Lantioläskit

säännöllistä treenausta 2,5v

Sairauden takia jouduin syömään lääkettä joka nosti painoa ihan älyttömästi, lähemmäs 10 kg kolmen kuukauden aikana, ja treenitaukoakin tuli 2kk. Lääkkeen lopettamisen jälkeen olen saanut painoa ihan kiitettävästi pois, viisi kiloa kuukaudessa. Nyt olen pystynyt käymään salillakin säännöllisesti pari viikkoa... Treenaan monipuolisesti koko kroppaa noin pari tuntia 4-5 kertaa viikossa. Karseinta kropassa ovat tällä hetkellä lantion seudun läski. Olen muuttanut ruokavaliota enemmän kasvispohjaiseksi. Vatsa on litteä ja jopa lihaksistoa näkyy ihon alta, lantiossa on tapahtunut pientä edistymistä mutta tilanne turhauttaa aivan älyttömästi. Voiko läski todella palaa näin hitaasti? Haluan vanhan kroppani jo takaisin..

3

873

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja mallisi

päärynä mikä päärynä.. jos on murrosiästä asti ollut samanmallinen urheilusta huolimatta ja pituutta tullut parikytä senttiä ja painoa siihen normaaliaikuisen painoon, niin ei auta mikään.

Vaikka laihduttaisit ikuisesti laihdut yläkropasta luuviuluksi ja anoreksian partaalla tai täysin sairaana voit saada ehkä poikalanteet.
      Sä katsos oot nainen. Heh. :)

Rasvaa voi saada pois, mut jos lantioluut ei ole kapeet ne ei ole vaikka olisit luuranko.

Tai saa olla ammattilaisihme, että pystyy kropan luontaisen mallin muokkaamaan, mut siitä ominaisuudesta ei pääse ikinä eroon, ne kertyy joko vatsaan tai sinne ja sulla ne menee sinne.

• Fitttttt

Käytä gel-v tuotetta

• spaceri

Mitähän tuo "lantion seudun läski" tarkoittaa.
      Onkohan se sama kuin jenkkakahvat.
      Yhdessä kirjassa on vastaus tähän. fysiologinen korrelaatio: runsas insuliinin eritys aterioiden jälkeen. Kuinka korjataan? -insuliiniherkkyyden parantaminen.- tulehduksen hillintä. Muutokset käytännössä: Hiilihydraattien nauttimisen ajoittaminen pääasiassa liikunnan jälkeen. Proteiinipitoinen ateria 2-4 tunnin välein. Kuitujen lisäys esim. 1 tl. aamuin illoin. Kalaöljyä omega3 1-2 kapselia jokaisen aterian yhteydessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      99
      1526
    2. Kerran oltiin mekin kahdestaan

Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik
      Ikävä
      13
      1176
    3. Ozzy Osbourne on kuollut

Kevyet mullat ja R.I.P. Ei soi enää Paranoid.
      Maailman menoa
      223
      1156
    4. Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi

Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen
      Maailman menoa
      259
      1013
    5. Oikeasti, voitais mennä kahville

ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o
      Ikävä
      81
      969
    6. Naiset, naiset

Älkää antako painonne nousta. Naisella ylipaino ei ole hyvä.💝
      Ikävä
      141
      950
    7. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      179
      933
    8. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      889
    9. No mitä nyt

Ollaanko vaiko eikö olla? Miehelle.
      Ikävä
      71
      777
    10. Yritin keväällä unohtaa sinut nainen

mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie
      Ikävä
      33
      772
    Aihe