Voisitteko ystävällisesti pysyä poissa kuntosaleilta, te jotka tulette sinne kyyläämään muita, arvostelemaan, haukkumaan, lipittämään vettä.
Te, jotka ette tee itse mitään, leikitte käyvänne saleilla jotta voitte "kehua" sillä.
Teidän takianne saleilta menee ilmapiiri, ammattilaiset ja muut ovat joutuneet siirtymään muille saleille. Teidän takianne tavalliset ihmiset eivät aina halua lähteä kuntoilemaan.
Jos salille tulee tukevia, nauratte ja arvostelette. Jos joku on teitä kauniimpi ja timmimpi, arvostelette.
Ei teitä aivottomia kukaan jaksa katsella. On vain rasittavaa tuollainen toistuva käytös. Ei ole mukavaa myöskään kuunnella se miten muita haukutaan.
Joten, kun ette itse ole sen parempia ja ette kuitenkaan tee läheskään sitä mitä muut, (koska ei voi hikoilla jottei meikit leviä jne), ettekä ole sen parempia arvostelemaan, niin
PYSYKÄÄ POISSA.
Katse peiliin kyylät!
10
1904
Vastaukset
- -kilkikonna-
Fakta on kuitenkin se, että sinne salille saa mennä jokainen ihan mistä tahansa syystä. Jos joku haluaa käydä salilla tai ryhmäliikunnassa sen vuoksi, että tuijottaa ja arvostelee muita niin se on hänen asiansa. Myös sekin on hänen asiansa jos hän käy salilla lukemassa lehtiä, juomassa vettä tai tekemässä hauiskääntöjä. Se on hänen oikeutensa. Jos joku käy ryhmäliikunnassa katsomassa perseitä, sekin on hänen oma asiansa, sillä nuo kaikki jutut ovat ihan sallittuja.
- cat_on_fire
Ehkä on sallittua jossain määrin, mutta ei kovin hyvätapaista ja siksi moni voisikin mennä itseensä. Olen itsekin kuullut, kuinka eräskin painonnostaja on saanut kuulla arvosteluja salilla käydessään, ja sehän se on mukavaa kun haluaa vaan keskittyä treenaukseen. Myös erästä tuttuani pari tyttöstä katsoi naureskellen, tämä kun hikoili ja teki ahkerasti, tytöt taas itse jonkun 2 vatsalihasta ja sitten häipyivät:)
Eli tullaan vaan tölläämään, ihmisiä jotka haluaisi vain rauhassa keskittyä kuntoiluun. Eihän siitä pitäisi välittää, mutta ei se mukavaakaan ole.
Minusta ainakin ryhmäliikunnan ohjaajan pitäisi puuttua asiaan, jos toiset käyttäytyvät epäkohteliaasti tai huonosti. En usko että muut haluavat joukkoonsa ilmapiirin pilaajaa. Onhan se kaikkien etu että tunneilla on mukavaa, ja että kenelläkään ei mene liikunnan ilo tuollaisten tyhjäpäiden takia. Ne kyylät voisi hankkia oman elämän ja keskittyä vain itseensä.
Onneksi voin käydä työpaikan salilla, eipähän ole mitään aivottomia siellä:) - pupu tupuna
cat_on_fire kirjoitti:
Ehkä on sallittua jossain määrin, mutta ei kovin hyvätapaista ja siksi moni voisikin mennä itseensä. Olen itsekin kuullut, kuinka eräskin painonnostaja on saanut kuulla arvosteluja salilla käydessään, ja sehän se on mukavaa kun haluaa vaan keskittyä treenaukseen. Myös erästä tuttuani pari tyttöstä katsoi naureskellen, tämä kun hikoili ja teki ahkerasti, tytöt taas itse jonkun 2 vatsalihasta ja sitten häipyivät:)
Eli tullaan vaan tölläämään, ihmisiä jotka haluaisi vain rauhassa keskittyä kuntoiluun. Eihän siitä pitäisi välittää, mutta ei se mukavaakaan ole.
Minusta ainakin ryhmäliikunnan ohjaajan pitäisi puuttua asiaan, jos toiset käyttäytyvät epäkohteliaasti tai huonosti. En usko että muut haluavat joukkoonsa ilmapiirin pilaajaa. Onhan se kaikkien etu että tunneilla on mukavaa, ja että kenelläkään ei mene liikunnan ilo tuollaisten tyhjäpäiden takia. Ne kyylät voisi hankkia oman elämän ja keskittyä vain itseensä.
Onneksi voin käydä työpaikan salilla, eipähän ole mitään aivottomia siellä:)Toki on ärsyttävää, jos salilla käy sellaisia, jotka oikeasti vain tölläilevät, osoittelevat ja naureskelevat. Tuntuu, että tämä on enemmänkin jotain urbaanilegendaa, sillä harvalla salilla tällaiseen röyhkeään käytökseen olen törmännyt. Mutta toisaalta on todella ikävää, jos jonkun kohdalle tällaista sattuu. Ja varnasti turhauttaa ja treeni-into on sen jälkeen tipotiessään.
Itse taas kyllä esim. crossaillessa ja tauoilla seurailen salilla muita; olen saanut näin lisäksi hyviä treenivinkkejä itselleni. Joskus saatan treenikaverillekin (jos sellainen on mukana) huomauttaa, kun huomaa timmin treenailijan. Enemmänkin tämä kuitenkin on sellaista hyväntahtoista "onpas hyvin treenatut käsivarret". Mun mielestä on kiva joskus seurata hyvin treenattuja ihmisiä, onhan ne estettisesti silmää miellyttäviä. Toivottavasti mua ei kuitenkaan pidetä kyylänä :)
Kaipa sitä voisi joskus ihan päin pärstääkin kehaista, mutta en tiedä onko se liian uskaliasta. Ei siis missään iskumielessä, koska oma mies löytyy. Olen kait vähän arka.
Itse kyllä treenaan huolella, keskityn suorituksiin, enkä nyt ihan toivottomassa kunnossa ole ;) - lakkasin käymästä..
pupu tupuna kirjoitti:
Toki on ärsyttävää, jos salilla käy sellaisia, jotka oikeasti vain tölläilevät, osoittelevat ja naureskelevat. Tuntuu, että tämä on enemmänkin jotain urbaanilegendaa, sillä harvalla salilla tällaiseen röyhkeään käytökseen olen törmännyt. Mutta toisaalta on todella ikävää, jos jonkun kohdalle tällaista sattuu. Ja varnasti turhauttaa ja treeni-into on sen jälkeen tipotiessään.
Itse taas kyllä esim. crossaillessa ja tauoilla seurailen salilla muita; olen saanut näin lisäksi hyviä treenivinkkejä itselleni. Joskus saatan treenikaverillekin (jos sellainen on mukana) huomauttaa, kun huomaa timmin treenailijan. Enemmänkin tämä kuitenkin on sellaista hyväntahtoista "onpas hyvin treenatut käsivarret". Mun mielestä on kiva joskus seurata hyvin treenattuja ihmisiä, onhan ne estettisesti silmää miellyttäviä. Toivottavasti mua ei kuitenkaan pidetä kyylänä :)
Kaipa sitä voisi joskus ihan päin pärstääkin kehaista, mutta en tiedä onko se liian uskaliasta. Ei siis missään iskumielessä, koska oma mies löytyy. Olen kait vähän arka.
Itse kyllä treenaan huolella, keskityn suorituksiin, enkä nyt ihan toivottomassa kunnossa ole ;)salilla nimenomaan tuon kyylämisen takia.. Olen kokeillut jotain 5 eri kuntosalia, ja JOKAISESSA mua on kyylätty niin paljon! "Seka"saleilla huomaan ehkä paremmin miesten tuijotukset.. Olen hoikka ja suht.timmissä kunnossa, enkä kasvoiltanikaan mikään hirviö, joten ehkä sen takia.. Päätin kokeilla 2 eri naisille tarkoitettua salia, ja voi luoja.. Niitä kyyliä siellä vasta olikin!!! Ei tarvinnut kuin astua yhdellä jalalla huoneeseen, niin katseet alkaa seuraamaan perässä sekä jokaista liikettä mitä teen! Tuntuu et ne oikein toivoo et teen jonkun virheen / loukkaan itteäni, että voisivat sitten nauraa kunnolla.. En tietenkään puhu kaikista näin, mut jokaisella salilla kuitenkin käy aina myös näitä kyylääjiä, pilaamassa toisten fiilistä..
Siks oonkin ostanut painot ja kuntopyörän himaan, enkä enää käy salilla..
Paras sali missä oon käynyt, oli koulun kuntosali silloin koulu aikoina.. siellä kun treenas vain koulukaverit :) - no just
lakkasin käymästä.. kirjoitti:
salilla nimenomaan tuon kyylämisen takia.. Olen kokeillut jotain 5 eri kuntosalia, ja JOKAISESSA mua on kyylätty niin paljon! "Seka"saleilla huomaan ehkä paremmin miesten tuijotukset.. Olen hoikka ja suht.timmissä kunnossa, enkä kasvoiltanikaan mikään hirviö, joten ehkä sen takia.. Päätin kokeilla 2 eri naisille tarkoitettua salia, ja voi luoja.. Niitä kyyliä siellä vasta olikin!!! Ei tarvinnut kuin astua yhdellä jalalla huoneeseen, niin katseet alkaa seuraamaan perässä sekä jokaista liikettä mitä teen! Tuntuu et ne oikein toivoo et teen jonkun virheen / loukkaan itteäni, että voisivat sitten nauraa kunnolla.. En tietenkään puhu kaikista näin, mut jokaisella salilla kuitenkin käy aina myös näitä kyylääjiä, pilaamassa toisten fiilistä..
Siks oonkin ostanut painot ja kuntopyörän himaan, enkä enää käy salilla..
Paras sali missä oon käynyt, oli koulun kuntosali silloin koulu aikoina.. siellä kun treenas vain koulukaverit :)Voisi tietysti suositella menemistä itseensä, jos noin tuntuu, että kaikki kyylää. Moisia luuloja täytyy olla itsestä, että kuvittelee kaikkien vain kyyläävän. Ja vieläpä pahantahtoisesti. Onko sulla realiteetit ihan kohdalla?
Mutta toisaalta, monet BDD:tä sairastavat kyllä ovat melko huomiota herättävän näköisiä...
Mä en ainakaan kiinnitä huomiota toisten kyyläämisiin, kyylätköön jos tahtovat. Mulla on itsetunto kohdillaan, siihen ei muiden kyyläämiset vaikuta. - dfsgdfgfdg
no just kirjoitti:
Voisi tietysti suositella menemistä itseensä, jos noin tuntuu, että kaikki kyylää. Moisia luuloja täytyy olla itsestä, että kuvittelee kaikkien vain kyyläävän. Ja vieläpä pahantahtoisesti. Onko sulla realiteetit ihan kohdalla?
Mutta toisaalta, monet BDD:tä sairastavat kyllä ovat melko huomiota herättävän näköisiä...
Mä en ainakaan kiinnitä huomiota toisten kyyläämisiin, kyylätköön jos tahtovat. Mulla on itsetunto kohdillaan, siihen ei muiden kyyläämiset vaikuta.onhan se totta että uusia tyyppejä salilla saatetaan tuijjottaa..ainakin pienemmillä paikoilla ja kuppikunnilla. Mutta kun uuteen tulokkaaseen totuttu niin kuka sitä enää sitten jaksaa tuijjotella...
- eilen _
tuollaisella fiinimmällä salilla, kun se normaali äijien hikisali oli rempassa.
P****le sentään, mitä touhua. Yritä ny siinä keskittyä punttien repimiseen, kun naiset tulee ihan siihen eteen johonkin härveliin ja alkaa levittään revaa siinä. Kattelikin aika julkeesti vielä. Kaikki tais olla siellä vaan pelaamassa jotain peliä.
No jos nään niitä vielä, niin taidan kysyä, olisko ne hoitoa vailla. Hämmennyin niin pahasti etten siellä kysyny.
Jos naisia häirii kyttääminen, niin ainahan voitte pudottaa painot toisen varpaille:"oho, sori"- naiiiiineeeen
no voi kiesus mitä juttuja... Mä meen salille ihan vaan treenatakseni ja täytyy joo myöntää, et salilta löytyy juuri näitä "mä tässä vähän lepäilen sarjan välissä ja tuijotan peilin kautta tai suoraan" yleensä nää kyylärit on ulkomaalaisia liimalettiäijiä jotka ei edes häiriinny jos mulkaset niitä tai oot välittämättä.
Täytyy myöntää, et kyllä häiritsee ku tekee vaikka maastavetoja ja joku tuijottaa ihan avoimesti koko ajan! Yäk. Kyllähän hyväkroppasta miestä tai naista katsoo itsekin, mutta ei se mitään tuijotusta ainakaan mun puolelta ole vaan vilkasen kerran ja jatkan omaa treeniä....
Mitä taasen tulee niihin, jotka ovat ylipainoisia tai muuten "ei niin treenattuja" en noteeraa sen kummemmin. Musta on hienoa, että ovat tulleet salille. :)
Ja itseasias kaiken huippuja on nää jutut mitä meidänkin salilta on kuullu, et spinnutunneilta löytyy muijia, jotka menee takariviin jotta näkevät miesten perseet ja arvioivat asteikol 4-10 kenel on minkäkinlaiset lihakset takapuoles, haukkarit, ojentajat tms... (veikkaan, et voi toki löytyä myös miehistä samaa tekeviä naisia kohtaan)
Ja sit nää teinilaumat, jotka kulkee jonossa tai istuu salil laitteiden päällä juoruillen... aarg.. vois vetää vessanpöntöstä alas tai jotain. Mitä ne oikein tekee siellä? Ja näitä löytyy niin pojista ku tytöistäkin.
- Sali ihmisiä myös jo vuosie...
Salille mennään liikkumaan ja rentoutumaan.KESKITTYKÄÄ SIIHEN.. Keskity omaan treeniisi,äläkä anna ulkopuolisten häiritä keskittymistäsi tai rauhaasi jos sitä kaipaat..mitä enemmän hermoilet muista ympärillä olevistasi ihmisistä ja heidän käytöksestään,sitä enemmän myös pilaat oman treenifiiliksesi ja rentoutuneen olotilasi..ja muistelkaa,olisitteko halunneet itse ensikertalaisena tulla salin eturiviin ensimmäisillä tunneillasi,vai piiloutua takariviin opettelemaan tekniikoita..miehet tekevät tuloaan ryhmäliikuntatunneille ja naisten on paras tottua siihen. Keskity siihen mitä teet..
- törmännyt
salilla muutaman vuoden aikana kehenkään suoranaiseen kyylään. uskon et siellä monet ihmiset, itse mukaan lukien katsovat joskus hyvin treenanneita kroppia. Itse katson molemman sukupuolen edustajia ja ihailen ja kunnioitan.mutta vilkaisen vain ja jatkan sitten omaa suoritustani. ja jos on vähän vähemmän treenanneita, niin ei muuta kuin tervetuloa porukkaan. enemmän salilla törmää juuri nuihin nuoriin tyttöihin jotka tulevat sinne hengailemaan ja valtaamaan laitteet, mukava siinä sitten mennä joka välissä tuuppaamaan itse väliin, kun toiset vain istuvat ja juttelevat.jutella voi vaikka jossakin seinän vierustalla. hyviin salitapoihin kuuluu ottaa kaikki paikalla oliat kohteliaasti huomioon. mukavia kevät-talven treenejä kaikille!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401221Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271022- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59814Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93784Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38771Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14726- 43723