Meston tytöt on luusereita

Kingi

Kaikki meston ämmät on todellisia luusereita, ei hermo kestä pätkääkään tiukassa paikassa. Ei ne osaa edes pelata... Siis minkään ikäsissä, kaikki on surkeita!

18

2049

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mie

      Ne on tosi huonoja!

    • Tikkari

      Toisia joukkueita ei sais haukkua, vaan kaikki on ihan yhtä hyviä!

    • Miina

      nehän oli aika hyvillä sijoituksilla viikonlopun turnauksessa. olivat jopa eka ja toka.

      • Matti

        jos tuomarit ym. olisivat hoitaneet asiansa kunnolla loppuun saakka. Tuomarit oli surkeita pelkureita, jotka eivät uskaltaneet tehdä mitään omaa, menivät vaan muiden puheisiin. Jos puhuit alueturnauksesta.


      • Les
        Matti kirjoitti:

        jos tuomarit ym. olisivat hoitaneet asiansa kunnolla loppuun saakka. Tuomarit oli surkeita pelkureita, jotka eivät uskaltaneet tehdä mitään omaa, menivät vaan muiden puheisiin. Jos puhuit alueturnauksesta.

        Kaikki jotka toimivat myös tuomareina (pelaajat) voisivat ottaa itseään niskasta kiinni ja tehdä työnsä kunnialla loppuun saakka eikä alkaa perumaan...
        KASVAKAA AIKUISIKSI!


    • Tuurilla

      Ne on pärjänny tosi huonosti, en tajua. Varmaan säälistä saanut sinne paikan.

    • Kaisu

      Ei toisia saa mollata tolla tavalla. ite oot kuiteskin ihan sika huono pelaan, jos edes osaat pelata! Oot kateellinen!

    • Joker

      Ne ei päässeet jatkoon naisten 3-sarjassa ja liigassakin rämpivät viimeisellä sijalla, hahaa mua naurattaa ihan kipeenä! Ei voi olla todellista, hahaa!

    • Ninni

      Ei raukkoja tyttöjä saa kiusata!

    • Vahingoniloinen

      Kun luin tuloksia viime viikonloppuisesta b-tyttöjen turnauksesta, joka järjestettiin Kangasalla, olivat sitten MesTon 2 joukkueen tytöt menneet häviämään Lp:lle.... Hyvä Lp, tosi hienoa!

    • ert

      wqrdwsweb fjwqwru23qhwj nj21 21hquwahesdhxsgaf qwu g12yqgwusab 2uy 2gwqjsedjwsahfc qwjhewudw3 gbesjdzxndcxlkashrsui fgwjesdxznkoz 23iuqwtrgh wjsfdbjkq

    • Taavi

      Eipäs nyt haukuta ketään, vaikkakin MesTo liigassa aika pohjalla rypeekin. Nuori joukkuekin vasta, suurin osa tosi nuoria tyttösiä.
      Ja kyllä muutkin seurat joukkueet ovat kehittyneet huimasti.

      • mestofani

        Haukkumanne seura nappasi juuri nuorten SM-kisoissa hopeata,joten enpä luusereiksi haukkuisi. Pelasivat ihan älyttömän hyvin Tarmoa vastaan ja olivat tosi reiluja, eikä yhtään ylimielisiä. Kaikilla tietenkin oikeus omaan mielipiteeseen.


      • kata
        mestofani kirjoitti:

        Haukkumanne seura nappasi juuri nuorten SM-kisoissa hopeata,joten enpä luusereiksi haukkuisi. Pelasivat ihan älyttömän hyvin Tarmoa vastaan ja olivat tosi reiluja, eikä yhtään ylimielisiä. Kaikilla tietenkin oikeus omaan mielipiteeseen.

        Olen itsekin ollut vielä vuosi sitten MesTon riveissä ja tiedän toiminnan siellä!! Tytöt reenaavat hirvittävän kovaa, jolloin paineet ilmeisesti ovat kasvaneet liian suuriksi. Valitettavaa on, että tytöt poltetaan loppuun... :(


    • lentopallo-fani

      koska oon itekki pelannu meston joukkuetta vastaan monia kertoja, ja aina kun me saadaan piste, ne rupee suurin piirtein huutaan ja kiroon sillä verkon toisella puolella... Me ollaan aina voitettu ne, ja kerrankin voitettiin ne 25-5 ja sillon ne sitten rupes haukkuun tuomaria puolueelliseks, vaikka se tuomari oli yhen joukkueen valkku... Mä en muutenkaan pidä yhtään niiden peli tyylistä, sillä jos ei ekalla kerralla onnistu, niin ne luovuttaa heti eikä enään ees viitti yrittää pelata.

    • MESTON FANI

      Meston naiset ja tytöt on hyviä tyyppejä ja mul on kamuja niis niinku mun äitelläkin ja sen ja mun kavereilla.

    • Juha822222222

      minä jos kuka olin todellinen luuseri yleisurheilijana.
      Harkoissa juoksin yhtä kovaa kuin 10.80 sähköajan juosseet tyypit mutta sitten ku piti kilpailla kisassa niin mun aika jäi 11.30:een joten olin aika nolo kilpailussa verrattuna harkkoihin ja tästä mun harkkakaverit sääli mua ja mä ite säälin itteäni ja säälin vieläkin ja kaikkea muuta.
      En oo toipunut siitä ja poltin kaiken lisäksi itteni loppuun että mun hermot ei kestä nykyään enään mitään fyysistä työtä enkä oo mukana työelämässäkään.

      Urheilu on hieno asia mutta ei saisi olla liikaa perfektionisti ja sallia itselleen myös epäonnistumisia ja hyväksyä ittensä sellaisena kuin on.
      Sairastumisen myötä elämä on helpottunut, sillä ei oo enään paineita niin paljoa.

      Mulle ei työelämän paineet koskaan sopineet.
      Pääkoppa ei kestänyt myöskään urheilua.

      Goodbye.
      Ja paljon hyvää toivotan näille Meston tytöille.
      Älkää ottako vaan liian vakavasti.

    • telttapystössä

      Tyttöjen lentis on hyvää katsottavaa, ne kivat shortsit. If you know what i mean ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      331
      2846
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      105
      2130
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1620
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      914
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe