Ovatko kaikki gootit jotain taiteilijoita/sisustussuunnittelijoita? Ja miksei gootit harrasta liikuntaa? Montako leukaa/etunojaa/vatsaliikettä saatte?
Vakavaa keskustelua
11
627
Vastaukset
- ...........
Harmi kun en ole vielä ollut tarpeeksi kauan SuoLi24:n jäsenenä. Aion nimittäin hakea seriffin virkaa tälle palstalle, loppuu nämä provot ja typerät pelleilyt kuin seinään. Ja ennenkuin joku takertuu, olen jäsen täällä, en vain jaksanut kirjautua.
- aikuinen mies
Jaa että jäsen???? Ei uskois...kai sitten sullakin on joku taiteellinen nimi? Annas ku arvaan...Pimeyden Ruhtinas? Lonely-Lord? Taikametsä?? Vittu repesin itekkin :D:D:D
- ihan..
aikuinen mies kirjoitti:
Jaa että jäsen???? Ei uskois...kai sitten sullakin on joku taiteellinen nimi? Annas ku arvaan...Pimeyden Ruhtinas? Lonely-Lord? Taikametsä?? Vittu repesin itekkin :D:D:D
Mutta sinä et ainakaan ole nimimerkkisi mittainen mies.
- aikuinen mies
ihan.. kirjoitti:
Mutta sinä et ainakaan ole nimimerkkisi mittainen mies.
Mutta en ymmärrä tuota goottihinaamista...selitä ny oikeasti mikä siinä viehättää? Korsetit ja verkkosukat?
- taikametsä
aikuinen mies kirjoitti:
Et saa herjata mun nimimerkkiäni! Paha mieli...
- .......
aikuinen mies kirjoitti:
Mutta en ymmärrä tuota goottihinaamista...selitä ny oikeasti mikä siinä viehättää? Korsetit ja verkkosukat?
Sinuahan tämä "goottihinaaminen" tuntuu hurjan paljon kiinnostavan. Etkai muuten täällä kirjoittelisi ja kyselisi asiasta. Ja edelleenkin, goottiudessa EI ole kyse pukeutumisesta, tosin monet gootit pukeutuvatkin. Kuten kaikki muutkin ihmiset, "lokerostaan" riippumatta. Oletko kenties noin 40-50 vuotias pervo mies kun osoitat kiinnostusta korsetteihin ja verkkosukkiin? Kerrohan "aikuinen" mies, kyllä minä jaksan kuunnella. Oletko kenties epävarma seksuaalisesta identiteetistäsi? Kerro vain, jos et minulle niin ainahan voit mennä psykologin juttusille.
- ajatuksesta
ole kiltti ja hae sheriffiksi! Pyysin palauteosiossa seriffiä tälle palstalle joku aika sitten, jotta lapsellinen trollaaminen saataisiin loppumaan. Ei tänne tule kirjoiteltua, kun kaiken maailman retardit häiriköivät. Jokuhan meissä viehättää, kun ei voi rauhaankaan jättää... perverssi.
- oikeasti aikuinen mies
aikuinen mies kirjoitti:
Musiikki on kaiken a ja o. Hyvä musiikki!
- Mimmu
On se kumma juttu kun pitää vinkua asiasta josta ei mitään tiedä/tajua! Anna ihmisten pitää just siitä musiikista mistä ne tahtoo ja pukeutua just niinku ne tahtoo. Ja vaikka sulla olis Thai-postimyyntivaimo, tuskin kukaan näistä tulis sua arvostelemaan! Ite en oo gootti, kuuntelen vanhaa rockia, mut ärsyttää tollanen älytön ja turha paskanjauhaminen!
- Urheilugootti
Itse harrastan nyrkkeilyä, punttisalilla käyntiä, lenkkeilyä jne. Leukoja menee 20, etunojia noin sata, vatsoja 500 yhteen menoon. Toki menee enemmänkin kun tehdään useita sarjoja. Gootti- ja punkmusan tahdissa.
- Urheilugootti
Montako leukaa itse vedät, entä vatsoja ja punnerruksia? Vai hinailetko vaan muuten humpan tahtiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003234662- 162236
- 1942089
- 1071476
- 791375
- 74982
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57967IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2919Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119834Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59756