Missä autoliikkeessä paras palvelu?

Kunhan kysyn

Tällä palstalla on jatkuvasti marinaa huonosta palvelusta milloin mistäkin liikkeestä.
Löytyykö tästä maasta yhtään autoliikettä/-myyjää, joka saisi kehuja.

Hyvää palvelua ei ole ylihyvitys vaihtoautosta tms. Onko kukaan tullut hyvin kohdelluksi ja missä liikkeessä näin olisi käynyt.
Tuleeko lyhyt lista?

70

7671

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minigolf

En ole koskaan saanut huonoa palvelua autoliikkeessä.

• jumalniemi

Maan parasta palvelua,ammattitaitoa,ystävällisyyttä,avoimuutta,hintatietoisuutta ym.ym.Parhaat merkit,paras varaosapalvelu.

• Tervetuloa meille

Vauhti-Vaunu, Kotka
        Maan parasta palvelua,ammattitaitoa,ystävällisyyttä,avoimuutta,hintatietoisuutta ym.ym.Parhaat merkit,paras varaosapalvelu.

• hulluenska

joo kyllä on .tosin nimi vaihtunut.pp.auto tammisaari.se liike palvelee hyvin ja henkilökunta ystävällistä.ja takuu pelaa perävalojen hävittyä.ostin taannoin kyseisestä liikkeestä 100000 ajetun vectran.no ajeltuani huomasin kolinoita sekä öljyt katosi koneesta parin sadan kilometsin ajelun jälkeen.no vei liikkeeseen ja soitin muutaman päivän päästä autoni kuulumisia.ilmoittivat että moottori irti ja lähdössä virtasen moottorille korjattavaksi.liike pisti omaan laskuun vectraan yli 3.500e ja arvaa olenko tyytyväinen.no sen jälkeen on kyllä ystävänikin kyseisestä liikkeestä ostanut.ja nyt ostin vaihtoplus liikkeestä auton ja siihen liikkeeseen en enää astu jalallani

• jokelassa

itse asioinut. hyvä palvelu, hinnat edulliset, varsinkin suoralla ostolla.
      Ei mikään lasipalatsi, myyjät ei ylilipeviä vaan asiallisia myyntimiehiä.

• johnny 49

autoliike ässäpari jokela.todella halpoja hyviä käyttöautoja ja myyjät asiallisia eikä liian koppavia.olen itse ostanut sieltä perheelle jo 3 kpl autoja vuosien varrella.

• JK
        johnny 49 kirjoitti:

autoliike ässäpari jokela.todella halpoja hyviä käyttöautoja ja myyjät asiallisia eikä liian koppavia.olen itse ostanut sieltä perheelle jo 3 kpl autoja vuosien varrella.

Itselleni aikamoinen pettymys, mitä puhelimessa kerrottiin… ei naarmuja ja kolhuja – mutta paikanpäällä niitä olikin lukemattomia – kunnon pintakolhuja. Tuntui että 100 000 km puuttui mittarista. En käynyt edes koeajolla, kun pakoputki enteili loppua. 600 km ja päivä meni täysin hukkaan. En mene toista kertaa – sinänsä asiallinen kaveri muuten.

• ooopel
        johnny 49 kirjoitti:

Ässäparissa on mukavat hemmot myymässä ja kalusto on edullista! Suosittelen!

• ongii
        johnny 49 kirjoitti:

tosihyvä autokauppa. Hienoa palvelua ja näyttää itse mainostavan itseään, No maguasia sano kiira ku muniaan nuoli.

• 4kk
        johnny 49 kirjoitti:

Ja paskat! Kusettavat minkä kerkeävät!

• Äzzäpari vie potin
        4kk kirjoitti:

Ja paskat! Kusettavat minkä kerkeävät!

Saikko Talbot Horizonista kehnon tarjouksen, vaikka sanoit että myö ollaan rehellissii eikä vaihtarista vikoja löydy. Hölömön kanssahan ei tunnetusti kannata tapella, kun ne voittaa aina kokemuksellaan.

• tulkaa ässäpariin

ässäpari
        olemme muuten muuttaneet kun jokelassa alkoi ahdistaa vihaisten asiakkaiden takia. uusi osoite löytyy nettiautosta.

• hyvä palvelu

Itse olen saanut erittäin hyvää palvelua mm. seuraavissa liikkeissä:
      -Passeliauto Salo
      -Lohjan autokeskus Lohjalla ja Tammisaaressa

Kuulostaa äkkiä Toyota-liike mainokselta, mutta eniten olen kauppoja niissä tehnyt, ei aina Toyotoista.

• autotalo

Vihdin autotalo. Parasta palvelua ja asioista päästiin helposti ja huumorilla yksimielisyyteen.
      Olen ostanut yhteensä 16 autoa eri liikkeistä ja tämä on ollut toistaiseksi paras autoliike/myyjä.

• RuPie

Paras palvelu=paras hyvityshinta. Näin se homma vaan yksinkertaisesti on.

• olemaan
        RuPie kirjoitti:

Paras palvelu=paras hyvityshinta. Näin se homma vaan yksinkertaisesti on.

Joo, kyllä et tunne saavasi palvelua jos ensin käyt anelemassa myyjää paikalle ja autoa koe-ajoon...sen jälkeen neuvottelut on sitä että lyödään laskelma-paperi eteen ja sanotaan "ota tai jätä"

• autotalossa

vaikuttaa kaupantekoon suuresti se, kumpi myyjistä on paikalla. Viimeksi autoa vaihtaessani jouduin valitsemaan toisen liikkeen, koska kaupantekoon ei ollut mitään edellytyksiä. Myyjänä ei siis nähtävästi ollut tämä huumorityyppi.

• kokemusta on

Vihdin autotalossa palvelu on siihen saakka hyvää, kunnes rahat lyödään tiskiin. Sitten, kun olet saanut vaihtoauton itsellesi, huomaat, että kaikkia sovittuja juttuja ei olekkaan tehty ja niiden kuntoon saaminen vaatii yhteydenottoa kuluttaja-asiamieheen.

Tällaisia kokemuksia minulla. Olisin nyt taas vaihtamassa autoa ja juuri tästä liikkeestä löytyisi yksi vaihtoauto, jonka voisin ostaa, mutta kokemusteni perusteella en viitsi kustakkaan tuon liikkeen suuntaan.

• Vihdin autotalo

Nyt meinaa huumori loppua kun tajusin että maksoin monta tuhatta euroa ylihintaa.

• ek.

Tervehys. Ostin 23.3.13 c4 Picasson. Erinomaista palvelua koko autotalon henkilökunnalta.

• dsfsdfds

1. Automaa, Herttoniemi
      2. Delta, Malmi
      3. VV-Center, Herttoniemi
      4. VV-Center, Espoo

hah hah menitte retkuun

• parhaat paikat

Noissa käymisen jälkeen autokuume on tipahtanut asteella alaspäin ja rahaa säästyy.

• varmasti paras

akin häkki hyrylässä.

• Sulantie on Ansakuja
        varmasti paras kirjoitti:

akin häkki hyrylässä.

Hyrylässä ei ole yhtään rehellistä autoliikettä.

• Pieksämäellä

Homma toimii reilulla pohjalla ja palvelu on asiallista.

• on nähty

Oletko ajatellut kuoliaaksi naurattajan uraa? Lahjoja sinulla siihen riittäisi.

• Matti P.
        on nähty kirjoitti:

Oletko ajatellut kuoliaaksi naurattajan uraa? Lahjoja sinulla siihen riittäisi.

Voi, eivätkö he huolineet sinun 200 000 ajettua tojotaasi vaihdossa. Pyysivätkö ne lurjukset oiken välirahaakin?

Leuat louskuttavat, mutta perusteluja ei näy.

• ???????????
        Matti P. kirjoitti:

Voi, eivätkö he huolineet sinun 200 000 ajettua tojotaasi vaihdossa. Pyysivätkö ne lurjukset oiken välirahaakin?

Leuat louskuttavat, mutta perusteluja ei näy.

Ymmärtäisit olla edes hiljaa, eikö oikein kauppa käy?

• todellista sanottavaa
        ??????????? kirjoitti:

Ymmärtäisit olla edes hiljaa, eikö oikein kauppa käy?

vain mutinaa. Perustelut jäivät uupumaan.

En ole kytköksissä kyseiseen liikkeeseen, saati autoalaan. Vastasin vain kysymykseen kokemukseni pohjalta.

• se löytyy

auto-kehä.
      oon ostanu sieltä jo 4 autoo. ja aina oon ollu tyytyväinen. takuu toimii ja myyjät on reiluja.

• huippumesta

Täältä ääni myös Auto-Kehälle. Jos lasketaan vanhemmat mukaan niin varmaan jo 10 autoa ollaan sieltä ostettu. Puolet uusia, puolet käytettyjä ja on AINA oltu erittäin tyytyväisiä palveluun. Samoin huollon puolen palveluun.

(Ja en ole töissä Auto-kehässä.... )

• mieltä palvelusta
        huippumesta kirjoitti:

Täältä ääni myös Auto-Kehälle. Jos lasketaan vanhemmat mukaan niin varmaan jo 10 autoa ollaan sieltä ostettu. Puolet uusia, puolet käytettyjä ja on AINA oltu erittäin tyytyväisiä palveluun. Samoin huollon puolen palveluun.

(Ja en ole töissä Auto-kehässä.... )

Auto-Kehällä. Hinnoissa tullaan vastaan ja palvelu on erittäin miellyttävää ja asiallista. Suosittelen!

(minullakaan ei ole muuten kytköksiä kyseiseen firmaan)

• +++

hyvää palvelua olen saanut

- Tampereen Autokeskuksessa
      - Jyväskylän OK-autossa.

huonoa palvelua, välinpitämätöntä palvelua tai ei palvelua ollenkaan

- Laakkonen Lahti
      - Hämeen Auto Jyväskylä

• Monimerkkimies

Autotalo Laakkosella homma toimii! Olen ostanut jo monta autoa sieltä ja ostan edelleenkin.

• riippuu usein

asiakkaasta, hänen asiallisuudestaan ja käyttäytymisestään. Ammattilainen tunnistaa renkaanpotkijat ja tyhjänkysyjät hyvin äkkiä ja mitäpä sitä turhaan panostamaan kun lopputulos on jo etukäteen tiedossa. Lopulta aina löytyy joku syy olla ostamatta autoa vaikka kaikki olisi sovittu jo myyjän kanssa valmiiksi.
      Tuskin kukaan myyjä asialliselle ostajalle rupeaa ylimieliseksi mutta kun suomalaisella on jo pohjimmiltaan niin heikko itsetunto että päreet palaa jos myyjä ei pidäkään häntä lasipalatsin kuninkaana. Ja sitten alkaa se urputus huonosta palvelusta.

• ...sh**t

Et ole selvästikään tietoinen edes myynnin perusperiaatteista. Tuollaiset kertomasi mukaiset ovat kuin suoraan myynnin oppikirjan esimerkistä "ei näin!"

Palvelun taso riippuu siitä, kuinka myyjä osaa kommunikoida erilaisten asiakkaiden kanssa. Olisi järkevää käyttää enemmän energiaa epäröivien "renkaanpotkijoiden" kannustamiseen. Ne "tosi ostajat" ostavat auton ilman myyjän sen suurempaa panostakin.

Voi olla, että epäröivän asiakkaan mielestä yrityksen tarjonta ei ole sitä mitä asiakas on ajatellut, mutta hän on alkanut jo miettimään vaihtoehtoa. Tuolla tyylillä häntä ei ainakaan rohkaista hankkimaan vaihtoehtoa.

Myyjä voisi myös ymmärtää, ettei jokainen asiakas ole kävelevä autopedia. Jotkin kysymykset saattavat tuntua ammatikseen autojen kanssa tekemisissä olevan henkilön mielestä idioottimaisilta. Tällaiset myyjät voisivat tulla kyselemään esimerkiksi minun alastani. Saisin heidät näyttämään täysin naurettavilta tyhmine kysymyksineen. Kukaan kun ei tiedä kaikkea.

Jos asiakkaalla on tarve "urputtaa" palvelustasi olet todellakin epäonnistunut työssäsi. Perusvalittajien ryhmä on kuitenkin vain marginaalinen ja jos hoidat homman oiken, hekin voivat yllättäen jonain päivänä palata ostamaan sen auton edellisten kokemusten perusteella.

Kukaan tuskin todella haluaa mitään kuninkaan kohtelua. Ainoastaan tasavertaista, asiallista ja reilua kaupankäyntiä miellumin, kuin sitä, että toinen duunari katsoo toista pitkin nenänvartta.

Myös Suomen hinnoittelun takia epäröintiä on enemmän. Suomalaisista 90%:lle autoon uppoava rahamäärä on kohtalaisen suuri (keskiarvoisesti vuoden palkka), eikä sellaista summaa noin vain heitetä menemään... siis harkitsematta.

Tällä menolla suomen autokauppa tulee vajoamaan alas ja nopeasti. Rajat kun avautuvat entisestään, niin kohta löytyy kilpailijoita joita kiinnostaa myydä. Autokaupan bauhauss ei ole pois suljettu ajatus ja Ruotsiinkin on hemmetin lyhyt matka.

• aivan kaikki
        ...sh**t kirjoitti:

Et ole selvästikään tietoinen edes myynnin perusperiaatteista. Tuollaiset kertomasi mukaiset ovat kuin suoraan myynnin oppikirjan esimerkistä "ei näin!"

Palvelun taso riippuu siitä, kuinka myyjä osaa kommunikoida erilaisten asiakkaiden kanssa. Olisi järkevää käyttää enemmän energiaa epäröivien "renkaanpotkijoiden" kannustamiseen. Ne "tosi ostajat" ostavat auton ilman myyjän sen suurempaa panostakin.

Voi olla, että epäröivän asiakkaan mielestä yrityksen tarjonta ei ole sitä mitä asiakas on ajatellut, mutta hän on alkanut jo miettimään vaihtoehtoa. Tuolla tyylillä häntä ei ainakaan rohkaista hankkimaan vaihtoehtoa.

Myyjä voisi myös ymmärtää, ettei jokainen asiakas ole kävelevä autopedia. Jotkin kysymykset saattavat tuntua ammatikseen autojen kanssa tekemisissä olevan henkilön mielestä idioottimaisilta. Tällaiset myyjät voisivat tulla kyselemään esimerkiksi minun alastani. Saisin heidät näyttämään täysin naurettavilta tyhmine kysymyksineen. Kukaan kun ei tiedä kaikkea.

Jos asiakkaalla on tarve "urputtaa" palvelustasi olet todellakin epäonnistunut työssäsi. Perusvalittajien ryhmä on kuitenkin vain marginaalinen ja jos hoidat homman oiken, hekin voivat yllättäen jonain päivänä palata ostamaan sen auton edellisten kokemusten perusteella.

Kukaan tuskin todella haluaa mitään kuninkaan kohtelua. Ainoastaan tasavertaista, asiallista ja reilua kaupankäyntiä miellumin, kuin sitä, että toinen duunari katsoo toista pitkin nenänvartta.

Myös Suomen hinnoittelun takia epäröintiä on enemmän. Suomalaisista 90%:lle autoon uppoava rahamäärä on kohtalaisen suuri (keskiarvoisesti vuoden palkka), eikä sellaista summaa noin vain heitetä menemään... siis harkitsematta.

Tällä menolla suomen autokauppa tulee vajoamaan alas ja nopeasti. Rajat kun avautuvat entisestään, niin kohta löytyy kilpailijoita joita kiinnostaa myydä. Autokaupan bauhauss ei ole pois suljettu ajatus ja Ruotsiinkin on hemmetin lyhyt matka.

en voi muuta sanoa.

• sdfsdfsdfe
        ...sh**t kirjoitti:

Tän vois näyttää kaikille automyyjille

• myyntipäälllikkö
        ...sh**t kirjoitti:

Että osa jopa ns. hyvien merkkien ammattimyyjistä on myyntitaidoiltaan lähinnä pellejä.

Esim. pari vuotta sitten kun olin autokaupoilla (uusi auto), kahdesta eri pks:n Toyota-liikkeestä annettiin kyllä kiltisti tarjous, mutta ei edes vaivauduttu soittamaan sen perään. Omassa myyntitiimissäni tuollaiset pellet olisivat aika pian kortistossa.

• erittäin pettynyt

Tuusulan Auto-Planeetta Oy:stä

• L.T.A Lappeenranta

Hyvä palvelu pikkuliikkeeksi. Ennenkaikkea luotettava, maksoi hajonneen laturin korjauksen töineen 3 viikkoa kaupanteosta täysin mukisematta, kuin sivulauseessa mainiten, että vie merkkihuoltoon ne laskuttaa suoraan meitä. Lähes täysin vastaava tilanne parivuotta sitten merkkiliikkeessä, maksoin itse, en saanut senttiäkään avustusta. Jotkut pikkukaupat selvästi on oivaltaneet homman ydintä.

• ttttt

Juu, täältäkin pisteet Karkkilan auto-kehälle. Kaupat tehtiiin 2002, auto vaihtui perheen lisäyksen johdosta -06. Muuten varmaan ajelisin ak:stä ostamallani Fordilla vieläkin.

• 1+12=

En nyt varsinaisesti mitään autoliikettä lähde mollaamaan, vaan lähinnä henkilökuntaa tai siis myyjiä!
        Kolmessa viimeksi tapahtuneessa autonvaihdossa (eri liikkeet kyseessä) myyjät ovat yrittäneet livetä vastuistaan.

1. Kaupanteon hieronnassa sovittiin sisälämmityksen asennuksesta ym.
        - tuli ongelmia, kun sattumoisin myyjä oli juuri kaupanteon jälkeen siirtynyt toisen palvelukseen.

2. Koeajon jälkeen mainitsin myyjälle havaitsemiani vikoja: merkkivaloissa, säädöissä ym. sekä pakoputkiston "räminästä". Ok. - myyjä lupasi asioiden korjautuvan ja varasi ajan huollosta niiden korjausta varten. No, sovittuna päivänä pikkuviat hoituivat lukuunottamatta pakoputkea.
        Huoltomekaanikko ilmoitti räminän johtuvan viallisesta katalysaattorista, jolloin kutsuimme myyjän paikalle ja mekaanikko kertoi hänelle tilanteen.
        Ensin myyjä yritti syyllistää minua mm. että olisin ajanut katin kiveen, tai tankannut väärää litkua tms, kunnes sitten yritti sopupeliä: Mulle katti ja hälle työ!
        Pitki hampain myyjä vihdoin hoiti asian etsittyään korvaavan katin jostakin.

3. Koeajossa ei ilmennyt mitään ihmeellistä huomautettavaa. Auto toimi moitteetta, kunnes muutaman viikon kuluttua tuli kovat pakkaset, ja auto oli 20 km ajon jälkeenkin kylmä kuin siperialainen ulkohyyssi.
        Olosuhteiden pakosta auto piti saada lämpimämmäksi, joten otin myyjäHENKILÖÖN yhteyttä.
        Myyjällä ei ollut mielenkiintoa tutkituttaa kylmyyden syytä liikkeen omassa huollossa, vaan hän ehdotti termostaatin vaihtoa kadun toisella puolella olevassa huoltoliikkeessä siten, että minä kustannan termarin ja myyjäliike vaihtotyön. Suostuin ratkaisuun, koska oli työn puolesta pakko päästä liikkumaan, eikä ollut aikaa kinastella myyjän kanssa.
        Termarinvaihdosta ei kuitenkaan ollut mitään apua - vain aikaa ja rahaa kului - lämpöä sitten vihdoin löytyi muilla omilla keinoilla.

Asioiden hoidosta jäi niin paha maku, että seuraava täytynee hakea Lahden ulkopuolelta tai vaihtaa merkkiä!

• tarkoitat

Autoliikkeessä palvelua, Eihän ne reppanat edes osaa tehdä kauppaa. Jos joku tarjoaa esim eräällee isolle maan eniten uusia ostavalle ja eniten käytettyjä myyvälle jotain muuta kun ne pyytää, niin niillä menee paskat housuun eikä vastatarjousta kuulu, vaikka oltais kohtalaisen lähellä :))

Sellaista se on kaupanteko, kai ne osaa myyrä jos joku tulee ja sanoo et ostan ton .. ja tehdä paperit mut myydä ei todellakaan osata. Todella ihmeellistä et tollaisia "tilaustenvastaanottajia" pidetään autokaupassa palkkalistoilla (edes rovikapalkalla"

• vastausvastaus

Siinä sulle hiljainen kieltäytyminen fiksusti, täällä sä huudat ja itket kun kukaan ei maksu sun romustas vaihdossa mitään etkä mitenkään suostu äidin mussukka tajuun että niitä EI KIINNOSTA TEHDÄ SUNLAISES UNELMOIJAN KANSSA KAUPPAA KOSKAAN.

Koita elää nyt tämänkin asian kanssa jotenkin, joulu on tulossa eikä ne silti lahjahintoja maksa sun kotiväen mieleen olevasta vanhasta lintaastasi, paina tämä visusti mieleesi ja osta aina käteisellä ja myy kuvittelemaasi hintaan omasi heti ja nopeasti pois, eikös vain paskahousu?

• Tyytyväinenautoilja

Olen omistanut ja ostanut elämäni aikana kymmeniä autoja joista lähes kaikki hankkinut uutena. Tähän mennessä parasta palvelua ja olen saanut KUUSISEN AUTOSTA Saarijärveltä liike on Skoda autojen jäleenmyyjä ja samoissa tiloissa on myös huolto ja varaosat. Suosittelen ei voi verrata alkuunkaan esimerkiksi Jyväskylässä toimvaan Laakkoseen.

• Autonostanut

Jos olet vaihtamassa tai ylipäätään ostamassa uutta SKODAA niin pyydä tarjous myös KUUSISEN AUTOSTA Saarijärveltä yllätyt positiivisesti ja kaupat syntyvät varmasti.

• KUSISEN AUTO PARAS
        Autonostanut kirjoitti:

Jos olet vaihtamassa tai ylipäätään ostamassa uutta SKODAA niin pyydä tarjous myös KUUSISEN AUTOSTA Saarijärveltä yllätyt positiivisesti ja kaupat syntyvät varmasti.

Ai niin. Muistinko sanoa että KUUSISEN AUTO on paljon parempi liike kuin esimerkiksi Jyväskylässä toimiva Laakkonen.

Terveisin KUUSINEN

eli Autonostanut

eli Tyytyväinenautoilja

• Honda-mies

Hyvää palvelua ainakin Autotalo Hartikainen Joensuu.

• Loukkaantujille.....

Palvelu on aina huonoa jos joku sanoo sinulle suoraan tosiasiat, et saa unelmoimaasi hintaa vaihtoautostasi tai kertoo ettet ole ymmärtänyt huoltaa tai vaihtaa jakohihnaa ajallaan jne.

Ette käsitä erottaa tosiasioita ja ihmisiä tai palvelua toisistaan, siinä se on aina, ymmärrät eli et....

Ei riittävällä itsetunnolla varustettu normaali oikea ostaja jolla on asiat kunnossa mieti turhanpäiväisiä asioita vaan ottaa asiat asioina eikä loukkaannu ihan joka asiasta jonka omassa päässään kuvittelee kohdistuneen häneen itseensä, tätä et millään niele. Loukkaannut varmuuden vuoksi ihan kaikesta ja kaikille ja itket täällä muiden avohoidokkien seassa käsittämättä katsoa peiliin yhä uudestaan.

• autonvaihtaja

Hämeen Autossa sain sain huonoa palvelua. Myyjä oli nuori henkilö ja jäi vaikutelma, ettei hän ollut varma, mistä puhui.
      Yleensä pyrin tekemään kaupat iäkkäimmän myyjän kanssa, heillä on rohkeutta antaa parhaimmat alennukset.

• yhdyn

edelliseen

• Ekroos tuusula

Autotalo Ekroos Sulantie Tuusula. Mahtava liike ja ystävälliset hemmot!

• P A R A S

Riihikallion auto!

• tietäjä6666666666666

Anttilan autotalo!!!! ja autopantti!!!

• Kuka kissan hännän..

Ottakaa huomioon että suurin osa kehumisista on kyseisten liikkeiden edustajien itsensä kirjoittamia. Sen huomaa helposti varsinkin kun vertaa samaa liikettä mainostavia useampia viestejä.

• RIP3

Lohjanportin Auto/Tammisaari, tais olla paikan myyntipäällikkö kun möi auton.

Ostin 2000eur halpiksen pihan perältä. Viikon päästä takaiskarin ylätuki tuli hattuhyllyn läpi. Ilmoitin liikkeeseen että näin kävi ja olin sen valmis maksamaan itse koska kuluva osa kyseessä ja auto 12v vanha ja 200tkm ajettu. Yllätyin suuresti kun liike tarjoutui kustantamaan uuden ylätuen (100eur)! Muutenkin erinomaista toimintaa.

• 87k

Autoliike Pertti Kuokkanen Paimiossa.

Olimme pari vuotta sitten katsomassa Picassoa sieltä, ja ekalla kerralla kun menimme sovittuna aikana, ei auto ollut paikanpäällä, koska se oli "puleerattavana", myyjä pyysi tulemaan seuraavana päivänä uudestaan, no pois mennessä kävimme ABC:llä syömässä, ja siellä auto oli pihalla, kai ABC:kin jotain pulaarauksia hoitaa.

Eli autot hoidetaan tip-top kuntoon ennen myyntiä.

No seuraavana päivänä oli auto paikanpäällä, ja katselimme sitä, pena seurasi kokoajan vierestä ettemme hajoja autoja, ja jopa säikähti kun laitoin mittaristoa kirkkaamlle (pelkäsi että hajotan auton) autossa oli kaikkea pintä, kattotelineet puuttui, mittaristo hajoamispisteessä, penkkejä viillelty jne. johon pena vain totesi "uusi autoja saa kaupasta" totta, eihän 4 vuotiaalta autolta voi olettaa että se on uusi.

Eli todella kohteliasta toimintaa, ja hyvätapainen "kentlemanni" ja pitää tosiaan huolen ettei asiakkaat rääkkää autoa koeajon aikana, tai muutenkaan tuhoa sitä, valvomalla kokoajan vieressä.

Eli jos haluaa lutettavia KÄYTETTYJÄ autoja, suosittelen lämpimästi Kuokkasen liikettä, turusta paimioon päin, abc:n kohdalta vasemmalle ja pari kilsaa ja oikealle, helppo löytää.

Lisäksi autot on usein myynnissä vähintään 6kk, joten sen kautta ei vain kierrätetä kaikkia "pommeja"

• Paras liike ikinä

Tottakai tuo on hyvä että myyjä valvoo kun autoa "testataan"

esim AKR ja Rintajoppi antaa melko kalliitkin autot koeajoon/katseltavaksi tuosta vain, ilman että myyjä ottaa ylös asiakkaan tietoja saati että tulisi mukaan.

Voitte kuvitella millaisessa rääkissä auto on kun asiakas saa aivan vapaasti nimettömänä "testailla" sitä.

Eli kyllä Penan liike on paras Varsinais-suomessa, on sitä senverran täälläkin kehuttu

Lisäksi liikkellä menee hyvin, välillä on Turun sanomissa 10*5cm mainos ko. liikkeestä.

http://www.turunvaihtoautot.net/kuokkanen/ tässä vielä liikkeen sivut, tutustukaa ja yllättykää positiiviesti

• Olet lapsellinen

87k:lle on jäänyt vakava trauma tuosta yhdestä käynnistä kun hän muistaa vieläkin jatkuvasti ja oikein monissa eri viestiketjuissa haukkua kyseistä yrittäjää. Koeta nyt päästä asian yli. Siitähän on jo monta vuotta aikaa.

• 87k

Minähän juurikin KEHUIN autokauppaasi, en haukkunut KEHUIN, ymmärrätkö?

Mikä muu yritys muuten kehuu itseään yhtä paljon netissä ja hakee liikkeen nimeään yhtä aktiivisesti googlella?

en tiedä kuin yhden, ja se on haagan autokoulu

• Ylöjärvi rocks

Älkää ainakaan astuko ylöjärvellä sijaitsevaan autokeskukseen... Myyjä ei ymmärrä autoista mitään, pitää muun muassa toyotaa paremmin varusteltuna autona kuin audia. Ja honda on huomattavasti parempi ajaa kun audi :D en ollut uskoa, kun myyjä tarjos vaihdossa 10k kalliimpaan autoon omasta audistani 2002 vuoden A6 1.8t koneella ajettu 220000 km pokerinaamalla 2000e. Ei tommoset tuontiautot mee kaupaks täydellisellä huoltokirjalla kuulemma (: no meni 2pv niin myin audin nettiautossa yksityiselle 7000 eurolla( silti edullinen) Alkaa ainakin katteet oleen kunnoossa tällä myyjällä :D onnea kyseiselle myyjälle tulevaisuutta varten (: toisaalta, helppohan se on mummoja kusettaa kun tuovat yariksiaan sinne vaihtoon (:

• juppana 3

no en perustais autokauppaa jokelaan. rikollinen ympäristö samoin forssa pori hankalia ihmisiä,jo hannu karpo kertoi aikoinaan forssalaisten naapuririidoista.tylyjä paikkoja myös salo.älä kysy paikan osoitteita esim.eivät neuvo.

• 8888888

R.R. Vihdissä yrittää pissittää ihmisiä. Kiertäkää tämä pissittäjä kaukaa.

• Huijatuksitullut2017

Vihdin Auto Cleaners Oy on täysi rosvosakki. Myivät auton, mikä luonnollisesti meni hajalle heti kotimatkalla. Kaupan purkaminen kesti viikon mittaisen punnertamisen ja inttämisen, jonka jälkeen he eivät siltikään suostuneet maksamaan välirahaani kokonaisuudessaan takaisin. Tein ilmoituksen kuluttajariitalautakuntaan, joten katsotaan miten lopulta käy...

• niinsevaanmenee

Höpöhöpö taas...
        Et sinä ole huijatuksi tullut, olet vain kuningaskuluttajan takuu-uskovaisuuteesi saanut kolauksen, kun onkin noudatettu lakia eikä sinun takuu-uskovaista mielikuvitustasi.
        Tässä reaalimaailman todellisuudessahan asia menee jotakuinkin näin:

1. Käytetyn auton kauppa.
        (Olet auton tutkinut ja oston arvoiseksi / itsellesi kelvolliseksi hyväksynyt.)
        2. Autoon tullut vika.
        (Jota et tietenkään tähän edes kehtaa mainita mikä vika, käytettyyn autoon saa tulla vikojakin jotka eivät ole lain mukaisia virheitä.)
        3. Olet palauttanut auton.
        (Liikkeellä ei ole mitään lain määräämää pakkoa sitä takaisin ottaa / kauppaa noin vaan purkaa.)
        4. Liike on, kuten laillisiin oikeuksiinsa toki kuuluukin, pidättänyt itsellään osan kauppasummasta ostajan aloitteellisesta / aiheettomasta kaupan purkamisesta.

Sinullehan tämä ei sitten käynyt, takuu-uskovainen kun olet. Kuluttajaneuvonta kertoo sinulle tämän saman, minkä olen tässä jo todennut: Aiheettomasta kaupanpurkamisesta liike saa lain mukaan periä palauttajalta kuluja, eikä koko kauppasummaa (tietenkään) pidäkään palauttaa.

• etukiitoskäteen

"Tein ilmoituksen kuluttajariitalautakuntaan, joten katsotaan miten lopulta käy... "

TULETHAN SITTEN KERTOMAAN MITEN KÄVI? Kiitos, vaikkakin se on tuleva olemaan sinulle vaikeaa myöntää olleesi väärässä, eikä takuu-uskovaisuuteen ollut luottaminen.

• Kusetuksenmakua

Vihdin auto cleaners.

Ostin auton joka sovittiin remontin jälkeen haettavaksi seuraavalla viikolla. Autoa haettaessa jo vasta pitkän sahauksen jälkeen auto käynnistyi jonka uskoin olevan heikon akun syy. Lämpimänä auto käynnistyikin ongelmitta ja vasta hetken pidempi seisominen tuotti ongelmia. Seuraavana päivänä asiaa tutkiessani huomasin että autossa oli kotelossa luukun takana ajonestolaite joka oli ilmeisesti ohitettu ja kytketty irti. Myös katkottuja johtoja löytyi. Tämä ilmeisesti liittyy jotenkin alkuperäisen radion vaihtoon tarvike laitteeksi. Muutaman päivän sisään auto on täysin ajokelvoton. Auto sammuu vähän väliä ja myyjään kun on yhteydessä saa vaan lupauksia asiaan palaamisesta jonka jälkeen yhteyden ottoa ei tule ja soitettaessa lyödään luuri korvaan. Sen hetken mitä olen päässyt asiasta keskustelemaan myyjä pesee kätensä koko asiasta ja toistaa olevansa ihmeissään, kun on mennyt katsastuksesta läpi. Koko ajonestolaitteesta ja sen ohituksista ei tiedä tuon taivaallista. Suosittelen olemaan erittäin varovainen tämän huijauspajan puolesta. Pihassa seisoo 2 tonnia romurautaa.

• eiihmeettetpärjää

"
      "Missä autoliikkeessä paras palvelu?"
      Lukihäiriöisille negatiivisuuden sairastuttaville:
      Missä liikkeessä on paras palvelu, lue niin moneen kertaan että ymmärrät tai luetuta jollain täysjärkisellä!

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      78
      2832
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2712
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      107
      2332
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      35
      1648
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      239
      1563
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1537
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      40
      1485
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1290
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1246
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1181
    Aihe