että kuinka alkukantaisia jenkit ja britit on? Kuuma ja kylmä vesikin tulee eri raanoista. Sivistysvaltioissa noikin asiat on osattu yhdistää.
Tuleeks muille mitään mieleen?
Ootteko koskaan miettineet,
20
514
Vastaukset
- lakata
timantin imitoimisen/mielistelyn.
Silloin kun olit vielä Metsäpalowaara, niin et kirjoittanut tuolla tyylillä.
Lowlife... - kuuluvat
joukkoon vitun apinoita, jotka eivät osaa sisällyttää tippiä laskuun.
- jenkkilää vesi
tulee eri hanoista??
- zisel
väännetään pullonkorkki eri suuntaan auki kuin meillä. Niillä on liikenteestä lähtien periaatteessa kaikki "väärinpäin" siellä.
- ...
Britit eivät osaa edes astioita tiskata järkevästi. Pitääkö paikkansa että ne eivät edes huuhtele niitä? Kuivaavat vain pyyhkeeseen.
... kirjoitti:
Britit eivät osaa edes astioita tiskata järkevästi. Pitääkö paikkansa että ne eivät edes huuhtele niitä? Kuivaavat vain pyyhkeeseen.
pitää paikkansa.
- uk-ko
Joskus on niinkin, että alkukantaiset asiat ovat hyviä. 2 eri hanaa pakottaa lantraamaan veden siihen altaaseen: vettä kuluu vähemmän. Ekologisempaa, kuin puhtaan veden juoksuttaminen viemäriin.
Liittyy taannoin käsiteltyyn aiheeseen siitä, mitä sivistys on.
Eikö se kuitenkin oo hyvä, että maailmassa on muitakin alkukantaisia kuin suomalaiset? Meidän ei tarvi yksin kantaa häpiää siitä ettei olla tarpeeksi eurooppalaisia tjn?Mä yritän nostaa tässä suomalaisten kansallista itsetuntoa painamalla jenkkejä ja brittejä alas, ja sä tuut ampumaan mun ajatuksen alas. :)
Ihan hyvä joo toi veden kulutuksen vähentäminen. Mitenkähän...ei niiden vessanpytyt kuitenkaan oo mitenkään vesipihejä nekään kuitenkaan. Ja ulkohyyssiin ei mee enää kukaan, vaikka se ekologisinta onkin.- uk-ko
relaxed_eyes kirjoitti:
Mä yritän nostaa tässä suomalaisten kansallista itsetuntoa painamalla jenkkejä ja brittejä alas, ja sä tuut ampumaan mun ajatuksen alas. :)
Ihan hyvä joo toi veden kulutuksen vähentäminen. Mitenkähän...ei niiden vessanpytyt kuitenkaan oo mitenkään vesipihejä nekään kuitenkaan. Ja ulkohyyssiin ei mee enää kukaan, vaikka se ekologisinta onkin.oo tehneet tavan paskahuussista jonkunmoisen brandin? Mun mielestä niitä viedään ainakin jonnein Afrikkaan uutena innovatiivisena teknogiana?
Nostaisko tää kova fakta meidän itsetuntoa, vaikkei nyt jenkkejä mollaakaan?
- Michiko_
Siellä missä olin Jenkeissä, tuli vesi samasta hanasta. Siellä ei myöskään ollut torakoita kuten Lontoossa. Äiti oli aikanaan töissä New Yorkissa ja kertoi vähän erilaisia tarinoita, mm. oli vaihdettava työpaikkaa, jos ei halunnut käyttää korkokenkiä ja räikeää meikkiä.
No minä törmäsin sekä Lontoossa, että New Yorkissa typeriin hanoihin, joissa ei ollut sekoittajia, mutta torakoita en koskaan ole löytänyt huoneestani kummassakaan.
Jenkit ottaa viislitrasesta veekasista 300 heppaa kulutuksella 30 litraa sadalla, kun taas sivistysvaltioissa otetaan rivinelosesta 350 heppaa kulutuksella 12 litraa sadalla.
Jenkkiautot keittää ja kiehuu vähän väliä, eikä ne oo ikinä muutenkaan kunnossa.
Ja akat hekee kaupasta possunlihaa joka kotiin tullessa upotetaan tunneiksi rasvakeittimeen. Sit juodaan laittikokista, ettei lihois.- zisel
olin sellasen auton kyydissä jossa tuli turvavyö automaattisesti jotain kiskoja pitkin päälle. Se ei uskonut! No millä mä sen nyt sitten todistan? Kyllä täällä varmaan ootte niistä autoista kuullut?
zisel kirjoitti:
olin sellasen auton kyydissä jossa tuli turvavyö automaattisesti jotain kiskoja pitkin päälle. Se ei uskonut! No millä mä sen nyt sitten todistan? Kyllä täällä varmaan ootte niistä autoista kuullut?
- Varsinainen puritaani?
Ei se ole välttämättä mikään alkukantaisuuden merkki. Kyse voi olla myös siitä, että halutaan toisinaan saada pelkästään kylmää tai pelkästään kuumaa vettä.
- cookos
löytyy kaiken maailman varotuskylttejä. ja ihan sen varalle, että jenkkiajajia on varoitettu, ei auton valmistaja joudu korvausvastuuseen, jos jotain sattuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että326657- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75566
- 56564