Olen kuumeisesti yrittänyt etsiä SLIK-nimisen bändin LP-levyä "Dancerama". Onko kenelläkään ajatusta mistä sellainen voisi löytyä?
Etsitään SLIK-Dancerama
Quru64
3
541
Vastaukset
- hahsadhah
ei ole sen nimistä virallista albumia, kappale 'Dancerama' löytyy bändin ainoalta albumilta 'Slik'.
http://en.wikipedia.org/wiki/Slik_(album) - aapo63
Tässä vähän myöhäistä informaatiota. Mikäli et kyseistä levyä ole löytänyt (joka on - kuten jo aiempi vastaaja tiesi - pelkästään Slik niminen) vinyylinä, sen saa CDON.com tai Ariman.fi - nettikaupoista tilattua cd-versiona. Taisi olla Arimanissa halvempikin.
- bella56
löytyy huutonetistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876