Meston tytöt on luusereita

Kingi

Kaikki meston ämmät on todellisia luusereita, ei hermo kestä pätkääkään tiukassa paikassa. Ei ne osaa edes pelata... Siis minkään ikäsissä, kaikki on surkeita!

18

2075

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mie

Ne on tosi huonoja!

• Tikkari

Toisia joukkueita ei sais haukkua, vaan kaikki on ihan yhtä hyviä!

• Miina

nehän oli aika hyvillä sijoituksilla viikonlopun turnauksessa. olivat jopa eka ja toka.

• Matti

jos tuomarit ym. olisivat hoitaneet asiansa kunnolla loppuun saakka. Tuomarit oli surkeita pelkureita, jotka eivät uskaltaneet tehdä mitään omaa, menivät vaan muiden puheisiin. Jos puhuit alueturnauksesta.

• Les
        Matti kirjoitti:

jos tuomarit ym. olisivat hoitaneet asiansa kunnolla loppuun saakka. Tuomarit oli surkeita pelkureita, jotka eivät uskaltaneet tehdä mitään omaa, menivät vaan muiden puheisiin. Jos puhuit alueturnauksesta.

Kaikki jotka toimivat myös tuomareina (pelaajat) voisivat ottaa itseään niskasta kiinni ja tehdä työnsä kunnialla loppuun saakka eikä alkaa perumaan...
        KASVAKAA AIKUISIKSI!

• Tuurilla

Ne on pärjänny tosi huonosti, en tajua. Varmaan säälistä saanut sinne paikan.

• Kaisu

Ei toisia saa mollata tolla tavalla. ite oot kuiteskin ihan sika huono pelaan, jos edes osaat pelata! Oot kateellinen!

• Joker

Ne ei päässeet jatkoon naisten 3-sarjassa ja liigassakin rämpivät viimeisellä sijalla, hahaa mua naurattaa ihan kipeenä! Ei voi olla todellista, hahaa!

• Ninni

Ei raukkoja tyttöjä saa kiusata!

• Vahingoniloinen

Kun luin tuloksia viime viikonloppuisesta b-tyttöjen turnauksesta, joka järjestettiin Kangasalla, olivat sitten MesTon 2 joukkueen tytöt menneet häviämään Lp:lle.... Hyvä Lp, tosi hienoa!

• ert

wqrdwsweb fjwqwru23qhwj nj21 21hquwahesdhxsgaf qwu g12yqgwusab 2uy 2gwqjsedjwsahfc qwjhewudw3 gbesjdzxndcxlkashrsui fgwjesdxznkoz 23iuqwtrgh wjsfdbjkq

• Taavi

Eipäs nyt haukuta ketään, vaikkakin MesTo liigassa aika pohjalla rypeekin. Nuori joukkuekin vasta, suurin osa tosi nuoria tyttösiä.
      Ja kyllä muutkin seurat joukkueet ovat kehittyneet huimasti.

• mestofani

Haukkumanne seura nappasi juuri nuorten SM-kisoissa hopeata,joten enpä luusereiksi haukkuisi. Pelasivat ihan älyttömän hyvin Tarmoa vastaan ja olivat tosi reiluja, eikä yhtään ylimielisiä. Kaikilla tietenkin oikeus omaan mielipiteeseen.

• kata
        mestofani kirjoitti:

Haukkumanne seura nappasi juuri nuorten SM-kisoissa hopeata,joten enpä luusereiksi haukkuisi. Pelasivat ihan älyttömän hyvin Tarmoa vastaan ja olivat tosi reiluja, eikä yhtään ylimielisiä. Kaikilla tietenkin oikeus omaan mielipiteeseen.

Olen itsekin ollut vielä vuosi sitten MesTon riveissä ja tiedän toiminnan siellä!! Tytöt reenaavat hirvittävän kovaa, jolloin paineet ilmeisesti ovat kasvaneet liian suuriksi. Valitettavaa on, että tytöt poltetaan loppuun... :(

• lentopallo-fani

koska oon itekki pelannu meston joukkuetta vastaan monia kertoja, ja aina kun me saadaan piste, ne rupee suurin piirtein huutaan ja kiroon sillä verkon toisella puolella... Me ollaan aina voitettu ne, ja kerrankin voitettiin ne 25-5 ja sillon ne sitten rupes haukkuun tuomaria puolueelliseks, vaikka se tuomari oli yhen joukkueen valkku... Mä en muutenkaan pidä yhtään niiden peli tyylistä, sillä jos ei ekalla kerralla onnistu, niin ne luovuttaa heti eikä enään ees viitti yrittää pelata.

• MESTON FANI

Meston naiset ja tytöt on hyviä tyyppejä ja mul on kamuja niis niinku mun äitelläkin ja sen ja mun kavereilla.

• Juha822222222

minä jos kuka olin todellinen luuseri yleisurheilijana.
      Harkoissa juoksin yhtä kovaa kuin 10.80 sähköajan juosseet tyypit mutta sitten ku piti kilpailla kisassa niin mun aika jäi 11.30:een joten olin aika nolo kilpailussa verrattuna harkkoihin ja tästä mun harkkakaverit sääli mua ja mä ite säälin itteäni ja säälin vieläkin ja kaikkea muuta.
      En oo toipunut siitä ja poltin kaiken lisäksi itteni loppuun että mun hermot ei kestä nykyään enään mitään fyysistä työtä enkä oo mukana työelämässäkään.

Urheilu on hieno asia mutta ei saisi olla liikaa perfektionisti ja sallia itselleen myös epäonnistumisia ja hyväksyä ittensä sellaisena kuin on.
      Sairastumisen myötä elämä on helpottunut, sillä ei oo enään paineita niin paljoa.

Mulle ei työelämän paineet koskaan sopineet.
      Pääkoppa ei kestänyt myöskään urheilua.

Goodbye.
      Ja paljon hyvää toivotan näille Meston tytöille.
      Älkää ottako vaan liian vakavasti.

• telttapystössä

Tyttöjen lentis on hyvää katsottavaa, ne kivat shortsit. If you know what i mean ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4180
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2121
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      551
      1677
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      99
      1415
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1137
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1058
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      216
      957
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      893
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      864
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      848
    Aihe