Katolla ~sentin paksuinen jää/lumikerros. Rapakelien jälkeen auto törkeän likainen ja nyt pakkasia luvattu niin tekisi mieli pestä mutta ei varmaan kannata lähteä koittamaan onneaan ellei sulata ensin?
Jäisen auton automaattipesu = huono idea?
3
8168
Vastaukset
- siitä vaaan
Mitä haittaa pienestä jää-/lumikerroksesta on auton pinnalla. Ei mitään. Ainoa tosiasia on se, ettei pesuaine imeydy jään läpi auton pintaan, eli pesutulos näiltä kohdin ole hyvä.... noh, ainahan sen voi pestä kahteen kertaan, tai harjata mahdollisimman puhtaaksi ensimmäistä kertaa varten.
Pakkasta luvassa -> kuivaa ovenpielet ja tiivisteet kunnolla, niin kosteus ei haittaa.
Kovin pakkanen jolla olen itse pesettänyt autoni oli -20 astetta. Ei ongelmia.- puoli ruokaa
kerroitkin jo, pesuaine ei imeydy jäänläpi, eli lika ei lähde. Jos ainoastaan katolla on jäätä, vain katto jää pesemättä, mutta jos esim. kyljissä on jää viivoja, kyljestä tulee ehkä raidallinen. Kehotan sulattamaan auton ennen pesua. Pesun jälkeen kuivaamaan tiivisteet (silikonispray on hyvä tiivisteiden voiteluun).
- mta100
puoli ruokaa kirjoitti:
kerroitkin jo, pesuaine ei imeydy jäänläpi, eli lika ei lähde. Jos ainoastaan katolla on jäätä, vain katto jää pesemättä, mutta jos esim. kyljissä on jää viivoja, kyljestä tulee ehkä raidallinen. Kehotan sulattamaan auton ennen pesua. Pesun jälkeen kuivaamaan tiivisteet (silikonispray on hyvä tiivisteiden voiteluun).
se autosi käsinpesuun niin tulee kerralla hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802908Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka492298Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051664Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 561189
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181