Karaokea etelä-pohjanmaalla/pohjanmaalla

pohjalainen karaokelainen

hei kaikki etelä-pohjanmaan ja pohjanmaan laulavat ihmiset jotka harrastavat (jotkut vakavissaankin) karaokea, kertokaan mielipiteenne missä täälläpäin miellä on hyvät karaokeiltoja-paikkoja (ravintolat jne) esim viikoloppuisin, parhaat levyvalikoimat sekä hyvät laitteet. ja oleellista mukava paikka laulaa ja tunnelma on kaikilla hieno, johon on kaikki tervetulleita, mielipiteitä esiin..

10

2658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karaokekoukku

      Tokkopa mistään Suomen kolokasta löytyy tuollaista paikkaa, josa ihan kaikki o aina parasta.
      Sillä niihä se o, että joku tykkää äiteestä (siis muistakin ku minusta) ja toinen taas tyttärestä (muistaki ku ottotytöstä).

      Kuule, ei siinä muu auta ku vaa mennee kattomaan eri paikkoihi eri viikonloppuina, niin varmasti löyvät mieluset paikat.

      Nii ja ei aina välttämättä oo joka kerta yhtä hauskaa, jos joskus o ollukki.
      Niistä levyvalikoimistaki, on vaikia sanua, misä ja mikä sun mielestä voisi olla hyvä valikoima, ku toiset tykkää vain finneistä, toiset melleistä, toiset magnumeista, powereista, popista, hevistä ym. kuka mistäki.
      Musta parraat valikoimat o niisä, josta löytyy eri merkkisiä uusia ja vanahoja levyjä.

      Misä niitä o? Monta o paikkaa pitkin Suomea. Löytyy Torniosta, Oulusta, Raahesta, Kokkolasta, Kurikasta,ja monesa pienesä kyläsäkin on ihan tuonne syrjäkylään eli Helsinkiin asti.

      Siis mihinpäin oot menosa, niin kato netistä onko sielä karaokeravinteleita ja soita sinne ja kysy. Kysyvä ei tieltä eksy.
      Ylleensä kaikki ovat tervetulleita, mutta siihen tunnelmaan voi kyllä iteki vaikuttaa.

      Täsäpä mun mielipitteeni - laulaminen o kivvaa ja usseimmiten seuraki, kuten nuo ravintolatki henkilökuntineen ja varsinki nuo karaokevetäjätki nii mukavia ja jos ne o hauskoja nuoria miehiä, nii joha vanahan syväntä lämmittää kuunnella niitten jutustelua.
      Laulellaan tv.KK

    • yks karaoke harrastaja

      Näitä voi suositella, niissä hyvät levyvalikoimat (vanhoista uusiin levyihin) vetäjät ja viihtyisä, siistit paikat ja erityisesti kaikki siellä olevat karaokelaulajat ovat kuin ennestään kavereita vaikka ei tunnetaisikkaan, siellä ei ole mitään kuppikuntia syntynyt, joita on ikäväkyllä jossain kohdannut kun olen kiertänyt näitä karaokepaikkoja
      eli Ravintola Taro Ylistaro ja Jouppiska S:joki.

      • myös aloittelija

        tähän on pakko kysyä että onko kyseessä lakitomassa itse isäntä ??


    • karaoikkaaja

      laittaa tähän muutama mun suosikki.
      Vanha Mestari Seinäjoki
      Fooninki Nurmo
      Härmän häjy S.joki
      Musta kasi S.joki
      Ravintola Naapuri Peejoki
      Näissä kaikissa on jotain annettavaa, kokeele.
      Suosikkia on vaikia sanua.
      Niin ja kosken kirkas silloon jos sielon lakitoon vetäjä!

      • mikkis-100

        Se lakitoon vetäjä taitaa olla paras kaikista!:)missä sitten kulukookin, niinko tangoteltassakii..:)


      • -pelastusrengas-

        Tällä palstalla olevat porukat tuntuvat olevan kovia kiertämään karaokemestoja. Minä kun en ole käynyt näistä mainituistakaan kuin kahdessa paikassa. Tuo Koskenkirkas oli sikäli pettymys, että siellä pääsi mölisevät asiakkaat metelöimään laulajan ääressä, mikä häiritsi keskittymistä. Silloin kun laulaa ensi kertaa kappaletta, siitä on suuri haitta. Noo, ei se nyt minua haitannut, kun en saanut edes tilaamaani versiota laulusta, joten se meni muutenkin paremminkin viihteeksi ihmisille siten, etten itse kokenut onnistumisen iloa, flunssaisenakin kun olin yrittämässä. Mutta näin tällä kertaa.. Ensi kerralla toisin.:)
        Tuolla P-joen naapurissa on kivasti, kun tanssilava on esiintyjän ja pöytien välissä, siellä ei metelistä ole haitaksi ja siellä on karaoke ostopalveluna, mutta hyviä systeemejä olen siellä tavannut.


      • kokemusta ...
        -pelastusrengas- kirjoitti:

        Tällä palstalla olevat porukat tuntuvat olevan kovia kiertämään karaokemestoja. Minä kun en ole käynyt näistä mainituistakaan kuin kahdessa paikassa. Tuo Koskenkirkas oli sikäli pettymys, että siellä pääsi mölisevät asiakkaat metelöimään laulajan ääressä, mikä häiritsi keskittymistä. Silloin kun laulaa ensi kertaa kappaletta, siitä on suuri haitta. Noo, ei se nyt minua haitannut, kun en saanut edes tilaamaani versiota laulusta, joten se meni muutenkin paremminkin viihteeksi ihmisille siten, etten itse kokenut onnistumisen iloa, flunssaisenakin kun olin yrittämässä. Mutta näin tällä kertaa.. Ensi kerralla toisin.:)
        Tuolla P-joen naapurissa on kivasti, kun tanssilava on esiintyjän ja pöytien välissä, siellä ei metelistä ole haitaksi ja siellä on karaoke ostopalveluna, mutta hyviä systeemejä olen siellä tavannut.

        ajattelin kans laittaa oman näkemyksen täälläpäin olevista paikoista sjoki-vsa ja ympäristö, olen samaa mieltä että naapuri p:joki, taro y:taro, jouppiska s:joki niissä on hienoa laulaa, kuuntelijat ja tanssijat kiittävät esittäjää tasapuolisesti, vetäjät ovat ammattitaitoisia. kosken kirkkaas on paljon lauluja ja itse jk on ehdottomasti hyvä vetäjä, jos itse paikalla kannattaa jäädä laulamaan,muutoin paikkana ei ole mitenkään rauhallinen, meteliä kyllä riittää, sen ei saa vain antaa häiritä. vaasan seudulla ei ole muita kuin vanha mestari, sinne todella kaivattaisiin uusia paikkoja harmi ettei sinne ole niitä vielä tullut.


      • sama pohjalainen
        kokemusta ... kirjoitti:

        ajattelin kans laittaa oman näkemyksen täälläpäin olevista paikoista sjoki-vsa ja ympäristö, olen samaa mieltä että naapuri p:joki, taro y:taro, jouppiska s:joki niissä on hienoa laulaa, kuuntelijat ja tanssijat kiittävät esittäjää tasapuolisesti, vetäjät ovat ammattitaitoisia. kosken kirkkaas on paljon lauluja ja itse jk on ehdottomasti hyvä vetäjä, jos itse paikalla kannattaa jäädä laulamaan,muutoin paikkana ei ole mitenkään rauhallinen, meteliä kyllä riittää, sen ei saa vain antaa häiritä. vaasan seudulla ei ole muita kuin vanha mestari, sinne todella kaivattaisiin uusia paikkoja harmi ettei sinne ole niitä vielä tullut.

        kiitos vinkeistä - taidanpa käydä näissä paikoissa. mutta jos jollakin on vielä lisää kerrottavaa tuokaa niitä vai esiin.


      • ja karaokea
        kokemusta ... kirjoitti:

        ajattelin kans laittaa oman näkemyksen täälläpäin olevista paikoista sjoki-vsa ja ympäristö, olen samaa mieltä että naapuri p:joki, taro y:taro, jouppiska s:joki niissä on hienoa laulaa, kuuntelijat ja tanssijat kiittävät esittäjää tasapuolisesti, vetäjät ovat ammattitaitoisia. kosken kirkkaas on paljon lauluja ja itse jk on ehdottomasti hyvä vetäjä, jos itse paikalla kannattaa jäädä laulamaan,muutoin paikkana ei ole mitenkään rauhallinen, meteliä kyllä riittää, sen ei saa vain antaa häiritä. vaasan seudulla ei ole muita kuin vanha mestari, sinne todella kaivattaisiin uusia paikkoja harmi ettei sinne ole niitä vielä tullut.

        aivan tässä on asiaa, kokeilkaa nämä paikat ovat hyvät.


    • moskovan valot

      Kumma ku ei tuota ilimajoen krouvia mainittu täs palstas ollenkaa.. Itte oon tykänny sielä käyrä. Jos niiren listoja haluaa kattella nii löytyy netistä www.ilmajoenkrouvi.fi. Sielon yleensä ollu hyvä laulaa. Juontaja niillä on aikamoonen persoona. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1109
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe