalla kun muutkin. Tämäkös sinua riepoo? Ja mitä kirjotteluun tulee niin yleisesti oletetaan että ihmiset pysyvät aiheessa. Käytöstapa juttu. Vähän sama kun et mee kertoon pieru vitsejä tuntemattomien hautajaisiin.

"Niin ja uskonnonvapaus tai uskontokuntiin kuulumattomuus ovat molemmat yhtäläisiä oikeuksia."

- Niinpä onkin. Mikähän siinä on teille vaikeata ymmärtää?

"Itse todistit vain oman ahdasmielisyytesi."

- Ihaks tosi?

"Sen vielä sanon,etten ole hyökännyt kenenkään kirjoituksia vastaan"

- Ihaks tosi?

"mutta sinulla on näköjään asenneongelma luetunymmärtämisvaikeuksia"

- Joo kaikilla jokka ei oo sun kanssas samaa mieltä kärsii asenneongelmasta ja luetunymmärtämisvaikeuksista. Oikea diagnoosi mutta väärä potilas.

"P.S Lue itse edes kerran Raamattu ennen kuin tulet itse tänne "kiihkoilemaan".Kertoo lisäksi aika paljon typeryydestä,kun alennutaan nimittelemään toisia,todella kypsää...NOT"

- Olen lukenut useasti ja omistanut raamatun 7 vuotiaasta. Ja kun sanoin sinua kiihkoilevaksi idiootiksi niin voit katsoa sen kehuksi. Ja mitä nimittelyyn tulee niin herra voi käydä lukemassa postinsa. Minulla sentään oli pohjaa nimittelylle. Sinulla taisi olla vähän vähemmän?

• mies..

Miltein kaikki meni nappiin, mitä tulee meikeläiseen! Ihan realistinen kuvaus, ei mitään yli-jumalallista hömppäkuvausta. Mukava oli myös lukea, että joku nainen osaa arvostaa miehen omaakin elämää, ettei se olisi pelkästään sitä naisen palvontaa.. se elämä ;)

• moroo3

Tunnistin itteni kuvauksestasi! :) Tosin hiusmalli ei ehkä ihan natsannu, mut sekin oli sinne päin. Uskovaisuudesta en nyt tiiä, en tiiä olenko uskovainen, mutta ateistikaan en kyllä ole. No mutta kiitos sulle ku piristit mun päivää! En ole koskaan nimittäin pitäny itseäni minään ihannemiehenä :D

• just a dream

kiitos teille ketkä vastasittekin näin nopeasti. toitte pienen toivonkipinän tälle ikisinkulle :)
        lisään tähän väliin vähän perusteluja tuohon uskonnollisuus kohtaan. pistin sen tähän sen takia, koska uskonto on sellainen asia, mikä mielestäni aiheuttaa suuria eroavaisuuksia elämänkatsomuksen ja elämäntyylin osalta. itse en usko, mikä voi taas aiheuttaa ristiriitoja uskovaisen kumppanin kanssa. tämä on kuitenkin minun ja vain minun ihannemies ja itse en haluaisi unelmaani näin toisistaan poikkeavaa ajatusmaailmaa. kaikella kunnioituksella uskovia kohtaan, tarkoitus ei ollut loukata tai suututtaa ketään. omista syistäni ja kokemuksistani minulla on syyni olla uskomatta ja se riittää minulle, että kannan itse vastuun teostani.

mitä tulee tuohon miehen omaan elämään, niin minulle on tärkeä säilyttää oma rauha ja itsenäisyys myös parisuhteessa. saa ja pitääkin olla omat kaverit harrastukset jne. minäkään en halua tulla kahlituksi, moni suhde kaatuu liialliseen yhdessäoloon ja toisessa roikkumiseen.

hienoa kuitenkin että löytyy erilaisia persoonia, jopa sellaisia mitkä täyttävät omat toiveeni.nirsoksi sanovat.

• FrozenCorpse

Vaatimuksista, mitä mahdat sinä itse olla ihan liioittelematta? Onko varaa vaatia noin paljon?
      Pilvissä leijailemalla ei niitä miehiä saa ainakaan.

• fragile

kyse ei ollut vaatimuksesta, vaan "unelmamiehestä", se lukee jo ensimmäisellä rivillä. kukaan ei voi täyttää täysin toisten unelmien kriteereitä, mutta ehkä tämäkin on vain suuntaa antava esimerkki.

• CeeCee

Sulla oli tosi hianosti toi luonteen kuvaus. Mä tosin kelpuutan viäkin raittiimman miähen ku sä.

• Topi korsosta

kuin kuvaamasi ihannesälli, mutta sitä on kerran pantu perseeseen?

• ajw

pituutta n.165-175
      - ohi meni. 20cm liikaa.

hoikka, normaali tai vähän lihaksikas...
      - Nyt hoikka, normaalisti vähän lihaksikas.

ei missään nimessä mitään hunks-miestä.
      - En oo hakenu ku ei ne varmaan ottaiska.

ei selkä-/rintakarvoja hirveästi
      - Ei ole eikä kait ole tulossakaan.

partaa saa olla pieni sänki tai pukinparta.
      - Sänki saattaa keretä tuleen kiire päivinä. Muuten naama pidetään siistinä eli karvattomana.

muuten kasvoilla ei juuri ole väliä
      - Hyvä, taistelun jälkiä näkyykin jo sen verran ettei priimana kaupaks menis.

olisivat jumalaiset, niskaan asti ohuet suorat hiukset on kivat myös tai sitten ihan lyhyet. perus hiusmalli on tylsä.
      - Hiukan ylipitkät ovat jatkuvasti johtuen siittä että kasvavat. Malli tuntuu olevan suosittu manga piirretyissä. Voi kyllä vaihtaa tarvittaessa mutta mitään hevi tukkaa en mukana kantele.

hiusten värillä ei ole väliä.
      - Synnyin albino blondina, sit olin maantien värinen, sitten hiilenharmaa, nytten brunetti ja varmaan muuttuvat mustiksi.

hiusten värillä ei ole väliä. silmien värilläkää ei ole väliä, mutta siniset silmät on eniten mieleen.
      - Sini/Vihreät... tuntuvat liikkuvan enemmän vihreän suuntaan vaikka synnyin sinisilmäisenä.

ei liian sosiaalinen jokapaikanhöylä tai bilettäjä.
      - Käyn kyllä tapahtumissa mutta enempi vuositasolla kun keksimällä jotain joka viikonlopuksi.

mies saa olla itsenäinen ja toteuttaa harrastuksiaan rauhassa.
      - Hyvä, en jaksa millään odottaa laskettelu rinteen lastenmäessä, sukellusaltaan lastenpäässä, kuunnella että haisen jalkapallo pelin jälkeen, etten voi mennä lanittaan koko viikonlopuksi, hölkkä vauhtini on liian nopea ja pitäisi hölkätä tietä pitkin tai muuta vastaavaa jarruttamista. (Eli menen yksin.)

naistaan kohtaan hellä, rakastava ja suojeleva.
      - Mikä jottei. Jos haluaisi olla kylmä ja vihaava niin ei kait tarvitsisi saman katon alle astua.

pitää olla paljon huumorintajua, ei siis liian vakava.
      - Vakavat ihmiset on tylsämielisiä jos multa kysytään.

tykkää viettää aikaa kotona esim. leffoja katsellessa
      - Ja on kiva kans tehä hyvää ruokaa siin samal.

mutta käy myös ulkona. ei käytä liikaa alkoholia (ei jokaviikkoista ympärikänni ryyppäämistä), max. muutaman kerran kuukaudessa.
      - riittäiskö kerran kuukaudessa? ja festarikaudella voin sit petrata ja hoitaa örveltämisen mies porukassa.

max. muutaman kerran kuukaudessa. saa tupakoida (itse en tupakoi, mutta ei se minua haittaa).
      - Menee taas aski päivässä. Lopetus kait alkaa taas ens kuussa. Tähtäimessä olis ettei polttelis ollenkaan.

harrastuksilla, työllä, ammatilla ei väliä.
      - ammattija on kolme ja työpaikat vaihtuu jatkuvasti. Töitä teen kun tarvitsen rahaa. Unelma ammatti olis luotsi hiljasessa satamassa (laiva parkkimikko). Mut en taida täss elämäs keretä.

ei saa olla uskovainen
      - Jonkin laiseen jumalaan uskon mutta raamattuun, pappiin ja muihin hihhuleihin suhtaudun kun lääkäri hulluun. Uskovaisia pidän tekopyhinä koska ne ylpeilevät uskollaan (laulavat, rukoilevat ääneen kaavojen mukaan...) sen sijaan että vain uskoisivat. Se tekee minusta kait agnostiikon?

musiikkimaku saisi mieluiten olla rokkia/metallia niin ei tulisi kinaa.
      - Alternative Rock, Gohtic/Symphonic Metal, Mainstream Trance on listan kärjessä mutta kuuntelen kyllä kaikkia genrejä sillon tällön. Suomalainen iskelmä aiheuttaa taistelun elämästä ja kuolemasta minun ja cd levyn välillä.

mitään lahjoja sun muuta krääsää ei tarvitse ostella!
      - Joskus ostelen vaatteita (Esim. saatan ostaa japanilaisen kimonon ja jonkun se kait päällekkin tarttee laittaa.)

seksiä useita kertoja viikossa.
      - Joskus olen pihdannut mut se oli sen takia että toinen peluri oli tylsä.

sängyssä saa olla luova. intohimoa pitää olla ja saa käyttää kovia otteita.
      - Vaihtelu virkistää.

jos joku joka tunnistaa itsensä kuvauksesta edes osittain, uskon että maailma on heti paljon parempi paikka.
      - Kait meitä on montakin. Itse olen huomannut että on vaikea tavata samanlaisia ihmisiä kun on sellainen ihminen joka ei paljoa käy baareissa.

• Tää vaikutti aika mielenkiintoiselle, mutta tiedän sen faktaks että olet noin 15v väh. 10v mua vanhempi, koska kukaan nuorempi nainen ei voisi noin kirjottaa. :)

Eli jos olisit parikymppinen - pari vuotta niin olisin voinut kiinnostua vähän jopa enemmänkin. ;)

Mutta tsemppiä sulle etsinnöissä ja voin sanoa, että jos tosiaan noi "vaatimukset" tekee miehestä unelmamiehen niin ei ole edes kauhean vaiketa löytää sellaista. Suurin vaikeus (varsinkin suomessa) noissa kohdissa on toi alkoholi, niitä vähemmän alkoholia käyttäviä on tässä maassa aika vähän. :)

• Anonyymi

Minäkin olen favorit man, paitsi että haisen enkä hallitse saksaa, enkä kirjoitusta.

Jos nyt kostuit, se johtuu lumostani herkimpiä naisia kohtaan

• Anonyymi

Mistä tuollaisia naisia löytää ei ole ihan heti vastaan tullu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      148
      6781
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      63
      5893
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      88
      4539
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      100
      4456
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      160
      4272
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      94
      1660
    7. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      402
      1556
    8. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      82
      1369
    9. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      30
      1345
    10. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      41
      1131
    Aihe