Mutta kylläpäs sä rela ootkin niin komee ja viisas mies! Ai että kyllä oikeen "silmä lepää" kun kattoo sun kuvia ja lukee sun tekstejä :D
Noni, annas tulla takasin sitten!
aivan mahtavat hiukset ja sun jutut on AIWAN tajuttoman hauskoja. :)
0Äänestä
zisel
relaxed kirjoitti:
sydäntä niin paljon kuin tollaset spontaanit kehut jotka tulee suoraan sydämestä. Se mua vaan tässä häiritsee että sulla meni NIIN KAUAN ennenkuin keksit kehuja...hmph... >:( Johtuu tietenkin siitä että sua alkoi ujostuttaa ja sun piti kerätä rohkeutta ennenkuin uskalsit sanoa suoraan?
sydäntä niin paljon kuin tollaset spontaanit kehut jotka tulee suoraan sydämestä. Se mua vaan tässä häiritsee että sulla meni NIIN KAUAN ennenkuin keksit kehuja...hmph... >:( Johtuu tietenkin siitä että sua alkoi ujostuttaa ja sun piti kerätä rohkeutta ennenkuin uskalsit sanoa suoraan?
no oikeesti, mä huomasin sun kommentin vasta myöhemmin.
0Äänestä
näi o... :)
Timantin vastaus oli aloitukseen oli kertakaikkisen yllättävä :)
Vastaukset 9
Vanhimmat
kuuluuko turinatiimiin vai ei? Pitäskö tulla joku "sinut on hyväksytty"- posti?
Mä en kuulu mihinkään... vissiin...
Keskinäisen Kehumisen Kerhoon.
Mutta kylläpäs sä rela ootkin niin komee ja viisas mies! Ai että kyllä oikeen "silmä lepää" kun kattoo sun kuvia ja lukee sun tekstejä :D
Noni, annas tulla takasin sitten!
no oikeesti, mä huomasin sun kommentin vasta myöhemmin.
Timantin vastaus oli aloitukseen oli kertakaikkisen yllättävä :)
ja minä niistä suurin.
Onneksi minä en kuulu tiimiin. :D