Kuka on kuka Ankkalinnassa ML_palstalla: Aloitetaanpa:
AKU ANKKA- monte24 (työtön äkäpussi, joka heltyy Iineksen edessä)
IINES ANKKA- siinä tapauksessa tietysti Zisel
ROOPE ANKKA- Kapitalisti, joka ei symppaa työttömiä: Ratikkakuski
SUPERHESSU-välillä tavis-hessu, välillä Galaktinen supersankari=Buddy Love
Jatkakaa, ehdottakaa itseänne joksikin tai jotakuta muuta. Ken ehtii varaamaan hahmon, saa statuksen. Muiden pitää keksiä joku muu.
ANKKALINNAN VÄKI
16
700
Vastaukset
- zisel
niin.
- roolia esittää
Einsten1
Kultukimallus olisin mieluusti, mutta kun tuo timanttiahan on selvästi se:)
Riitta Hanhi=yksinkertainen.blondi
http://www.weirdspace.dk/Disney/Graphics/Brigitta.gif- zisel
Roope Ankka niin oisko Rela sitten Kroisos Pennonen?
- zisel
relaxed_eyes kirjoitti:
varmaan leenu, liinu JA tiinu :)
näinhän se on! Buddyn olis pitänyt olla kyllä sitten joku noista kans. Ja kukas muu mun "sivupersoona" olikaan... Ei muista enää.
- manna gryn
e/v.
- ap.
tunnettu tarinasta "valuuttakriisi vaahterametsässä"
Kuvasta ja ulkonäöstä ei tietoa. - ..............................
mustapekka tai mustakaapu, joku konna kumminkin.
- eimilla
Mä haluaisin olla se vähän pullukka kiltti noita, mut mikä oli sen nimi?
- vili.
eimilla kirjoitti:
Mä haluaisin olla se vähän pullukka kiltti noita, mut mikä oli sen nimi?
mariamania.
- mariamania.
vili. kirjoitti:
mariamania.
=Noita.
- puskarunoilija
Runontaja on tietysti Touho
- määmy
Mulle jäi Mummo Ankka sit
- punarentukka
Mää olen shit Klaara Kotko=)))))
- Ratikkakuski(kok)
punarentukka kirjoitti:
Mää olen shit Klaara Kotko=)))))
Muut kokoomuslaiset karhukopla
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213650
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu303413Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt513383Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka523066Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222859Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod212608Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1142332MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142145Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281737IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1351379