Pitääkö luistelu harjoituksissa pitää jonkunlaista luistelu pukua kuten jotain sellaista mitä telkkarissa näkee??Niin ja mistä kaupoista sellaisia saa???Kiitos jos vastaatte.
Vastaukset 6
- mutta saa jos haluaa
Ei tarvitse luistelupukua. Trikoohousut ja fleece ovat sopiva harjoitusasu. Mikäli haluaa, niin tietysti voi pitää harjoituspukuakin (vähemmän koristeltua kuin tv:ssä nähtävät!). Niitä myydään luistelukaupoissa esim. Lucky skate Helsingissä tai vaikka Piruetissa.
- saat ihanuuksista
valita.
- alhaalta
puseron on oltava alla niin pitkä ja housun niin korkea ettei väliin jää kylmälle tilaa antavaa nahkasi kaistaletta kun kyykistelet.
Suosi hyvin piukkoja joustavia materiaaleja, vaatteet ei saa lepattaa, valmentajan vaikea nähdä asentoja.
- linzu
Luistelu on kaunis laji kun luistelupuku on niin se näyttää vielä paljon kaunniimalta jos on kaiken päälle vielä hoikka vartalo. Minä itse harrastan luistelua ja minulla on kaunis violetti luistelupuku ja sain piruetti nimisestä kaupasta! KOKEILKAA EDES LUISTELUA SE ON HAUSKAA JA SIINÄ OPPII PALJON ESIM.LIIKKEITÄ.
- joo-oooooo
ja ESIM tänne ei kannata kirjottaa ku joku 10 vuotias!!!
Itse sanoisin, että luistelussa oppii parhaiten motoriikan hallintaa ja tasapainoa ne sun ESIM LIIKKEES on aikas sivuseikka jos ei pysy pystyssä -.-
- luisteluhirmu
Minä harrastan itse taitoluistelua ja pukua ei ole pakko käyttää mutta saa käyttää jos haluaa. Taitoluisteluun sopii myös hyvin juoksuhousut käytän niitä usein itsekin. Vielä puvusta sen verran että ei ole suositeltavaa käyttää samaa luistelupukua harjoituksissa ja kisoissa sillä kun kaatuilee harjoituksissa nii pukuun tulee helposti reikiä ja ne kuluu joten suosittelen älkää käyttäkö samaa luistelupukua kisoissa ja harjoituksissa. Harjoituksissa voi myös käyttää helmaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta
Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on481551Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.64951Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30677- 87647
- 46628
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14615Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu24611- 8589
Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.56584Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan79542- 44531
- 61525
Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47523- 37516
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj14511- 55492
Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13482Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.132479Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa45419Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?
Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.26419